The Hoff Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 West Ham skremmer meg masse, men ikke så mye som det faktum at vi ikke har en fungerende og rendyrket spiss i stallen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ser ikke ut til at Vida blir kampklar. Heldigvis har Brown og Rio spilt bra sammen i det siste. 0 baklengs mot Barca er jo bra. Så er ikke så veldig bekymret for det. Er mer urolig for at Rooney ser ut til å måtte starte på benken evt. stå over. Vinner vi ikke imorgen tror jeg Chelsea drar PL-trofeet i land. er bekreftet at vida er ute i morgen, og som du sier så er rooney tvilsom, benken blir eneste muligheten. men jeg tror vi kan vinne uten de jeg, tevez vet jo mye om west ham men ja, jeg er enig i at hvis vi ikke i morgen så må vi bare satse på CL. synd at det går an å si sånt men ellers tror jeg vi vinner i morgen For meg er PL veldig mye viktigere. Alt er ikke over med tap i dag. Chelsea har vanskelige kamper igjen. Newcastle borte og Bolton hjemme. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) God morgen folkens Mike Riley dømmer i dag har jeg fått med meg. Hvordan liker vi det? Jeg for min del ble litt småskremt. EDIT: litt omformulering Endret 3. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Riley er en dårlig dommer, men han bruker å være like dårlig til begge lag slik at det blir rettferdig på et vis. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så er han fra Leeds, det er ikke bra i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tror jeg ble United-fan den året Giggs debuterte (Lee Sharp ble vel skadet samme året). Fikk en Giggs-drakt i sikkert XXXX-S. Er ikke bare meg ser jeg. Jeg så United mot Start når jeg var omtrent 5-6, Pre-season kamp. Siden da har jeg vært fan, men ble vel ikke ekstrem før Cantona kom. Min favorittspiller gjennom tidene sammen med Giggs. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvordan kan man unngå å elske the Welsh Wizard? ; > Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen med en startoppstilling? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 akkurat samme som barca goscinny. vds hazza rio brown evra park carrick scholes nani ronaldo tevez ingen rooney på benken, og vida er ute som vi visste fra før av. lykke til utd supportere, jeg er ganske nervøs, det må jeg innrømme. men vi tar west ham, sant gutter? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Stemmer det pus Men nå skal det lages match mat! Vi snakkas i pausen. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvordan ser benken ut, da? Den kan umulig være den samme som mot Barca. Leste dere forresten den saken om at Sir Bobby har blitt bokført med en kamp for mye, og at Giggs derfor kan gå forbi ham denne sesongen om han spiller de tre siste? Han vil jo isåfall gå forbi i en CL-finale, noe som utvilsomt må være stort! Kanskje vi kan sette ham innpå de siste ti minuttene når vi leder 4-0 mot Chelsea? Goscinny Endret 3. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Leste det ja. Så han ikke i startoppstillingen i dag. Er han på benken da? Hvis ikke så henger vell rekorden i en tynn tråd. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Giggs er ifølge C+ på benken, ja. Goscinny Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjempenervøs for kampen i dag, så nervøs at tilogmed magen tok seg en dans. West Ham ser temmelige redusert ut, så hvis gutta tar seg sammen bør dette absolutt gå veien. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tilbringte netopp en 30 minutter på toalettet, grisenervøs =/ åå herregud! Håper på en Ronaldo i form idag! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ronaldo er så god at det er helt latterlig. får på en god dag motstanderne til å se ut som de har downs syndrom og sitter i rullestol Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fin start på kampen, men jeg er fullt bevisst på at West-Ham kan snu dette, så tør ikke ta av riktig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå