Limbeck Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 De er nå litt søte disse abuene også da. Chelsea skal ikke ha straffe fordi noe ulovlig ble gjort innenfor 16 meteren. De skal ha en fordi de mente at vi fikk for få straffer mot oss. "For meg er dette nesten eit like stort nederlag som då Hellas vann EM og Italia vann VM... Kvifor kan ikkje folk berre spele fotball slik den SKAL spelast.. The beautiful way.. The Arsenal way..!" Det inlegget der var nesten erotisk. Ronaldo presterer ikke mot gode lag. Han har vel 5 mål mot Arsenal nå Angående scouserene så synest jeg egentlig det bare er trist. Det er ting som blir sagt som er så stygt at jeg bare blir oppgitt. Jeg er glad jeg ikke har noen av de i nærheten av meg og min familie ps! da mener jeg ikke alle Liverpool supportere. Kjenner mange som er gode supportere. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Deilig! Motm etter min mening er Tevez! Gratulerer alle! Lenke til kommentar
steininho Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herlig kamp! Kjapp spillerbørs: Edwin: 7 - Litt rusten med venstrefoten og gav en farlig retur. Ellers solid. Hargs: 7 - Relativt god kontroll på siden sin, i tillegg til noen raid fremover. Brown: 9 - Spilte en av sine beste kamper i united-drakten. Rio: 9 - Stålkontroll i forsvar. Evrus: 7: God kontroll, og var en del med fremover, spesielt i 1. omgang. Nani: 6 - Klar forbedring fra sist. Jobbet godt og kunne fort (eller burde) hatt et mål. Scholes: 8 - Styrer midtbanen og jobber godt defansivt. Pluss for et fantastisk mål! Carriko: 7 - Har roen med ball og jobber veldig bra defansivt. Park: 8 - Duracell, i dag også med gode pasninger. Tevez: 9 - Jobbet og slet og plaget Barcelona-forsvaret konstant. Flink til å holde på ballen. Ronaldo: 7 - Konstant uromoment når han fikk ballen, uten at det satt helt 100%. Håper forøvrig at Chelsea slår ut Liverpool. Greit nok at få ting hadde vært bedre enn å slå Liverpool i CL-finalen, men INGENTING hadde vært verre enn å tape for pool. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Veldig enig, men syntes Evra fortjener 8'ern. Rio må da ha spillt en 10'er ? Faen mannen er brilliant og gjorde søren meg ikke en feil iløpet av 90 minutter mot et lag som Barca. Vant vel 10000 hodedueller og leste spillet gang på gang. De få gangene han ikke var der, var Brown der. For meg har Rio vært vår viktigste spiller i år, sammens med Ronaldo. Faktisk så vil jeg si at han pr dags dato er viktigere. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Syns selv at Brown var banens beste i dag Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvem tror dere vi møter i finalen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror dessverre Chel$ki, men håper jo på Liverpool. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Håper virkelig på Liverpool, det ville blitt en historisk finale. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Både håper og tror Chelsea. Føler meg faktisk helt sikker på at vi møter dem også. Chelsea fikk et kjempe boost på Lørdag og leverer de 1/3 av den innsatsen som mot United, så kommer til til å ta Pool. Chelsea har for mye fysikk til at det er mulig for Torres og Gerrard alene å utrette noe. Ergo er Liverpool ufarlige. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med finaleplass. Dere jublet hemningsløst i går, og hvis vi slår ut Chelsea i kveld kommer vi til å gjøre det samme. Men en finale med Liverpool vs United inneholder så mye følelser, at det tapende laget sannsynligvis skulle ønske de aldri hadde nådd finalen, for å slippe den forferdelige følelsen å tape mot erkefienden. Kanskje det er litt tidlig å juble hemningsløst enda? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Man kan godt juble etter å ha vunnet en semi-finale mot Barcelona. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Selvsagt. Og jeg og mine medsupportere kommer selvsagt til å gjøre det samme om vi slår ut Chelsea i kveld, men samtidig kan jeg nesten ikke forestille meg noe verre enn å måtte tape en finale mot dere... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dere får vel håpe at dere taper ikveld da.. for finalen vil dere uansett tape Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Syns selv at Brown var banens beste i dag hell yeah! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen, er så digg å tenke på at vi skal til Moskva. I år får vi ta The Dobbel Btw, skal hilse fra Fakey, og han sier at dere må kose dere. http://www.chelseafc.no/carefree/viewtopic...0&start=315 http://liverpool.no/forum/t/143.aspx?PageIndex=19 http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=80&st=1060 Årets mest historieløse gullkorn: For meg er dette nesten eit like stort nederlag som då Hellas vann EM og Italia vann VM... Kvifor kan ikkje folk berre spele fotball slik den SKAL spelast.. The beautiful way.. The Arsenal way..! Hørte jeg BORING arsenal? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Syns selv at Brown var banens beste i dag hell yeah! Bedre enn Rio ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Syns selv at Brown var banens beste i dag hell yeah! Bedre enn Rio ? ja faktisk, jeg syns det rio var jo seff som alltid solid men brown var bare utestående Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg synest Rio var hakket bedre mot Messi enn Brown. Rio var flink til å presse han ut mot kanten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg synest Rio var hakket bedre mot Messi enn Brown. Rio var flink til å presse han ut mot kanten. Enig. Dessuten vant han jo alt som var av dueller. Men best av alt var han til å bryte spillet og lese situasjoner i forkant. Brown var glimrende, men Rio var perfekt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Brown hadde et par veldig gode blokkeringer og taklinger ...... Men som du sier så var Rio vanskelig å passere. Posisjonerte seg slik at man måtte ut mot siden eller gå rent forbi han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå