Limbeck Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Verdige vinnere er de vel. Men vi har ikke hatt flaksen de har hatt. Det gjør at det vil føles ekstra surt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Satt sammen med endel Pool-fans under andre kampen i CL. Likte egentlig sangen til en engelsk herre i lokalet. "Chelsea, Chelsea FC, you ain't got no history." (Kan forekomme feil innider men) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ok, et innlegg for å prøve å være morsom? Egentlig ikke. Men hvis du lo deg skakk er det selvfølgelig en bonus. Nei, jeg lo ihvertfall ikke. Synd. Poenget mitt er bare at et lag som vinner kampene sine, sanker inn poeng, slår tittelutfordreren og til syvende og sist får flest poeng av alle, fortjener ligagull. Hvis Chelsea vinner mot Bolton til søndag, og hvis United går på en Wigan-smell vil jeg påstå at Chelsea er verdige vinnere. Det vil jeg ikke påstå. Fordi? Jada..neida det er EG som poster tull for å få opp postcounten min... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Blir utrolig spennende de 2 siste kampene nå. 2 seiere 2 trofeer. Hadde vært utrolig morsomt om vi hadda tatt doubble i år. Blir utrolig surt hvis vi ikke får noen trofeer, men vi burde så absolutt ikke ha problemer med å slå Wigan borte. Selv om de har lagd trøbbel for noen i år. Har så inderlig lyst til å gruse Chelski i finalen, de er ikke verdig verken PL eller CL trofee. ENNNNI!!! de har lisom juksa alle kampene å fåt jukse mange poeng !!! hehehe Sier bare Roman Abramovich og russiske blodrubler. Chelsea har 0 verdighet, hele klubben er en skam, trist at de kjøper seg til trofeer. Synd dere ble kjøpt opp i 2003, på randen av konkurs, dere hadde råtnet hadde det ikke vært for Roman. Her er jeg enig. og jeg synest det er imponerende at vi klarer å kjempe mot dem. Jeg synest også det er veldig dårlig av Chelsea å ikke vinne mere enn de har gjort når de bare kan peke på det de vil ha Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Flaks er et veldig vidt begrep, da. Jeg vil ikke påstå at Heskeys mål var flaks for Chelseas del, for eksempel - hadde "flaksen vært rettferdig" hadde Chelsea fått tre poeng i den kampen. Ting jevner seg ut, tør jeg påstå: Kanskje det tvilsomme straffesparket Chelsea fikk mot Liverpool i høst går opp i det faktum at ... Drogba var skadet i x antall uker? Neida, jeg vet ikke, men du tar forhåpentligvis poenget. Og hvis Chelsea vinner Premier League i år, er det ikke utelukkende på grunn av flaks. Da er det et resultat av målrettet, solid og tidvis god fotball. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi har da hatt noen sene mål vi også, om det er det du sikter til, bl.a. av Tevez. Det eneste argumentet for at vi skulle være mer "verdige", er at vi etter manges mening spiller mer attraktivt med flere mål. Chelsea er ikke akkurat det eneste laget som får sprøytet store økonomiske midler inn i klubbkassa. Selv om vi tjener våre egne penger, har vi et rimelig høyt forbruk (syns nå det er bedre å tjene egne penger, though). Goscinny Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tenk hvor spennende det hadde vært med Chelsea isteden for Wigan i siste ligakamp:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Chelsea spille god fotball? Når er dem har spilt god fotball? Fotballen dem spiller er dødskjedelig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns nå de har hatt et par rimelig spennende 4-4-kamper denne sesongen. Jeg er enig med deg i at Arsenal, Tottenham og Villa spiller mer underholdene, men nå spiller man jo for å oppnå poenger, noe Chelsea vitterlig gjør. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vi har da hatt noen sene mål vi også, om det er det du sikter til, bl.a. av Tevez. Det eneste argumentet for at vi skulle være mer "verdige", er at vi etter manges mening spiller mer attraktivt med flere mål. Chelsea er ikke akkurat det eneste laget som får sprøytet store økonomiske midler inn i klubbkassa. Selv om vi tjener våre egne penger, har vi et rimelig høyt forbruk (syns nå det er bedre å tjene egne penger, though). Goscinny Du har et helt annet syn på dette enn meg Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Chelsea spille god fotball? Når er dem har spilt god fotball?Fotballen dem spiller er dødskjedelig. Jeg kan nevne kamper i fleng: Hjemme mot City, hjemme mot Villa, borte mot Spurs, ligacupfinalen, hjemme mot United, hjemme mot Liverpool i CL, hjemme mot Derby () ... å benekte det faktum at Chelsea tidvis spiller god fotball grenser til det latterlige. Jeg innrømmer mer enn gjerne at Chelsea har maskinfotballtendenser - prøver å satse på defensiv stabilitet og safe inn resultater, for eksempel - men de glimter ofte til med praktfotball. Til og med en svoren United-supporter må innrømme det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fortell om ditt syn, da. Jeg mener at vi spiller mer attraktiv og underholdende fotball, men det må da være lov å velge en annen spillestil? Om jeg kunne velge mellom vår spillestil og Chelsea sin, ville jeg garrantert valgt vår, men å si at Chelsea ikke er en verdig vinner om de skulle ende opp med flere poeng, blir nå litt galt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sier ikke noe om verdig vinner. Men måten Chelsea blir drevet på gjør resultatene deres (i mine øyne) verdiløse. En verdig vinner er de kanskje, men det er et stort tap for fotballen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du mener at de bare kjøper spillere og ikke utvikler noen selv? Wolf Eikrem skal visst straks undertegne ny kontrakt med UNited som varer i ett år. KOmmer inn på reservelaget nå når han blir atten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg mener at ingen av spillerene de har kjøpt for penger de har tjent. Uten Roman hadde de holdt maks en sesong før de hadde vert konkurs bare av lønningene. Av det jeg har hørt er det definisjoner som sier at de er konkurs nå og har vert det siden Roman overtok. Det har vel med omsetningen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Sier ikke noe om verdig vinner. Men måten Chelsea blir drevet på gjør resultatene deres (i mine øyne) verdiløse. En verdig vinner er de kanskje, men det er et stort tap for fotballen Helt enig med deg Limbeck. Trofeer vunnet av Chelsea betyr nada. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du mener at de bare kjøper spillere og ikke utvikler noen selv? Wolf Eikrem skal visst straks undertegne ny kontrakt med UNited som varer i ett år. KOmmer inn på reservelaget nå når han blir atten. Om han er god nok. Han får dette året til å bevise nettopp dette.Men fint med to normenn blandt de unge talentene. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Han kommer jo inn på reservelaget. Han kan jo ikke spille for det yngste laget lengre. Spørsmålet er vel om han får spilletid, og om han kanskje kan overbevise nok til å få seg noen kamper sammen med de virkelig store gutta. Hadde vært artig! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hadde vært veldig artig om en av de to norske slo gjennom. Har vel egentlig ikke noe særlig tro på det; sjansen for å komme gjennom nåløyet er veldig, veldig liten. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Til dere som vet: Hvem er mest lovende? Joshua King eller Magnus W.Eikrem? Endret 5. mai 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå