Limbeck Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Synd med Saha. Det vil seg ikke. I Januar sa jeg at vi bør gi han ut sesongen å vide seg på. Det har ikke hendt. dessverre Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 saha er en glemmesak, "neste" sier jeg bare men seriøst har alltid likt saha egentlig når han er fri fra skade (never ) og etter han scorte i den bortekampen mot newcastle når det ble 5-1 så trodde jeg seriøst at han kommer til å være en viktig del av troppen resten av sesongen, men, ble ikke sånn nei Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi burde ha solgt han før sesongen, og kjøpt en spiss. Man er jo veldig avhengig av at Tevez og Rooney ikke blir skadet, nå som dem har ingen spisser å erstatte med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi kunne ikke vite at Sunny skulle legge opp heller da. Før sesongen hadde vi 4 spisser. Få inn Huntelaar. Manucho får arbeidstillatelsen og vi har 4 spisser igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) manucho ja, glemte han faktisk.. hmm. men ja, som du sier, må vi uansett kjøpe en spiss i sommeren, helst huntelaar EDIT: kan jeg bare også si at ingen må syte her hvis vi ryker ut om ronaldo og hvordan vi går ut pga. at han bommer på straffe på nou camp eller noe, han har vært fantastisk denne sesongen og uten han hadde vi ikke vært der vi er i ligaen og CL før kveldens kamp Endret 29. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Straffebom er ting som skjer. Står i stil med flaksen vår i det siste det også Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hadde tilfellet vært at Ronaldo hadde scoret på den sjangsen der tror jeg faktisk Barca ville vunnet 2-1. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva er sjansene for at Manucho faktisk får reise til oss til neste sesong? Han har jo ikke akkurat fått spille noe særlig der nede. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hva er sjansene for at Manucho faktisk får reise til oss til neste sesong? Han har jo ikke akkurat fått spille noe særlig der nede. Jeg tror ikke det blir noe problem, jeg tipper Manucho kommer til å spille for oss neste sesong å av det jeg har sett av han, har han imponert veldi Endret 29. april 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noe nytt om Vidic og Rooney? Håper ikke statistikken med at vi taper uten Rooney gjentar seg i dag :/. Goscinny Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå fikk jeg litt godfølsen foran kampen i kveld Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Var det noe å få godfølelse av? Det var jo like mye Barcelona-hype der som alt annet. Gi meg heller en United-patriotisk film Endret 29. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I dag er det vinn eller forsvinn. Jeg har kryssa alt av fingrer, tær, armer og ører for at dette skal gå bra. Jeg trur vi har nødt til å gå hardt ut ifra start og vise at vi fortjener en tur til Moskwa. Blir spennende å se om Vidic eller Rooney rekker kampen. Tror vi værtfall er avhengig av et solid forsvar i dag, slik at vi kan presse høyere på banen. Uansett, jeg gleder meg som en unge og kommer til hoppe i take hvis vi går vidre. Lykke til alle United fans! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dere får ha lykke til ikveld, skal selv se kampen, men usikker på hvem jeg vil skal vinne viss L'pool kommer til finalen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Huff, gruer meg til en eventuell United - Pool finale. Har aldri aldri lyst til å tape den kampen, da graver jeg et stort hull i hagen å flytter inn dit. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Huff, gruer meg til en eventuell United - Pool finale. Har aldri aldri lyst til å tape den kampen, da graver jeg et stort hull i hagen å flytter inn dit. L'pool-United i en finale hadde vært morsomt, spesielt vis vi hadde vunnet, da har jeg et dusin med kjente å mobbe Men tror oddsen er større for at vi vil vinne en finale med Barca enn United. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis det står 1-1 eller 2-2 etter ferdigspilt tid vinner Barcelona da på bortemål? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvis det står 1-1 eller 2-2 etter ferdigspilt tid vinner Barcelona da på bortemål? Jepp, United må vinne med minst 1 mål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 1-1 og 2-2 resultat, vinner Barca på bortemålsregelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå