Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst må man gjøre det på denne måten hver gang man skal være en smule ironisk:

[ironi]bla bla bla[/ironi]

Trodde jeg smurte på såpass tykt at folk tok den, tydeligvis ikke :roll:

Jeg gjorde det en gang, men da fikk jeg kjeft fordi folk burde jo skjønne ironi.

Men saken er jo at det kan være veldig vanskelig å ta ironi når den blir servert via skrift og ikke muntlig.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner?

Finale arenaen blir utnevnt god tid i forveien, og det er visse kriterier som må oppfylles, bl.a. tilskuer kapasitet, og på det området holder ikke Stamford Bridge mål. United hadde muligheten til å spille CL finale på Old Trafford i 2003, men var ikke gode nok da.

Lenke til kommentar
Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa.

Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland.

Lenke til kommentar
Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa.

Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland.

Husker bare at noen kamper i Russland har blitt spilt tidligere enn det vanlige tidspunktet. Tror jeg må ta siste time av for å få sett hele kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...