PSV Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nani får all skyld om West Ham henter oss opp i dag og vi taper seriegullet, det der var bare idiotisk. Derfor liker vi Giggs bedre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jeg vet at kampen er ødelagt men jeg tror seff vi vinner nå. men det jeg tenker mer på er at han kunne vært viktig borte mot wigan.. faen da, er bare så glad at tevez scorte det supermålet ellers så hadde vi stresset enda mer med 2-1. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Opp til Giggs å dominere mot West-Ham, noe han ikke burde ha noe problemer med. Tror ikke vi trenger å bekymre oss for mye. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 bare holde ut til pause nå så skal det gå greit Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Opp til Giggs å dominere mot West-Ham, noe han ikke burde ha noe problemer med. Tror ikke vi trenger å bekymre oss for mye. Wigan mener du? Nani var det ikke fullt så farlig å miste, men med skadelisten i tillegg, så blir det skummelt. Håper at bare Vidic og Rooney er ppl da. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nani er ung, og vi har sett tidligere at han ikke helt har kontroll på temperamentet sitt. Men det kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) De klarer jo det det fint ; ) Edit: Så bare på avataren og trodde du var en annen. Never mind Syntes at backfireren har vært litt off Endret 3. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dette holder nok inn. Men jeg er jævlig skuffa over Nani. Sånt skal ikke forekomme under noen omstendigheter. Ferguson gir nok han en liten tankevekker, men likevel... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gi han 2 ukelønners bot.. hadde jeg gjort på FM ^^ Må da dra i land denne seiern! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ung og uerfaren, vi husker jo Rooney for noen år tilbake, han var ikke noe bedre.... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tanker om første omgang: 1. Første målet til Ronaldo var strålende. 2. Andre målet til Ronaldo var morsomt. Han scoret sitt 30. mål i ligaen og 40. totalt med pikken, litt artig. 3. SYKT pent av Tevez. 4. Pen brasse av Ashton. 5. West Ham skulle muligens hatt et straffespark. 5. Skammelig opptreden av Nani. Flaut, idiotisk og han viser en total mangel på dømmekraft i den situasjonen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gi han 2 ukelønners bot.. hadde jeg gjort på FM ^^ Må da dra i land denne seiern! Lett! De aksepterer alltid boten også, og lover å forbedre seg. Håper det samme skjer i virkeligheten denne gangen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nani er urutinert men idiotisk oppførsel av dem begge. Hadde greid oss uten den. Ellers er det en ypperlig omgang. Nå er Nani ute mot Wigan. Vi får satse på at den brede stallen holder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hadde ikke vert feil om dem dømte straffe på situasjonen nei, men om du ser godt etter blir han dytta. Er jo som han fyren i studio sa, Neill burde også hatt rødt, 2x gult. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Straffa var klar den. Begge lag har også blir snytt for klare frispark og Neill skulle ha vært utvist han også. Riley har ikke gjort jobben sålangt. Endret 3. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp. Hadde ikke vert galt å gi Neil rødt. Han er med på dansen han også. Straffa var klar den. Begge lag har også blir snytt for klare frispark og Neill skulle ha vært utvist han også. Riely har ikke gjort jobben sålangt. Jeg sa før kampen at han er like sårlig mot begge lag, slik at det blir rettferdig på et vis...... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 tja, hva skal en si, kortet til nani er klart, å neill skulle vært ute han å, men men, fenomenal omgang Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp. Hadde ikke vert galt å gi Neil rødt. Han er med på dansen han også. Straffa var klar den. Begge lag har også blir snytt for klare frispark og Neill skulle ha vært utvist han også. Riely har ikke gjort jobben sålangt. Jeg sa før kampen at han er like sårlig mot begge lag, slik at det blir rettferdig på et vis...... Enig, men jeg vet ikke om jeg synes jobben til dommerne er spesielt kritikkverdig likevel. Ikke så jævlig lett å få med seg hva som skjer når ballen er 40-50 meter unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå