Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har Park begynt å spille så mye? Han er en arbeidshest, men har ikke akkurat egenskapene til så store oppgjør.

Jeg har engelskfremføring i morgen, og det er noen som vil ha meg med ut på banen for å spelle ball, men jeg svikter ikke United i CL-semi

Det skulle da egentlig bare mangle. :)

Jeg er glad for å se Park og Nani på hver sin ving.

Lenke til kommentar

Bare bra hvis Park starter

Quoter Park:

"I do a lot of running in games. I've read that I enjoy running, but it's not true - I don't like it at all."

Morsom type.

Vi kommer nok ut ekstremt offensivt og ender opp med å vinne det hele. Vi knuser Barcas selvtillit tidlig i kampen og de kommer seg aldri etter dette. Forøvrig synes jeg bare veddemålene til The Game og Raste er morsomme. Jeg skjønner ikke at alle dere synes de er så plagsomme. Det er mer plagsomt med de 20 innleggene alle kommer med der du bare sier "SHIT VI SLAPP INN ET".

Lenke til kommentar
Jeg har engelskfremføring i morgen, og det er noen som vil ha meg med ut på banen for å spelle ball, men jeg svikter ikke United i CL-semi

Jeg har fransktentamen imorgen, avsluttende fag. Ikke tale om at det kommer i veien for United.

Lenke til kommentar

jeg er så utrolig nervøs nå.. jaja stikker til tven, vi snakkes i pausen gutter. lykke til alle utd fans, håper på minst 1-0 til pause, men viktigst at vi HOLDER NULLEN :hm: good luck guys, nervene går til helvete nå, ikke lenge igjen, uff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...