Jarmo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Finn en feil liksom ? Ja, han glemte meg.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan i helvete skal vi klare å sovne i kveld? Jesus. Kanskje like greit det. Jeg har religionsprøve å lese på, samt match 3 av confrence semi mellom Penguins og Rangers inatt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 nei akkurat wisdom, kan ikke bli lykkeligere enn dette, dette var bare helt SYKT deilig! AAAAH Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, fy faen. Å vise scoringa til Solskjær på slutten av sendinga... Tårene spruter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Finn en feil liksom ? Ja, han glemte meg.. Jeg sier da alle!! kl 2235 idag kunne jeg sikkert kysset Drogba! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sovne? Berre å ligge å telle Scholes mål som går i krysset det. Mental reprise igjen og igjen og igjen. Så sovnar du med et fårete smil og drømmar om Moskva. Kampen har akkurat begynt igjen på SportN Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan i helvete skal vi klare å sovne i kveld? Jesus. Second that! Fantastisk følelse nå! Det gribler i kroppen nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja'a, dette var jo koselig Nei, det var ikke koselig Det var ubeskrivelig fantastisk deilig! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Let me hear the masses sing with pride. UNITED... MAN UNITED... Sier berre: "Fyy faen for en måte å avgjøre 2 semifinaler på!!" Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, fy faen. Å vise scoringa til Solskjær på slutten av sendinga... Tårene spruter. Faen! Gikk glipp av intervjuene og lobbytalken etter kampen. Fikk de intervjuet Scholes? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja'a, dette var jo koselig Nei, det var ikke koselig Det var ubeskrivelig fantastisk deilig! Uenig, fra og med ca 60 minutter og ut var det helt forjævli!!! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JEG SKAL KLEMME SÅ MANGE SOM MULIG I LØPET AV MORGENDAGEN FOR DETTE ER DET MEST UTROLIGE OG FANTASTISKE SOM HAR SKJEDD I HELE ÅR. Jeg frykter ikke lenger tap i PL oppgjørene eller. Dette er måten å spille på seg selvtillit. Dette er måten å avgjøre semi finalene. Jeg er glad i alle i dag til og med deg Jarmo! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som fikk med seg det den ene kommentatoren sa når de viste en Manchesterfan fra publikum? "Enten har hun fått restskatt, ellers er hun nervøs." NO SHIT, liksom. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 seriøst, brown var fantastisk i dag. banens beste for meg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Heilt enig. Satt i 50 minutt, sto til det var berre overtida igjen og då måtte eg sette meg ned på bordet, beina holdt ikkje lenger. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 like greit at jeg ikke får sove kanskje..har 2 prøver i morra..samf.fag og naturfag :S Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Bare hos meg eller er united.no veldig tregt nå? =P Gikk nok litt fort der og Mannen som sammen med Roy Keane var suspendert i 99-finalen, Paul Scholes, skyter United til Champions league finalen med sin scoring etter 14 minutters spill! Han banker Paul Scholes ballen i vinkelen fra nesten 25 meter, etter svak klarering fra Zambrotta. Scholes er nådeløs og Old Trafford eksploderer! Endret 29. april 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tregt ? Man kommer så vidt inn jo, tror faktisk at jeg ikke kom inn nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bare hos meg eller er united.no veldig tregt nå? =P Antagelig prøver en god del av Norge og komme seg inn dit nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå