Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hører Nani har lært engelsk veldig bra veldig fort, men har ikke sett ham i noen intervjuer. Noen med en link? :)

Det du sier her er at du ikke har sjans til å gå på youtube og skrive "Nani interview"? Du vil altså at noen skal gjøre dette for deg? Makan til latskap. :ermm:

Så fremst at det ligger noe på youtube, da. :)

Å du er så lat at du fremmer anklager før du sjekker om det er grunn til det :)

Til alles informasjon: Jeg gjorde et søk på Nani interview, men det eneste du kan få se av interview er på portugisisk med en som oversetter.

Angående Ronaldo: Ja, jeg mener også at han stort sett sier det samme vært intervju og han kaster alltid inn " I score because I get good pass from my teammates and blah blah blah" Det virker som om han er redd for å ikke få det inn til tider, men det er alltid godt å høre at han setter laget over seg selv.

Lenke til kommentar

Bosingwa er jo bydd på av Ferguson nå.

Trenger vi han?

Om vi MÅ ha en spiller til å ta over Nevilles høyreback-posisjon, kjøp Daniel Alves fra spanske Sevilla.

Han ville dog sikkert ha kosta mer enn hele Spania til sammen.

Vi trenger en spiss til å utfordre Rooney og Tevez om plassen på førstelaget.Ikke han West Ham-fyren som scora mot oss, og nå er linka til en overgang til sommeren. Ikke han.

Vi trenger en rask og ekstra teknisk spiller.

David Villa, Aguero, Bojan and Benzema er drømmesigneringer da de alle passer rollen som rask og teknisk spiss utmerket bra.

Dog er det ganske usansynlig å få signaturen deres uten å bruke astronomiske summer.

Jeg må si jeg liker ideen om Berbatov eller Huntelaar på topp.

Og, siden jeg er norsk, ville Elyounoussi i den røde skjorta vært en drøm.

Han er det eneste STORE talentet i norsk fotball akkurat nå, dere får mene hva dere vil.

-Toska92

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Hehe, ikke helt enig med den påstanden din der Toska om at det ville vært fint med en Elyounoussi til neste sesong. Joda, han er god han, men til å utfordre Tevez & Rooney? No way

Det eneste store talentet i Norsk fotball? hehe, ser både på Demidov & Fillo ( dog ikke norsk, men spiller i Norge, dermed norsk fotball )

On Topic: Huntelaar er en spiss jeg ønsker til klubben. Bojan ville ikke vært dumt det heller, men dette ser jeg på som helt ussansynlig.

Lenke til kommentar
Han er det eneste STORE talentet i norsk fotball akkurat nå, dere får mene hva dere vil.

Er ganske sikker på at Tommy Svindal Larsen kommer under den banneren der også :yes:

Edit:

Brown har vist seg mer en god nok til å beholde backplassen til neste år, forsvarsfireren har ikke vært så bra på mange år...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Bosingwa er jo bydd på av Ferguson nå.

Trenger vi han?

Om vi MÅ ha en spiller til å ta over Nevilles høyreback-posisjon, kjøp Daniel Alves fra spanske Sevilla.

Han ville dog sikkert ha kosta mer enn hele Spania til sammen.

Vi trenger en spiss til å utfordre Rooney og Tevez om plassen på førstelaget.Ikke han West Ham-fyren som scora mot oss, og nå er linka til en overgang til sommeren. Ikke han.

Vi trenger en rask og ekstra teknisk spiller.

David Villa, Aguero, Bojan and Benzema er drømmesigneringer da de alle passer rollen som rask og teknisk spiss utmerket bra.

Dog er det ganske usansynlig å få signaturen deres uten å bruke astronomiske summer.

Jeg må si jeg liker ideen om Berbatov eller Huntelaar på topp.

Og, siden jeg er norsk, ville Elyounoussi i den røde skjorta vært en drøm.

-Toska92

David Vill til sommeren er ganske realistisk det ettersom han er på vei ut, pågrunn av trøbbel med økonomien i Valencia... Samme er Miguel, Joaquin og Silva...alle gode spillere som kunne styrket United ;)

Lenke til kommentar

snart kampstart. håper på chelsea tap men mer realistisk på uavgjort i dag. hvis chelsea vinner i dag, kommer jeg til å bli nervøs heeelt til kampstart på søndag. oi det hadde vært skummelt. javel, vi får se. come on you magpies! :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...