Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hehe, genialt Kiman. Blir ikke sjokka om han putter mot Wigan også. Syke syke mannen der. Forresten: Noen som tror vi klarer 2000 sider i United tråden, før Liverpool gjengen (med hjelp av bl.a oss) klarer 1000? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ikke størdig i engelsk men klarer seg bra. Bedre enn den med Tevez i West Ham Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ronaldo sier stort sett det samme i hvert videointervju Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Han har blitt mye bedre i det siste, han sier ikke bare de ordene han pleide lenger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skulle vel bare mangle om han ikke utviklet vokabularet litt nå etterhvert... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg hører Nani har lært engelsk veldig bra veldig fort, men har ikke sett ham i noen intervjuer. Noen med en link? Go Magpies! Goscinny Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 haha han sa "i did the MOVIEment". jævlig bra men seriøst, magpies supporter i 24 timer nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Butt og Smith får prøve å klore til seg hva de kan. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Butt og Smith får prøve å klore til seg hva de kan. hell yeah, get in there smudge Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg hører Nani har lært engelsk veldig bra veldig fort, men har ikke sett ham i noen intervjuer. Noen med en link? Det du sier her er at du ikke har sjans til å gå på youtube og skrive "Nani interview"? Du vil altså at noen skal gjøre dette for deg? Makan til latskap. Så fremst at det ligger noe på youtube, da. Endret 4. mai 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg hører Nani har lært engelsk veldig bra veldig fort, men har ikke sett ham i noen intervjuer. Noen med en link? Det du sier her er at du ikke har sjans til å gå på youtube og skrive "Nani interview"? Du vil altså at noen skal gjøre dette for deg? Makan til latskap. Så fremst at det ligger noe på youtube, da. Å du er så lat at du fremmer anklager før du sjekker om det er grunn til det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) hehe, genialt Kiman. Blir ikke sjokka om han putter mot Wigan også. Syke syke mannen der. Forresten: Noen som tror vi klarer 2000 sider i United tråden, før Liverpool gjengen (med hjelp av bl.a oss) klarer 1000? Nei! La oss heller droppe all kosepraten!!! Hver gang jeg er innom tråden, må jeg lese gjennom 10 sider før jeg kommer til siste innlegg, hvor av det meste er det jeg vil kalle unødvendig koseprat Men mye fin diskusjon også, det skal sies! Endret 4. mai 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hehe, genialt Kiman. Blir ikke sjokka om han putter mot Wigan også. Syke syke mannen der. Forresten: Noen som tror vi klarer 2000 sider i United tråden, før Liverpool gjengen (med hjelp av bl.a oss) klarer 1000? Nei! La oss heller droppe all kosepraten!!! Hver gang jeg er innom tråden, må jeg lese gjennom 10 sider før jeg kommer til siste innlegg, hvor av det meste er det jeg vil kalle unødvendig koseprat Men mye fin diskusjon også, det skal sies! Støtter denne 100 %. Alt for mye tull blant enkelte her inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde sikkert vært på 1000 sider i Liverpool-tråden også vis vi hadde uendelige Fitte innlegg og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fy faen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-innlegg De fleste i Liverpool-campen komenterer kampen i pasuen og etter 90min Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja, for dere er verdens beste Neida, mulig vi har mer av det enn dere, men så er det også flere av oss, og det er ikke mye som varmer mer enn å se/lese United-supportere som viser sine følelser for klubben. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde sikkert vært på 1000 sider i Liverpool-tråden også vis vi hadde uendelige Fitte innlegg og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fy faen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-innlegg Er vel heller sjeldent dere har sjansen til å skrive slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hadde sikkert vært på 1000 sider i Liverpool-tråden også vis vi hadde uendelige Fitte innlegg og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fy faen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-innlegg Er vel heller sjeldent dere har sjansen til å skrive slikt Touche dude (vi glemmer alt om CL-gull og sånt ja ) Endret 4. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Touche dude (vi glemmer alt om CL-gull og sånt ja ) Som var før Liverpool-tråden ble opprettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå