Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rio og Brown spelar suverent der bak. Tevez og Park jobbar som nokre heltar, og når Nani hadde 1500m meir enn gjennomsnittet på United når han gikk av, så har han også jobba ganske bra. Det er nesten uvirkelig. Hadde verken pust eller puls på slutten, alt gikk berre på viljen på å høre sluttsignalet.

Håpar Evra ikkje mistar kampen i helga, for han var fantastisk i dag. Alle var fantastiske i dag.

Herregud. Vi skal til Moskva..

Lenke til kommentar
Fy faen eg er stolt! De spilte med hjerte utenpå drakten idag..

For meg var Park MOTM, lurer på hvor mange meter han la ned i kampen ikveld!

11507 meter, var ihvertfall mellom 11500-11600meter, husker ikke helt nøyaktig. Sto på sånn oppsummering helt i slutten.

Lenke til kommentar
For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN!

Finn en feil liksom ? :hmm:

Nå skal det feires :D

Haha.

Skal feires her og, russetiden startet på lørdag og jeg er ødelagt allerede. Første dag uten øl på meg, fylla imorra til søndag, kongeparken :ermm:

Lenke til kommentar
For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN!

Finn en feil liksom ? :hmm:

Nå skal det feires :D

Haha.

Skal feires her og, russetiden startet på lørdag og jeg er ødelagt allerede. Første dag uten øl på meg, fylla imorra til søndag, kongeparken :ermm:

Komme innom å hilse, skal jobbe på bensinstasjonen ved Kongeparken i russehelga, så kan vi ta en real fotballtalk:)

Lenke til kommentar

MUFC THE RELIGION!!!!!!!!!!!!!!!

AKKURAT NÅ KAN JEG IKKE NOE ANNET ENN Å SKRIKE MED GLEDE FOR VI ER I FINALEN. JEG ELSKER DERE ALLE!

Jeg har aldri vært så nær å dø av sjokk som i kveld, men heldigvis klarte vi oss bra. Jeg klarer ikke å klage på et eneste individ i dag. De var alle fantastiske etter min mening, og vi skal til Moskva!!!!!!!!!!!!! HERREGUD VI SKAL TIL MOSKVA! Denne dagen gjør uka mi komplett. Dette laget gjør livet mitt komplett. Jeg elsker deg Paul Scholes! Jeg elsker alle United - supportere her på forumet.

BTW:John O'shea fyller år i morgen og da blir poteten vår 27!

Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Jeg tror ikke man kan bli lykkeligere enn dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...