fakey Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg drømmer om CL-seier. Er så vanvittig gøy å se Man Utd spille mot Real, Barca, Inter og slike lag. Å se Solskjær score et viktig mål i sluttspillet i CL hadde vært en dream come true. 7634545[/snapback] http://youtube.com/watch?v=wmlUiX0BDl4&mode=related&search= "Can Manchester United score, they alwys score" Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=2GKSBwEssMw&mode=related&search= 7634524[/snapback] Haha, den eide. Digga den med Drogba. :!: Endret 3. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 http://youtube.com/watch?v=2GKSBwEssMw&mode=related&search= 7634524[/snapback] Haha, den eide. Digga den med Drogba. :!: 7634632[/snapback] Ja. Bra den sangen og :!: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 http://youtube.com/watch?v=wmlUiX0BDl4&mode=related&search= "Can Manchester United score, they alwys score" 7634603[/snapback] Rørende. En av de største øyeblikkene i Uniteds historie Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Så innmari rørende, fikk nesten tårer Kommer aldri til å glemme det. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 ay F'ass! jeg gikk å la meg 89.minutt, minutter senere ringte venninna mi opp og hun bare "Du har rett jo, laget ditt er gode jo" Jeg bare "HUH!!!??" løp ut og skrudde på tven, der sto gutta og løfta pokalen, så jeg fikk ikke det med meg, *sukk* Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Fantastico! Name on the trophy..... Endret 3. januar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hahaha! Genial film om Mourinho Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ronaldo ble Mnd Spiller igjen Han har bevist at han er en av verdens beste spillere, og jeg tror han har en stor framtid foran seg. Ronaldo må få livstidkontrakt med Man Utd Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ronaldo ble Mnd Spiller igjen Han har bevist at han er en av verdens beste spillere, og jeg tror han har en stor framtid foran seg.Ronaldo må få livstidkontrakt med Man Utd 7639963[/snapback] Han blir bare bedre og bedre for hver kamp som går. Er rimelig sikkert på at han blir Årets Spiller Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Det var en selvfølge at Ronaldo ble kåret til månedens spiller i desember. Han har vært totalt overlegen alle andre spillere denne måneden, og vant fortjent Fortsetter han å spille slik han har gjort i det siste, er det slettes ikke umulig at han stikker av med Årets Spiller-troféet også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ronaldo ble Mnd Spiller igjen Han har bevist at han er en av verdens beste spillere, og jeg tror han har en stor framtid foran seg.Ronaldo må få livstidkontrakt med Man Utd 7639963[/snapback] Han blir bare bedre og bedre for hver kamp som går. Er rimelig sikkert på at han blir Årets Spiller 7640099[/snapback] Ja jeg å, De på Canal + mener at Drogba er en sterkere kanditat en C.Ronaldo i årets spiller og de har kåret til Drogba PL beste... Drogba =PL dårligste - Cristiano Ronaldo dos santos aveiro= PL beste Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Blir feil å kalle Drogba PL's dårligste spiller, for det er han slettes ikke. Han har virkelig slått til i år, og er en sterk utfordrer til prisen, spesielt dersom han også fortsetter spillet sitt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Du skjønner jo hva jeg mener, ??!! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Sorry, så det nå, hehe... Det er jo C+ som er ute og sykler i dette tilfellet... My bad.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ifølge ryktene vil Real Madrid kjøpe CRonaldo for 330 mill. Hvor dumme er de? Skal Ronaldo selges (noe som ikke er aktuelt), må de sprenge overgangsrekorden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvor står de ryktene hen? C.Ronaldo vil/Ville jo bort til der det er varmt, som i portugal og spania. Men tror han har stor framtid i United Neppe Sir Alex slippern til Real Madrid hvordan han har vært i år, han har jo kontrakt til 2010:) Ronaldo veit innerst inne at United er der han hører hjemme. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Hvor står de ryktene hen?C.Ronaldo vil/Ville jo bort til der det er varmt, som i portugal og spania. Men tror han har stor framtid i United Neppe Sir Alex slippern til Real Madrid hvordan han har vært i år, han har jo kontrakt til 2010:) Ronaldo veit innerst inne at United er der han hører hjemme. 7643102[/snapback] Står i VG hentet fra spanske ABC. Men det skjer ikke så. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ifølge ryktene vil Real Madrid kjøpe CRonaldo for 330 mill. Hvor dumme er de? Skal Ronaldo selges (noe som ikke er aktuelt), må de sprenge overgangsrekorden. 7643074[/snapback] For 330 mill så kan de få de brukte skoa til Rondaldo og thats it... Skal vel heller glede oss over at Gattuso ryktene har begynt igjen, det gjør i hvertfall jeg, vil mye heller ha Gattuso enn Hargreaves... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 ja, er enig med deg... Tror Gattuso er en bedre forsterkning en Hargreaves . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå