Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eikrem er en strek ballvinner og har godt blikk for spillet. God til å fordele pasninger. Det beste med han er vel skudd/pasnings foten.

Har søkt litt på han andre og fikk opp Vålerenga. Jeg ser ekstremt lite på norsk fotball så jeg kan ikke uttale meg.

Lenke til kommentar

Possebon snakker meget god engelsk til å være 19 år og brasiliansk, såg på eit intervju med MUTV. Eikrem kan bli artig å følge med på, samme med King. Gleder meg også til Silva tvillingene kjem til sommeren, håper dei figuerer i pre-season. Mange gode unge talent å ta av.

Lenke til kommentar
tanken på at "vi ikke vinner mot Wigan" er så jævlig, kunne ikke vært mer fortjent seriemestre i år. vi MÅ slå Wigan, no two ways about it.

Dere slår Wigan. Det er ikke tvil om det. Skjønner ikke hva det er å være nervøse for. Det er en av årets sikreste kamper, som dere lett ror i land. Jeg setter ihvertfall penga mine på HC spill på den kampen. Dere vinner glatt med mer enn 1 mål.

Chelsea kommer garantert til å vinne og, og jeg vil være storfornøyd med andreplassen på målforskjell med tanke på spillet og skadene våre dette året. Neste år må dere passe der ;)

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Makan til Jinx skal man lete lenge etter :)

ANyways, tror dere Ferguson sparer Ronaldo og Rooney denne gangen også?

Lenke til kommentar

Jeg håper naturlig nok på Wigan, som for det første er i veldig god form, og for det andre har en teoretisk mulighet å komme seg en plass opp, noe som betyr en del mer penger i kassen. For det tredje vil de nok avslutte serien med seier.

Når det er sagt så tror jeg løpet er kjørt, og at United vinner selv om Chelsea banker Bolton.

Lenke til kommentar
Det som er morsomt er jo at Chelsea og United kan gjøre sesongen fra fiasko til suksess på to avgjørende kamper. Er det ikke derfor vi liker fotball dere?

Vel, uansett om Chelsea ikke vinner PL eller CL så er ikke sessongen en fiasko i mine øyne. 2 plass er ikke seier, men det er 2plass i 2 av verdens hardeste ligaer.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

satt å tenkte på det samme jeg også(ikek så mye bonus,)men en vinner\poengvinner bonus til Wigan.

så kom jeg på tanken,er det ulovlig?

Er strengt ulovlig å gi penger for at laget\spileren skal tape,men er det ulovlig å gi det for at de skal vinne?

Lenke til kommentar
satt å tenkte på det samme jeg også(ikek så mye bonus,)men en vinner\poengvinner bonus til Wigan.

så kom jeg på tanken,er det ulovlig?

Er strengt ulovlig å gi penger for at laget\spileren skal tape,men er det ulovlig å gi det for at de skal vinne?

Vil si det er ganske sikkert at en annen klubbs eier ikke kan gi bonus til et lags spillere. Det blir nesten som å ta en Juventus det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...