NightKeeper Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tegneserieforsvar, ikke noe annet å forvente av Newcastle. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Uff da, får håpe Newcastle kommer med et raskt mål Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Helvete. Endret 5. mai 2008 av Camron Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 synd for oss men vi kan jo ikke regne med at newcastle skal være gode i forsvar. vi tar wigan borte, wigan har ingenting å spille for Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Får satse på at de safer inn 0-1 som vanlig, og at Newcastle får et mål på slutten av kampen . Var det ikke Smith som tapte i duellen mot Ballack? Hva skal en med fiender når en har tidligere lagkamerater som det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 var det frispark da? når chelsea scorte? var det ikke litt suspect filming av malouda? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) HVOR MYE FLAKS SKAL CHELSEA HA? fy faen. martins nesten også bommer owen på ballen. sykt irriterende. jaja, FUCK! forpult flaks x4 med de to owen sjansene i første omgangen. hadde vært skam om chelsea hadde vunnet ligaen, bare en skam for fotball. Endret 5. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Owen har tydeligvis noe imot United. Bytt ham ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Martins og Owen brenner kjempesjanser, typisk Chelsea-flaks gitt...ser for meg noen stolpeskudd fra Magpies også nå... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Martins og Owen brenner kjempesjanser, typisk Chelsea-flaks gitt...ser for meg noen stolpeskudd fra Magpies også nå... skulle bare manglet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Takk Magpies. Fitte lag! Med litt marginer kunne det ha endt anderledes. 2 mål på 3 sjanger = typisk det. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Får ordne seriegull selv da, kjekkest det:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 spenningen fortsetter til siste kamp, (selvfølgelig hater Owrn United,han er jo ex Liverpool ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Satan hvor dårlig dette går for N'castle, men hva kan vi forvente...dette er tross alt det laget vi gjorde det best mot Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 faen magpies, tar ikke sjansene og suger i forsvar. hjalp mye i dag ja. men greit nok, vi tar wigan borte men hvis vi ikke klarer det så er det sååå mye å angre på og så mye chelsea flaks vi kan snakke om at jeg blir helt kvalm av å tenke på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Newcastle har tapt ALLE kampene mot de fire store iår da(tror jeg,tapt begge kampene mot United,Chelsea og Liverpool ivertfall) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Newcastle har tapt ALLE kampene mot de fire store iår da(tror jeg,tapt begge kampene mot United,Chelsea og Liverpool ivertfall) newcastle 1 - 1 arsenal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå