Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Kjetil91 skrev:
  Manx skrev:
Hva når sluttet The Sun å være en troverdig avis, de dobbelt-sjekker da fakta bedre enn alle andre til sammen :dontgetit:

Hillsborough.

Ironien til Manx er da krystallklar ...? Dessuten påpekte LarsP det samme rett over.

Goscinny :roll:

Lenke til kommentar
  Manx skrev:
Seriøst må man gjøre det på denne måten hver gang man skal være en smule ironisk:

[ironi]bla bla bla[/ironi]

Trodde jeg smurte på såpass tykt at folk tok den, tydeligvis ikke :roll:

Jeg gjorde det en gang, men da fikk jeg kjeft fordi folk burde jo skjønne ironi.

Men saken er jo at det kan være veldig vanskelig å ta ironi når den blir servert via skrift og ikke muntlig.

Lenke til kommentar
  Redusert skrev:
Hvorfor blir finalen spillt i Moskva og ikke på en av finalenelagenes stadioner?

Finale arenaen blir utnevnt god tid i forveien, og det er visse kriterier som må oppfylles, bl.a. tilskuer kapasitet, og på det området holder ikke Stamford Bridge mål. United hadde muligheten til å spille CL finale på Old Trafford i 2003, men var ikke gode nok da.

Lenke til kommentar
  master air skrev:
Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa.

Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland.

Lenke til kommentar
  Hewitt skrev:
  master air skrev:
Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa.

Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland.

Husker bare at noen kamper i Russland har blitt spilt tidligere enn det vanlige tidspunktet. Tror jeg må ta siste time av for å få sett hele kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...