Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk ikke fått med meg at Newcastle - Chelsea spilles om et kvarter, trodde det var kl 9 som vanlig på en mandag. Jaja.

For mye å håpe på at Newcastle redder oss, så heldige er vi ikke.

Hehe. Pen timing Game, men jeg har vært utenbys siden forrige onsdag, så jeg skylder på det.. :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Blir vel som vanlig at newcastle går på en smell mot chelsea, så tror nok ikke at det blir lite med hjelp å få fra den siden...

Men blir en kjedelig kamp som chelsea vinner 0-1 etter et mål i det 85 minutt.

Lenke til kommentar
Blir vel som vanlig at newcastle går på en smell mot chelsea, så tror nok ikke at det blir lite med hjelp å få fra den siden...

Men blir en kjedelig kamp som chelsea vinner 0-1 etter et mål i det 85 minutt.

nei! 0-0 eller 1-1 :) (håper jeg :p)

bare litt over 10 min igjen nå :grin:

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk ikke fått med meg at Newcastle - Chelsea spilles om et kvarter, trodde det var kl 9 som vanlig på en mandag. Jaja.

For mye å håpe på at Newcastle redder oss, så heldige er vi ikke.

Hehe. Pen timing Game, men jeg har vært utenbys siden forrige onsdag, så jeg skylder på det.. :)

Jeg var ikke klar over det selv. Glad jeg tilfeldigvis kikka innom tekst tv i stad, for å si det sånn. Tipper at det er ganske mange som i 21 tiden vil få seg en overraskelse

Lenke til kommentar
David Villa til sommeren er ganske realistisk det ettersom han er på vei ut, pågrunn av trøbbel med økonomien i Valencia... Samme er Miguel, Joaquin og Silva...alle gode spillere som kunne styrket United ;)

Joaquin vil jeg ikke ha i United. Greit han er meget god på sitt beste, men han virker å ha så kort fra veldig god til helt utrolig eleeeeeeeeendig! Så, nei takk.

Silva frister heller ikke veldig, da vi jo har Nani og Ronaldo ++

Miguel og Villa derimot, det er 2 spillere jeg kunne tenkt meg!

Lenke til kommentar
Noen som vet om Nani får en bot fra Fergie?

Var det ikke ROn som fikk bot når han ble utvist i August?

Triballfootball hevder han har fått £60,000 i bot ... Har lest et annet sted at han fikk bot også, men jeg husker dessverre ikke hvor.

Lenke til kommentar
Faen hvor flaks Chelsea har. Helt utrolig at det bøsse laget der kjemper om ligagull spør du meg...

Er faen ikke kødd engang. Er jo bare å se på målforskjellen kontra United. Tragisk. Et tap for fotball og en seier for kapitalismen om Chelsea vinner ligaen.

Lenke til kommentar
Faen hvor flaks Chelsea har. Helt utrolig at det bøsse laget der kjemper om ligagull spør du meg...

Er faen ikke kødd engang. Er jo bare å se på målforskjellen kontra United. Tragisk. Et tap for fotball og en seier for kapitalismen om Chelsea vinner ligaen.

akkurat.. helt sykt. eneste grunnen at de er fortsatt med er fordi de har alltid en ekstra mann på linjen. to klareringer der i siste to minuttene mot oss også en her nå. og de satser jo på langball og drogbas styrke "and thats about it". har nesten ikke lyst å se kampen en gang, så ekle er de, men når den er så viktig for oss så blir det en selvfølge å se den.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Akkuratt det jeg tenker også. Det eneste laget ved siden av United som er verdig ligagull i år er Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...