Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant det. Håper i hvert fall at en av de vil rekke det. Har egentlig tro på at Vidic stiller i kveld. Men jeg har ennå ikke funnet noen nyheter om noen av de fra i dag...

jepp jeg og.. tror vida starter men rooney sitter på benken, ser ikke for meg at rooney ikke er med i det hele tatt da, han er så ivrig å spille at han må i det minste sitte på benken

Lenke til kommentar

Er det en spiller som har mer lyst til å spille i dag enn andre så er det vel Rooney. Veldig synd at han mest sannsynelig er ute.

Sakset fra United.no

Dommeren:

Tyske Hebert Fandel er identisk med mannen som i 2004 sendte Roy Keane av banen i den første 1/8-finalen mot Porto, og som deretter fulgte opp med å påføre Paul Scholes samme skjebne under kvartfinalemøtet med Roma på Stadio Olímpico i fjor vår.

Særlig den sistnevnte avgjørelsen opprørte Sir Alex, i den grad at han ikke klarte å dy seg da han fikk høre at Fandel var blitt oppnevnt til kampleder i inneværende sesongs innledende gruppespillkamp mot Sporting i Lisboa: "Har vi med oss noen beroligende midler?" lød hans småspydige kommentar før avreise til den portugisiske hovedstaden.

Får i hvert fall håpet at ikke dommeren skal bli avgjørende i kveld. I hvert fall ikke imot oss. Men å håpe på en dommer som dømmer i vår favør på Old Trafford er vel som å tro på julenissen.

Endret av HHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...