larsevenes Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Går nok for BBC i dag også. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så lenge det bare er The Sun som melder dette bryr jeg meg ikke om det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva når sluttet The Sun å være en troverdig avis, de dobbelt-sjekker da fakta bedre enn alle andre til sammen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror du må dobbeltsjekke den påstanden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror du må dobbeltsjekke ironiradaren din. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva når sluttet The Sun å være en troverdig avis, de dobbelt-sjekker da fakta bedre enn alle andre til sammen Hillsborough. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva når sluttet The Sun å være en troverdig avis, de dobbelt-sjekker da fakta bedre enn alle andre til sammen Hillsborough. Ironien til Manx er da krystallklar ...? Dessuten påpekte LarsP det samme rett over. Goscinny Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Seriøst må man gjøre det på denne måten hver gang man skal være en smule ironisk: [ironi]bla bla bla[/ironi] Trodde jeg smurte på såpass tykt at folk tok den, tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Seriøst må man gjøre det på denne måten hver gang man skal være en smule ironisk: [ironi]bla bla bla[/ironi] Trodde jeg smurte på såpass tykt at folk tok den, tydeligvis ikke Jeg gjorde det en gang, men da fikk jeg kjeft fordi folk burde jo skjønne ironi. Men saken er jo at det kan være veldig vanskelig å ta ironi når den blir servert via skrift og ikke muntlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Ikke ta det for tungt at jeg ikke tok den ironien da. Endret 1. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner? Slik at en av lagene får fordel av hjemmebane? Nei si det. Endret 1. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er ikke det åpenbart så skjønner du ikke fotball. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner? Finale arenaen blir utnevnt god tid i forveien, og det er visse kriterier som må oppfylles, bl.a. tilskuer kapasitet, og på det området holder ikke Stamford Bridge mål. United hadde muligheten til å spille CL finale på Old Trafford i 2003, men var ikke gode nok da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa. Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa. Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland. Husker bare at noen kamper i Russland har blitt spilt tidligere enn det vanlige tidspunktet. Tror jeg må ta siste time av for å få sett hele kampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner? Og brukernavnet hans er? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Et av finale lagene kan godt ha hjemmebane. Finale arenaen blir avklart før sesongstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå