Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som fikk med seg det den ene kommentatoren sa når de viste en Manchesterfan fra publikum?

"Enten har hun fått restskatt, ellers er hun nervøs."

NO SHIT, liksom.

Skysports ftw, takler ikke kommentatorene til TV3....

Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg hvor lenge Fjørtoft&co prater inn i kampen, prater om stemningen o.l. For faen, jeg vil høre stemningen da! Ellers er kommentator volumet på tv3 noen hakk for høyt, ufattelig plagsomt. Men idag hopper jeg med alle knotter i det å gir faen :new_woot:

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg det den ene kommentatoren sa når de viste en Manchesterfan fra publikum?

"Enten har hun fått restskatt, ellers er hun nervøs."

NO SHIT, liksom.

Skysports ftw, takler ikke kommentatorene til TV3....

Hadde dere hatt litt sansen for humor, så hadde alt vært så mye bedre :)

Men seriøst, alle gutter og jenter over hele verden, gratulerer med dagen! Vi skal til Moskva for faen!

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHHA! hørte noe jævlig bra på MUTV :grin:

"Absolutely brilliant. tell you what. You had to be over 18 to watch that Paul Scholes goal"

haha i LOVE IT :) faen så deilig følelse at scholes scorer vinneren når han er og har alltid vært favorittspilleren min :) har han bak på drakten som jeg hadde på når han scorte, ære :love:

Lenke til kommentar
Men seriøst, alle gutter og jenter over hele verden, gratulerer med dagen! Vi skal til Moskva for faen!

Hvem i all verden har sans for humor 2 min på overtid mot Barcelona, med Evra liggende på bakken?

Samme faen, vi skal til finalen. Synd Messi, hahahhaha.

Lenke til kommentar
BB:

1. Messi

2. Rio/Brown

3. Tevez

4. Scholes

5. Carrick

Mektig imponert over United idag, spesielt Rio og Brown. Vant Eto'o/Henry en hodeduell?

Fortjent avansemang :)

Messi? Mannen som sprang seg fast konstant? Å ble fratatt ballen i alle forsøk med unntak av to?

Lenke til kommentar

10 dager til elns.

Lawliet, du velger kun Messi på 1.plass fordi du het det før sikkert ;)

Synes egentlig at Brown eller Tevez fortjener førsteplassen, Brown reddet mye og ryddet opp. Tevez jobbet som faen.

Sykeste er at jeg faktisk har 2 billetter på langsiden til finalen liggende på bordet foran meg akkurat nå. Er så utrolig synd at jeg ikke har anledning til å dra, jeg tror jeg kommer til å angre resten av livet mitt.

Har du ikke solgt dem da ? :p

Lenke til kommentar

Håper det blir L'pool de møter i finalen. Vil jo bli den hete kampen mellom ManU og L'pool, med tanke på supportere, spillet. enn hva chealse kan by på.

men fy faen å deilig det føles..

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...