Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Neij off.. Håper ikke vi selger Saha, han vil jeg ha i klubben :)

En skadefri Saha og i form beholder jeg gjerne i klubben, men når han dessverre ikke klarer å være skadefri mer enn 5-8 minutter av gangen så er det ikke noe vits. Han har ingenting å bidra med på banen da er det heller ikke bruk for han...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo bare positivt

Og vi har tapt borte for både west ham og bolton i år så er ikke vits å ta noe for gitt når det kommer til fotball, den er rund og ruller akkurat den veien det passer den best...

Bare å huske de tre første kampene våre i år hvor etter spillets gang så skulle vi hatt 9 poeng og masse mål, vi hadde 1 poeng og 2 mål etter de kampen. Så jeg velger å være lett optimist og håper på minst uavgjort i den kampen, men vi skal som regel vinne den, men det kommer også veldig ann på hvordan chelsea gjør det mot newcastle i morgen og hvor mye press det er på oss...

Lenke til kommentar
Jepp, like greit hvis de taper, selv om det sikkert er mange som vil at United skal avgjøre selv...

En altfor stor sjangse å ta. Ikke undervurder Wigan nå.

Wigan har ikke tapt hjemme siden 26 Januar. Og det var mot Chelsea. De holdt Chelsea til uavgjort på brua.

Lenke til kommentar

Det morsomme nå folkens, er at Ronaldo med sine 2 mål i går nå TANGERER Henry's beste sesong for Arsenal (03/04) og Kevin Philips i 99/00 med 30 mål i premier league.

Han er 1 mål bak Alan Shearers rekord fra 95/96!

Det er egentlig ganske sykt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...