Sixr Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bare hos meg eller er united.no veldig tregt nå? =P hehe, ikke så rart med all den fansen som skal inn der å sjekke i denne fantastiske stunden! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ENDA IKKE KOMMET INN PÅ UNITED.NO JEG, OG DET ETTER 4 MIN!!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Nfyt3SWXU9Y Å.... kan se det hundre ganger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som fikk med seg det den ene kommentatoren sa når de viste en Manchesterfan fra publikum? "Enten har hun fått restskatt, ellers er hun nervøs." NO SHIT, liksom. Skysports ftw, takler ikke kommentatorene til TV3.... Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Huff har endelig fått summet meg litt... Dette var en syk syk kamp... til finalen må jeg nesten surre Lambi rundt hele kroppen... man blir svett. Er ikke sunt med slike kamper... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som har fått med seg hvor lenge Fjørtoft&co prater inn i kampen, prater om stemningen o.l. For faen, jeg vil høre stemningen da! Ellers er kommentator volumet på tv3 noen hakk for høyt, ufattelig plagsomt. Men idag hopper jeg med alle knotter i det å gir faen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som fikk med seg det den ene kommentatoren sa når de viste en Manchesterfan fra publikum? "Enten har hun fått restskatt, ellers er hun nervøs." NO SHIT, liksom. Skysports ftw, takler ikke kommentatorene til TV3.... Hadde dere hatt litt sansen for humor, så hadde alt vært så mye bedre Men seriøst, alle gutter og jenter over hele verden, gratulerer med dagen! Vi skal til Moskva for faen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 HAHAHAHAHHA! hørte noe jævlig bra på MUTV "Absolutely brilliant. tell you what. You had to be over 18 to watch that Paul Scholes goal" haha i LOVE IT faen så deilig følelse at scholes scorer vinneren når han er og har alltid vært favorittspilleren min har han bak på drakten som jeg hadde på når han scorte, ære Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Veldig morsomt at Scholes scorte ja, mtp at han stod over 99-finalen, sammen med Keane. Scholes har alltid vært favoritten min i United og, sammen med Rooney nå i det siste. Scholes ifjor eide alt annet av midtbanespillere i verden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men seriøst, alle gutter og jenter over hele verden, gratulerer med dagen! Vi skal til Moskva for faen! Hvem i all verden har sans for humor 2 min på overtid mot Barcelona, med Evra liggende på bakken? Samme faen, vi skal til finalen. Synd Messi, hahahhaha. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 pleier ikke å kose meg på andre sin bekostning, men i dag..HAHAHHA, synd det messi, DREITKART, bojan, puyol og hele pakka. VI var sterkest! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Faen, er så digg å tenke på at vi skal til Moskva. I år får vi ta The Dobbel Btw, skal hilse fra Fakey, og han sier at dere må kose dere. http://www.chelseafc.no/carefree/viewtopic...0&start=315 http://liverpool.no/forum/t/143.aspx?PageIndex=19 http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=80&st=1060 Endret 29. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 BB: 1. Messi 2. Rio/Brown 3. Tevez 4. Scholes 5. Carrick Mektig imponert over United idag, spesielt Rio og Brown. Vant Eto'o/Henry en hodeduell? Fortjent avansemang Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Når kommer fakey tilbake a? Fyren har vært banna lenge nå... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sykeste er at jeg faktisk har 2 billetter på langsiden til finalen liggende på bordet foran meg akkurat nå. Er så utrolig synd at jeg ikke har anledning til å dra, jeg tror jeg kommer til å angre resten av livet mitt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 BB: 1. Messi 2. Rio/Brown 3. Tevez 4. Scholes 5. Carrick Mektig imponert over United idag, spesielt Rio og Brown. Vant Eto'o/Henry en hodeduell? Fortjent avansemang Messi? Mannen som sprang seg fast konstant? Å ble fratatt ballen i alle forsøk med unntak av to? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 10 dager til elns. Lawliet, du velger kun Messi på 1.plass fordi du het det før sikkert Synes egentlig at Brown eller Tevez fortjener førsteplassen, Brown reddet mye og ryddet opp. Tevez jobbet som faen. Sykeste er at jeg faktisk har 2 billetter på langsiden til finalen liggende på bordet foran meg akkurat nå. Er så utrolig synd at jeg ikke har anledning til å dra, jeg tror jeg kommer til å angre resten av livet mitt. Har du ikke solgt dem da ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Daniel dette er den type anledning der du dropper alt for å dra. Det gjelder både russefeiring, eksamener og slektninger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Håper det blir L'pool de møter i finalen. Vil jo bli den hete kampen mellom ManU og L'pool, med tanke på supportere, spillet. enn hva chealse kan by på. men fy faen å deilig det føles.. Endret 29. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå