Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi har 5 gode spillere som vi har på midtbanen, hvorfor skal vi spille med han hele tiden?

Han har stort sett spilt fast, ingenting å si på det. Det er greit å la Carrick og Scholes spille, dem har gjort det generelt bra de siste kampene.

Anderson er kun 19 år, og han blir nok mere sliten enn de guttene som har spilt lengre enn han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe som kalles å være overtrent, og jeg ser ikke bort fra at Anderson kan lide av dette etter en så lang og slitsom sesong. Det tar nok på for en 19-åring.

Jeg vil påstå at SAF har mer kontroll på dette enn du kanskje tror, så jeg tar det hvertfall helt med ro ang. Anderson.

Når det derimot kommer til Pique, kan man bli litt mer bekymret.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke bekymret heller over Anderson, han har vært fantastisk i år. Han har spilt mange og gode kamper. Så han er nok sliten, for dette er en helt ny liga og større tempo i den fotballen han har spilt i år.

Pique er forsatt ung, og jeg tror at neste sesong får han mere spilletid.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Han så ikke veldig overtrent ut mot Chelsea. har uansett fått nok restitiusjon nå og må jo være i fysisik form til å spille 20 min mot et dødt West Ham lag. Mot Barca satset SAF på defensiv tryghet og derved fant han ikke plass til Anderson. I dag spillte ikke Carrick spesiellt godt og han har hatt en liten formsvikt i de siste par kampene. Verken mot Chelsea eller returoppgjøret mot Barca, var han veldig god imo. Anderson er et friskt pust hver gang han kommer innpå og burde ha fått sjangsen for nettopp Carrick i dag.

Lenke til kommentar

Nydelig kamp. Rolig avslutning med full kontroll. Eneste minuset er at Nani er ute mot Wigan og i sesongopningen.

Mange Anderson fans her :)

Jeg mener at Scholes og Carrick er det beste paret vi har og bør få starte de resterende kampene. Ikke noen grunn til å ikke toppe laget nå

Lenke til kommentar
Det er noe som kalles å være overtrent, og jeg ser ikke bort fra at Anderson kan lide av dette etter en så lang og slitsom sesong. Det tar nok på for en 19-åring.

Jeg vil påstå at SAF har mer kontroll på dette enn du kanskje tror, så jeg tar det hvertfall helt med ro ang. Anderson.

Når det derimot kommer til Pique, kan man bli litt mer bekymret.

Du har rett. Han er forsatt 19 og blir sikkert fort sliten, men han så ikke så glad ut etter kampen så det var bare mitt førsteinntrykk. Han kunne vel greid 30-20 minutter mot et dødt Hammers lag? Han må jo ned jogge etter kamper etc., og han får vel nok av restitusjon trening av United stabben?

Men Pique blir jeg mye mer bekymret av ja. Den største grunnen er jo at Vidic/Rio er Bruce/Pallister deluxe, så det blir kanskje litt vanskelig å spille seg inn. Syntes dog han kunne fått sjansen sammen med Rio noen ganger ettersom Vidic er ute. Fikk vel en kamp mot Roma?

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Nå skal vi ta Wigan i sste runde, heldigvis spiller de også bare om æra, og kommer til å kjøre spillere som er ute etter flere kamper ;) Pluss at de har Bruce som manager ;) JAdda, gullet er nesten i havn :D

... imens Chelsea har Bolton som kjemper for livet! :D

Lenke til kommentar
Det er ikke sikkert. Denne runden kan avgjøre mye. Hvis jeg ikke tar feil, hvis Bolton vinner denne runden så er dem sikra?!

Hvordan det? Både Birmingham og Fulham kan nå 36 poeng. Mye avhengig av kampen som går nå. Birmingham går forbi på målforskjell også. Det som er skummelt er en uavgjort i Fulham - Birmingham kampen.

Det er jo fortsatt en teoretisk mulighet at Wigan rykker ned også da...

Det tviler jeg på etter denne serierunden.

Lenke til kommentar

Herlig seier i dag :thumbup: Men nervene var i helspenn før kampstart, men de roet seg fort ned etter Ronaldo's scoringer, og når Tevez banket inn 3-0 var jeg 100% sikker på seier. Så kommer dette uvirkelige brassesparket til Ashton + utvisningen til Nani, da var nervene tilbake igjen. Typisk United å gjøre ting extra spennende. Men heldigvis fikk vi 4-1, og da var jeg sikker.

Nå hadde det vært jævla deilig med Newcastle seier på mandag, slik at vi slipper en ny neglebiter mot Wigan.

Lenke til kommentar
Forresten, når Vidic kommer tilbake, hva gjør vi på høyereback plassen da? Hazza har hæppa maks og har vært bunnsolid bakover. Gode innlegg når han kommer fremover, serverer han også.

Da spiller Brown høyreback igjen og Vidic spiller der han hører hjemme. De har vært bunnsolide i alle andre kamper...

Lenke til kommentar
Forresten, når Vidic kommer tilbake, hva gjør vi på høyereback plassen da? Hazza har hæppa maks og har vært bunnsolid bakover. Gode innlegg når han kommer fremover, serverer han også.

Da spiller Brown høyreback igjen og Vidic spiller der han hører hjemme. De har vært bunnsolide i alle andre kamper...

Hargreaves har også vært bunnsolid, og han får et ekstra pluss av meg på grunn av de offensive løpene hans samt innleggene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...