Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel fordi engelske lag skal ha engelske spillere, den er jeg enig i for å si det sånn. Men nå er ikke United i nærheten å være slemmest i klassen der i gården for å si det pent...

Så velge hardgreaves kun fordi han er engelsk blir for dumt, yngre greit nok, god nok men ikke i nærheten av like god som Gattuso.

Lenke til kommentar

Det å si at Hargreaves ikke kan måle seg, blir rett og slett for dumt! Jeg vet ikke hvor mye du vet om Owen, men han har fast plass i Bayern, og det er jo en grunn til at de ikke vil selge ham, for å si det slik!

Han er kanskje ikke like god, men det er jaggu meg ikke veldig langt unna heller. Sier mer enn gjerne ja takk til Owen, nettopp pga. hans kvaliteter og det at han er engelsk. Yngre er han også! Ja takk!

Lenke til kommentar
Er vel fordi engelske lag skal ha engelske spillere, den er jeg enig i for å si det sånn. Men nå er ikke United i nærheten å være slemmest i klassen der i gården for å si det pent...

Så velge hardgreaves kun fordi han er engelsk blir for dumt, yngre greit nok, god nok men ikke i nærheten av like god som Gattuso.

7643520[/snapback]

Spørsmålet er jo om Gattuso greier Engelsk spillestil da. Se på f.eks Veron eller Shevchenko? Tror nok Hargreaves er det tryggeste valget.

Lenke til kommentar
det viktigste nå er å beholde ronaldo i klubben, vi må dra oftere på united kamper og rope PORTUGAL PORTUGAL, dere har vel lest det Heinze ang fansen?

7644987[/snapback]

Explain please?

7645051[/snapback]

sjof linken over

Lenke til kommentar

Å selge Ronaldo ville være noe av det dummeste et lag kunne gjort. Tør nesten si uansett pris. Han er per dags dato en av verdens beste fotballspillere. Han er en midtbanespiller med 12 scoringer(nest mest i PL). ALLE lag frykter Ronaldo. Han har denne sesongen levert nesten hver eneste kamp han har vært på banen. Ikke bare scorer han mål, men har vanvittig mange målgivende i tillegg.

Ser man bort i fra det rent sportslige så er han er en meget populær spiller (ikke bare av United fans), som United tjener veldig mye på bare i "Ronaldo" effekter.

Så om United hadde fått de 70 millioner EURO, som de sier de forlanger, så vet jeg ikke om de hadde klart å dekke inn det Ronaldo kunne bidratt med i inntekter for klubben!

Så dette er en uaktuell sak for UNITED!

For såvidt så vil jeg bare gratulere alle med en fantastisk høstsesong.

Stå på United.

Lenke til kommentar
Hva er spesielt med engelsk a? Ronaldo er fra portugal, og er en av de beste for united!

7643495[/snapback]

Fordi jeg vil at klubben vår skal ha ordentlig britisk sjel. Greit nok med noen utenlandske spillere, men engelske bør være hovedprio, vil ikke enda opp som Arsenal.

7645294[/snapback]

Kan si meg enig her. Har 2 av årets drakter. Scholes og Rooney! Skal jeg ha en tredje så måtte det symbolsk blitt Solskjær(ae) som sto bakpå!

Lenke til kommentar
Hmm, kanskje Hargreaves ikke er så langt unna likevel... :) Hadde ikke gjort meg noen verdens ting!

Kilde.

7647495[/snapback]

Virkelig bra, en av de siste brikkene i puslespillet til et Vinnerlag alà 90-00 :)

7648339[/snapback]

Ser veldig bra ut. Får håpe de gir etter. Trenger virkelig forsterkninger nå foran de siste kampene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...