Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Pool fansen tror de tar Chelsea på brua...Tror nok dessvere for dere, og oss kanskje også at vi møter Chelski på eget gress xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hammerfall - [Renegade #08] The Champion Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAA! JEG DØØØØØØØØØØØR!!! Dette kan da UMULIG være særlig sunt??? Hehe! Grattis med CL-finale. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer med to gode kamper mot Barcelona. Det var uhyre jevnt, men Manchester United var det berømte strået hvassere. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 *kler av seg og løper rundt naken* Jaaaaaaaa! Og hyler til en ikke har stemme igjen !!!!! Fy FAAN beklager ordbruken, men dette er KUN Glede!!!!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er nightkeeper død?? Hei, dette er NightKeepers mor. Jeg fant han liggende på gulvet foran tv-apparatet for tre minutter siden og jeg får ikke liv i sønnen min. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jaaaa!!! finale Noen som vet om noen utesteder for oss under 18 hvor de viser finalen`? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Takk Saar, Hazza, Rio, Brown, Evra, Silvestre, Scholes, Giggs, Nani, Ronaldo, Tevez, Park, Fletcher, Carrick og gjengen på benken, Sir Alex Ferguson, heile Old Trafford, Greater Manchester Area, England og alle United-supporterar på Diskusjon.no Fy flate så deilig. Var absolutt verdt det å la laptop'en ligge i fred under kampen, men no går det an å skrive en liten snutt. Fantastisk lagseier i dag. Etter mi meining så har vi større og fleire store sjansar til å øke enn Barca har til å utligne. Dei kan vere fantastisk farlige innimellom, men det var absolutt vi også og spesielt Nani var veldig nærme. Synd også med Park sin som skrur feil vei. Lenge sidan vi har fått slike perler frå Scholes, men han viser at han fortsatt har litt inne. Tenk om Scholes får løfte Cl-trofeet i Moskva, etter å ha faktisk ha spelt i ei finale. Det her var deilig. Så spørs det berre om vi møter Liverpool eller Chelsea. Med innsats som i dag, så trur eg ikkje det gjer noko, men samtidig så må vi nok spele på ein litt anna måte. Kan jo sove godt i natt då i alle fall. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tårene kommer nå. Så utrolig mye glede at det er helt utrolig. Klumper holder på å bryte seg ut av halsen min. Hvem kom med skjellsord mot dommeren etter 5 minutter av overtida? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jeg er SÅÅÅ glad og nå tenkte jeg plutselig hvor DEILIG det blir å se chelsea - pool der bortelaget MÅ score og vi vet at vi er allerede i finalen, seriøst aldri vært så glad, dette er bare noe annet, "something else" faen, trodde jeg aldri skulle grine pga. en semi finale! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jadda! Hadde pulsen i tohundreogfemti på slutten. Turte nesten ikke se. Jeg hadde to adamsepler, et av dem var hjertet Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JAAAAA!!! UNITED!! Follow follow follow, cos we are going to Moscow! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 There's only one United<3 Dette er så stort, det er vanvittig!<3<3<3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Park... jeg elsker deg... jeg vil ha dine barn... Park her! Hvor og når? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Pool fansen tror de tar Chelsea på brua...Tror nok dessvere for dere, og oss kanskje også at vi møter Chelski på eget gress xD Chelski på eget gress? Midt i jupeste Russland? joa... Kan vel være det er noen Chelsea fans der ute. Roman leier vell inn 40000russere til å synge russiske Chelsea sanger i 90minutter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er nightkeeper død?? Hei, dette er NightKeepers mor. Jeg fant han liggende på gulvet foran tv-apparatet for tre minutter siden og jeg får ikke liv i sønnen min. Vekk opp sønnen din, det skal feires!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 MOTM: Soleklart Ferdinand. Han var helt ekstremt perfekt i dag igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sorry, men mine på delt førsteplass er Rio, Tevez, Park, Scholes, Evra, Brown og Ronaldo. Og et hakk under der har vi Carrick, Nani, Hargreaves og VDS. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) MOTM: Soleklart Ferdinand. Han var helt ekstremt perfekt i dag igjen. Tevez too Men FerdiAnd redda nok kanskje et mål i siste minuttet da han fra island skulle skyte(huska fan ikke navnet plutselig) Endret 29. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 For en grusom kamp, jeg er helt svett. Men så hinsides lykkelig! Jeg elsker Rio, Brown, Park, Ronaldo, Scholes, Nani, Wh1te, Anderson ja alle!! FY FAEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå