Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

saha er en glemmesak, "neste" sier jeg bare :p men seriøst har alltid likt saha egentlig når han er fri fra skade (never ;)) og etter han scorte i den bortekampen mot newcastle når det ble 5-1 så trodde jeg seriøst at han kommer til å være en viktig del av troppen resten av sesongen, men, ble ikke sånn nei :p

Lenke til kommentar

manucho ja, glemte han faktisk.. hmm. men ja, som du sier, må vi uansett kjøpe en spiss i sommeren, helst huntelaar :)

EDIT: kan jeg bare også si at ingen må syte her hvis vi ryker ut om ronaldo og hvordan vi går ut pga. at han bommer på straffe på nou camp eller noe, han har vært fantastisk denne sesongen og uten han hadde vi ikke vært der vi er i ligaen og CL før kveldens kamp :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hva er sjansene for at Manucho faktisk får reise til oss til neste sesong? Han har jo ikke akkurat fått spille noe særlig der nede.

Jeg tror ikke det blir noe problem, jeg tipper Manucho kommer til å spille for oss neste sesong

å av det jeg har sett av han, har han imponert veldi

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar

I dag er det vinn eller forsvinn. Jeg har kryssa alt av fingrer, tær, armer og ører for at dette skal gå bra. Jeg trur vi har nødt til å gå hardt ut ifra start og vise at vi fortjener en tur til Moskwa. Blir spennende å se om Vidic eller Rooney rekker kampen. Tror vi værtfall er avhengig av et solid forsvar i dag, slik at vi kan presse høyere på banen.

Uansett, jeg gleder meg som en unge og kommer til hoppe i take hvis vi går vidre. Lykke til alle United fans! :devil:

Lenke til kommentar
Huff, gruer meg til en eventuell United - Pool finale. Har aldri aldri lyst til å tape den kampen, da graver jeg et stort hull i hagen å flytter inn dit.

L'pool-United i en finale hadde vært morsomt, spesielt vis vi hadde vunnet, da har jeg et dusin med kjente å mobbe :p

Men tror oddsen er større for at vi vil vinne en finale med Barca enn United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...