TeggY Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som har bilder fra gårdagens fantastiske kamp? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ser man det, forsnakker seg gitt edit: kilden din er? =) Tenker du på kilden til det Drogba sier om filming? Finnes flere filmer av det på youtube. Her er en av de: http://www.youtube.com/watch?v=y7wjADsqJkI Latterlig fyr! Han innrømmer det t.o.m selv!! Nei å nei for en bitter fyr han er. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Noen som har bilder fra gårdagens fantastiske kamp? På gettyimages sine sider er det mange bilder fra gårsdagens kamp (og Fergusons besøk på hesteløp-banen i dag). Du må dessverre leve med gettyimages vannmerket på bildene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 hvis chles går videre, håper vi på at terry får gult; hvis pool går videre, så håper vi på gerrard og/eller carragher får gult kort! ellers så må vi alle nyte kampen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tok 33 sek før Drogba slengte seg i bakken ja.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tok 33 sek før Drogba slengte seg i bakken ja.... Nå er vel kanskje jeg litt biased, men kan vel ikke si at Drogba har drevet med for mye skuespill i kveldens kamp? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det forsvaret til Liverpool er ikke all verden nå. Det skulle bli bra for United om Liverpool går videre, jeg tror Chelsea er bedre. Så jeg hadde spilt på Chelsea-United i finalen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tok 33 sek før Drogba slengte seg i bakken ja.... Nå er vel kanskje jeg litt biased, men kan vel ikke si at Drogba har drevet med for mye skuespill i kveldens kamp? Nei,det sa eg ikke heller det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal man dømme offside på den da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, da de forstyrret keeper. Spesielt Drogba som står rett foran keeper. Soleklar offside da han deltar i spillet aktivt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Lurte eg også på....de var da ikke med i spillet de... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jo, de var med i spillet som sagt. Iallefall drogba. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, da de forstyrret keeper. Spesielt Drogba som står rett foran keeper. Soleklar offside da han deltar i spillet aktivt. Ah... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) bah.. så kjedelig.. CHelsea ;/ Blir ikke akkurat den store stemningen i moskva som det ville vært hvios l-pool "hadde" vuinnet over Chelsea Men det finnes alltid håp. Håper det blir no goals de siste min Endret 30. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Chelsea skal GRUSES i Moskva Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi har en fair sjangse mot dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Men litt mer urolig over Chelsea enn L'pool i finalen.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi har en fair sjangse hvis vi presser dem, det nytter ikke å legge seg bakpå mot Chelsea, jfr. lørdag. Den eneste perioden i dag hvor Liverpool har vært inne i kampen har vært når de har vært frempå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå