Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 VDS hadde noen rimelige rare utspark idag, noen som la merke til det ? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Du glemte Tevez Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Herlig kamp, med nydelig nettkjenning og noen uhyre spennende sluttminutter. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 MOTM: hele laget utenom nani! FYTTI HELVETE SÅ DEILIG, JAAAAA GRATTIS ALLE UNITED FANS, ALLE TROFASTE BRUKERE HER PÅ FORUMET. ELSKER DERE ALLE. Dette skal feirest med fyll i morra Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 VDS hadde noen rimelige rare utspark idag, noen som la merke til det ? Han er ikke stødig med venstrefoten stakkar Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fy faen eg er stolt! De spilte med hjerte utenpå drakten idag.. For meg var Park MOTM, lurer på hvor mange meter han la ned i kampen ikveld! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Føles utrolig digg å være videre til finalen. Litt lenge siden sist nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det avgjørende målet kunne ikke vært mer perfekt. Jeg unner Scholes den scoringen over alt i verden. Herlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Finn en feil liksom ? Nå skal det feires Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 VDS hadde noen rimelige rare utspark idag, noen som la merke til det ? P.g.a elendige tilbakespill på feilfoten ja. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rio og Brown spelar suverent der bak. Tevez og Park jobbar som nokre heltar, og når Nani hadde 1500m meir enn gjennomsnittet på United når han gikk av, så har han også jobba ganske bra. Det er nesten uvirkelig. Hadde verken pust eller puls på slutten, alt gikk berre på viljen på å høre sluttsignalet. Håpar Evra ikkje mistar kampen i helga, for han var fantastisk i dag. Alle var fantastiske i dag. Herregud. Vi skal til Moskva.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fy faen eg er stolt! De spilte med hjerte utenpå drakten idag..For meg var Park MOTM, lurer på hvor mange meter han la ned i kampen ikveld! 11507 meter, var ihvertfall mellom 11500-11600meter, husker ikke helt nøyaktig. Sto på sånn oppsummering helt i slutten. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med finaleplass. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Finn en feil liksom ? Nå skal det feires Haha. Skal feires her og, russetiden startet på lørdag og jeg er ødelagt allerede. Første dag uten øl på meg, fylla imorra til søndag, kongeparken Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Finn en feil liksom ? Nå skal det feires Haha. Skal feires her og, russetiden startet på lørdag og jeg er ødelagt allerede. Første dag uten øl på meg, fylla imorra til søndag, kongeparken Komme innom å hilse, skal jobbe på bensinstasjonen ved Kongeparken i russehelga, så kan vi ta en real fotballtalk:) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja'a, dette var jo koselig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå skal jeg ikle meg ManUtd drakta mi imorgen :D Det er ikke årets drakt, men care på det.. Den skal være på!!!! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ein av mine beste daga som United Supporter DITTA E SJUKT KARA.. FY FAEN..E SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GLA Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 MUFC THE RELIGION!!!!!!!!!!!!!!! AKKURAT NÅ KAN JEG IKKE NOE ANNET ENN Å SKRIKE MED GLEDE FOR VI ER I FINALEN. JEG ELSKER DERE ALLE! Jeg har aldri vært så nær å dø av sjokk som i kveld, men heldigvis klarte vi oss bra. Jeg klarer ikke å klage på et eneste individ i dag. De var alle fantastiske etter min mening, og vi skal til Moskva!!!!!!!!!!!!! HERREGUD VI SKAL TIL MOSKVA! Denne dagen gjør uka mi komplett. Dette laget gjør livet mitt komplett. Jeg elsker deg Paul Scholes! Jeg elsker alle United - supportere her på forumet. BTW:John O'shea fyller år i morgen og da blir poteten vår 27! Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Jeg tror ikke man kan bli lykkeligere enn dette. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan i helvete skal vi klare å sovne i kveld? Jesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå