Limbeck Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Glazer er ikke interesert i CL og PL. Han vil ha penger. Det er ikke helt det samme som sportslig suksess Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Glazer er ikke interesert i CL og PL. Han vil ha penger. Det er ikke helt det samme som sportslig suksess Å vinne CL og PL fører jo til en viss inntekt i penger også da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Glazer er ikke interesert i CL og PL. Han vil ha penger. Det er ikke helt det samme som sportslig suksess Å vinne CL og PL fører jo til en viss inntekt i penger også da Jo, men jeg lurer på om det er de eneste planene hans. Bilett prisene har jo økt en del siden han kom og jeg tviler på at de går ned igjen med det første. Endret 2. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Riktig det med billettprisen. Og i følge personer med sesongkort fra redcafe-forumet, stiger disse med alt fra 14-20% til neste år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og hva er vitsen med red football? Hva er det det selskapet skal utrette? Jeg synest det er veldig trist at klubben blir eid av en mann. Og når mannen ikke er interesert i klubben eller fotball så blir det hele veldig skremmende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Glazer er ikke interesert i CL og PL. Han vil ha penger. Det er ikke helt det samme som sportslig suksess Sportslig suksess og penger går hånd i hånd når det kommer til fotball, jo bedre man gjør det jo mer penger i kassa. Så Glazer bør ha en hvis interresse av at vi vinner trofeer... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og tenk bare på alle de nye "fans-ene" vi får når om vi vinner PL og særlig CL! Drøssevis av småunger vil nok av den grunn velge United og holde fast med det også når de blir eldre --> større merkevarenavn og større inntekter. Og f.eks. i Asia, vil nok laget som vinner CL bli ganske populært/mer populært. Goscinny Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, du ser jo bare på alle småtrollene som plutselig fant ut at Chelsea eksisterte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, du ser jo bare på alle småtrollene som plutselig fant ut at Chelsea eksisterte. sant, så sant Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og tenk bare på alle de nye "fans-ene" vi får når om vi vinner PL og særlig CL! Drøssevis av småunger vil nok av den grunn velge United og holde fast med det også når de blir eldre. Omtrent som på 90-tallet, mao? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Selvfølgelig, og som med Liverpool tidligere. Er en klar sammenheng mellom oppnåelse av resultater og tilvekst av supportere. Liverpool er ikke noe unntak, om det var det du trodde. Goscinny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 De fleste begynner vel å holde med et lag fordi laget gjør det bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke Liverpool-supportere født etter midten av 80-tallet... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Blir ikke så lett for dem, nei, wh1te. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Ikke Liverpool-supportere født etter midten av 80-tallet... Det er jo mange Liverpool-supportere født etter midten av 80-tallet? EDIT: Skjønte hva du mente nå. Endret 2. mai 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hehe Jeg begynte å holde med United da de var på topp, men jeg startet vel å like dem mye på grunn av Solskjær og at jeg fikk en drakt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Mer tilfeldighet at jeg er fan, fikk en City-drakt som 4-åring, men gav klart og tydelig beskjed om at det var feil farge. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hørte "You'll never walk alone" på CD alltid før, men visste ikke hvilket lag det var. hadde fått CD-en fra min fetter, da han sa det var Lverpool, begynte jeg å heie på dem. PS: Hvorfor kaller du deg PSV? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke Liverpool-supportere født etter midten av 80-tallet... Jeg sier ikke at du gjør det, men det er jo mange som holder med det samme laget som fedrene eller storebrødre gjør ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå