Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør at vi har litt press på oss. Tror det er viktig å få det første målet

Håper ikke på et tidlig mål, for da vil det scorende laget bli defansivt, og det vil bare være 1 lag som jager.

Som igjen åpner for kontringer for det forsvarende lag, som kan være vel så underholdende.

Lenke til kommentar
Raste:

Jeg vedder *insert penalty* på at Tevez, Nani, Scholes, Evra eller Brown putter i en kamp vi vinner med 2 eller flere mål. Up fo' it?

TomWhittaker: Mente 2-5 målet ja, men har i etterkant sett at det hårfint var onside. My bad :)

Yeah:P

Lenke til kommentar
Kan dere ikke ta disse tåpelige veddemålene deres et annet sted? Rimelig uinteressante ...

Helt enig. Hvis dere ikke vedder om fysisk smerte eller store penger vil jeg ikke lese om det.

Vidic og Rooney er vel ikke bekreftet noe som helst på. Men tror og håper de begge er klare.

Forøvrig har vi en møkkadommer ikveld, en mann som i mine øyne har holdt på for lenge. Å ofte prøve og vise seg frem.

Lenke til kommentar

For meg blir det seier med Vidic på banen. Med han kan vi fullt mulig vinne med flere mål i kveld. Men uten han, ja det kan bli nesten litt for vanskelig tror jeg. Han er knallhard, håper han kommer seg på bena og viser hvilken klassespiller han er!

Lenke til kommentar

1839: Blimey. This text has just arrived from Richard: "Just arrived in ground to see Gary Neville warming up. Could he be a surprise choice?" Surely not...

1836: "Interestingly for me, Gary Neville is warming up on his own," reports BBC Radio 5 Live commentator Alan Green. What can this mean?

woaaah skummelt :wow: brown skadet kanksje?

EDIT:

1843: A source tells me that Wayne Rooney definitely will not start, and that Darren Fletcher could get the nod in midfield

jeg fryktet alltid at vi ser en spiller som vi hadde aldri trodd skulle starte, men hvis nev og fletch starter denne kampen så blir det enda verre enn jeg kunne trodd før. seriøst, håper på vanlig lag i kveld når vi trenger det mest.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1852: TEAM NEWS

Man Utd: Van der Sar, Evra, Hargreaves, Ferdinand, Brown, Ronaldo, Park, Carrick, Nani, Scholes, Tevez. Subs: Kuszczak, Anderson, Giggs, O'Shea, Fletcher, Silvestre, Welbeck.

Barcelona: Valdes, Milito, Puyol, Xavi, Iniesta, Eto'o, Zambrotta, Messi, Deco, Abidal, Toure. Subs: Pinto, Gudjohnsen, Henry, Edmilson, Sylvinho, Thuram, Bojan.

ingen vida, ingen rooney, ike på benken en gag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...