Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Vær positiv Limbeck. Jeg var det før Blackburn kampen. Vi så jo hvordan det gikk Brown er best defangsivt. Har en del mere fart. Jeg ville nok satt Brown på høyrebacken Endret 3. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Glimmrende resultater for vår del i de andre kampene, seieren til wigan betyr at de er 100% sikkre og ikke har en dritt å spille om i siste kampen mot oss... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fy faen, tenk om Chelsea taper mot Newcastle. Hadde vært en drøm! Ser uansett ikke bort fra det eller poentap for dem, Newcastle har vist en god form i det siste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går chelsea på et poeng tap mot newcastle så er vi mestre, vi taper ikke mot wigan... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Foresten, hvordan går det med Saha? Han må bare bli solgt, jeg går amok hvis han ikke blir solgt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg kan ikke tro det blir lett å selge ham, og om vi får solgt ham, blir det ikke rare prisen. Derfor er det kanskje bedre å beholde ham og heller selge ham om han noen gang kan holde seg frisk i flere uker om gangen? Goscinny Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Saha er vært frisk i flere uker alt, United staben har bare pakket han inn i bobbleplast sånn at han ikke skal skade seg fram til transfer vinduet åpner... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bobbleplast? Hvorfor ikke en koffert ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bobbleplast? Hvorfor ikke en koffert ? For med bobbleplast så har han noe å gjøre hvis han skulle kjede seg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 I bobleplast er det jo også lettere å stille ham ut ... :| Ifølge Physio Room er han strekkskadet, though. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 I bobleplast er det jo også lettere å stille ham ut ... :| Ifølge Physio Room er han strekkskadet, though. Strakk seg etter fjernkontrolleren. Det var nok Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Herlig å komme hjem fra jobb og se at United har vunnet 4-1 over Hammers. Smaker godt på en lørdags kveld ja! Noen som har link til et sammendrag fra kampen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den unnskyldningen er vel oppbrukt? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neij off.. Håper ikke vi selger Saha, han vil jeg ha i klubben Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Han kan være den nye bobleplastmaskoten vår. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 1st Half Highlights http://www.filetaker.com/1.php?link_id=1325 2nd Half Highlights http://www.filetaker.com/1.php?link_id=1326 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neij off.. Håper ikke vi selger Saha, han vil jeg ha i klubben Seriøst? Han er jo skada hele tiden. Det lille han har fått vise på banen i år har heller ikke vært spesielt overbevisende. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Ikke mobb Saha da. Det fortjener han ikke Synd med Bolton seier. Da har heller ikke dem noe å spille om. Endret 3. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er mulig Rooney må ha en brokk operasjon. Spørsmålet er om han kan bli klar til noen av de siste kampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå