Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Saar, Hazza, Rio, Brown, Evra, Silvestre, Scholes, Giggs, Nani, Ronaldo, Tevez, Park, Fletcher, Carrick og gjengen på benken, Sir Alex Ferguson, heile Old Trafford, Greater Manchester Area, England og alle United-supporterar på Diskusjon.no

Fy flate så deilig. Var absolutt verdt det å la laptop'en ligge i fred under kampen, men no går det an å skrive en liten snutt. Fantastisk lagseier i dag. Etter mi meining så har vi større og fleire store sjansar til å øke enn Barca har til å utligne. Dei kan vere fantastisk farlige innimellom, men det var absolutt vi også og spesielt Nani var veldig nærme. Synd også med Park sin som skrur feil vei.

Lenge sidan vi har fått slike perler frå Scholes, men han viser at han fortsatt har litt inne. Tenk om Scholes får løfte Cl-trofeet i Moskva, etter å ha faktisk ha spelt i ei finale. Det her var deilig. Så spørs det berre om vi møter Liverpool eller Chelsea. Med innsats som i dag, så trur eg ikkje det gjer noko, men samtidig så må vi nok spele på ein litt anna måte.

Kan jo sove godt i natt då i alle fall.

Lenke til kommentar

jeg er SÅÅÅ glad og nå tenkte jeg plutselig hvor DEILIG det blir å se chelsea - pool der bortelaget MÅ score og vi vet at vi er allerede i finalen, seriøst aldri vært så glad, dette er bare noe annet, "something else" faen, trodde jeg aldri skulle grine pga. en semi finale! :cry:

Lenke til kommentar
Pool fansen tror de tar Chelsea på brua...Tror nok dessvere for dere, og oss kanskje også at vi møter Chelski på eget gress xD

Chelski på eget gress? Midt i jupeste Russland? joa... Kan vel være det er noen Chelsea fans der ute. Roman leier vell inn 40000russere til å synge russiske Chelsea sanger i 90minutter :)

Lenke til kommentar
MOTM: Soleklart Ferdinand. Han var helt ekstremt perfekt i dag igjen.

Tevez too

Men FerdiAnd redda nok kanskje et mål i siste minuttet da han fra island skulle skyte(huska fan ikke navnet plutselig)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...