TeggY Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. DETTE VAR SÅ FUCKINGS DEILIG!!!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... La oss vinne i Moskva kjære gud, vi er i finalen i Europas gjeveste cup.....Endelig, dette har vi fortjent etter de siste sesongene.... Grattis gutta, hadde jeg hatt mulighet hadde jeg tatt meg en champis eller til og med en fest nå Og det blir hel engelsk finale, dette blir en opplevelse av høy rang, skulle gjerne sett den kampen ass Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 *kler av seg og løper rundt naken* Jaaaaaaaa! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis med seieren, syntes Barca var mer imponerende enn dere, men flott mål var det jo! Møtes i Moskva Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dette kan da UMULIG være særlig sunt??? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fyyyyy faen å deilig! ...trodde dommeren skulle ta livet av meg på slutten der, så nervepirrende! JAAAAAAAA! for faen vi er i finalen!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 jeg griner jeg og, dette var "different class", aldri hatt sånne følelser.. jeg fulgte ikke med i 99 så dette var bare noe helt nytt, gratulerer til alle som er like glade som meg nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis alle sammen. Eg må legge meg nå....eg orker ikke mer....gud.....fy faen... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis med seieren, syntes Barca var mer imponerende enn dere, men flott mål var det jo! Møtes i Moskva De hadde ballen mye, men skapte særs lite. Men, det skal sies at jeg er i United-rus! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kommer ikke til å roe meg på flere dager. GTA IV og når dette? Det må jo finnes en gud! Hva er størst av GTA og dette? Finale i CL, helt klinkende klart. Ikke et spørsmål engang. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHÆÆÆÆÆÆÆÆOOOWEE!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gratulerer, snakkes i finalen ^^ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er bare å ta av seg hatten... sånn som dere startet kampen idag offensivt, og slik dere fullførte den defansivt mot slutten. Fantastiske greier. Tevez og Park alene gjorde seg fortjent til CL gull. Gratulerer gutter, seieren var mer enn fortjent. (Spiller dere slik i finalen er jeg ikke like positiv, da ere Chelsea det går ut over:( ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis til alle her inne. Spennende kamp ikveld. Nå er dere nærmere trofeet en noen gang, men vi skal gi dere hard kamp i Moskva! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis. Synes dere var mye bedre en Barca i dag og fortjente å gå videre. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Park... jeg elsker deg... jeg vil ha dine barn... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 FY FAAEN!! Holdt på å nesten dø ved slutten der..... AIAIAIAIII! Man U er i finallleeeeeeeeeen!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er nightkeeper død?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå