Sir LuckyNr7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har ikke noe godt svar på hvorfor jeg har følelsen av at Barca kommer til å bli avkledd i denne kampen, pluss at jeg sitter med en tanke om stang inn mål for United helt på slutten.. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har en skikkelig dårlig følelse i dag. Er redd United spiller sin siste kamp i Champions League for denne sesongen. Noen som har noe oppdatert nytt om Vidic og Rooney fra i dag? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har en skikkelig dårlig følelse i dag. Er redd United spiller sin siste kamp i Champions League for denne sesongen. Noen som har noe oppdatert nytt om Vidic og Rooney fra i dag? Ikke annet enn at ingen av dem trente igår, men det er jo old news... Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sant det. Håper i hvert fall at en av de vil rekke det. Har egentlig tro på at Vidic stiller i kveld. Men jeg har ennå ikke funnet noen nyheter om noen av de fra i dag... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sant det. Håper i hvert fall at en av de vil rekke det. Har egentlig tro på at Vidic stiller i kveld. Men jeg har ennå ikke funnet noen nyheter om noen av de fra i dag... jepp jeg og.. tror vida starter men rooney sitter på benken, ser ikke for meg at rooney ikke er med i det hele tatt da, han er så ivrig å spille at han må i det minste sitte på benken Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Er det en spiller som har mer lyst til å spille i dag enn andre så er det vel Rooney. Veldig synd at han mest sannsynelig er ute. Sakset fra United.no Dommeren:Tyske Hebert Fandel er identisk med mannen som i 2004 sendte Roy Keane av banen i den første 1/8-finalen mot Porto, og som deretter fulgte opp med å påføre Paul Scholes samme skjebne under kvartfinalemøtet med Roma på Stadio Olímpico i fjor vår. Særlig den sistnevnte avgjørelsen opprørte Sir Alex, i den grad at han ikke klarte å dy seg da han fikk høre at Fandel var blitt oppnevnt til kampleder i inneværende sesongs innledende gruppespillkamp mot Sporting i Lisboa: "Har vi med oss noen beroligende midler?" lød hans småspydige kommentar før avreise til den portugisiske hovedstaden. Får i hvert fall håpet at ikke dommeren skal bli avgjørende i kveld. I hvert fall ikke imot oss. Men å håpe på en dommer som dømmer i vår favør på Old Trafford er vel som å tro på julenissen. Endret 29. april 2008 av HHoward Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1795547.ece Chelsea burde få straff for det! 9 minuspoeng høres ut som en passende straff. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1795547.ece Chelsea burde få straff for det! 9 minuspoeng høres ut som en passende straff. tar den jeg Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Får i hvert fall håpet at ikke dommeren skal bli avgjørende i kveld. I hvert fall ikke imot oss. Men å håpe på en dommer som dømmer i vår favør på Old Trafford er vel som å tro på julenissen. Jeg tror på julenissen hehe Endret 29. april 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 rooney er viktig ja, men tror vi klarer oss uten han i kveld, er positiv jeg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 United klarer seg i dag, ja. Det blir seier Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Seier blir det seff. Kanskje det blir en Roma kamp som i fjor? 7-1 Hadde vært rimelig artig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 3-1 idag. Mål av Rio, Ronaldo og Anderson. Jepp, optimist Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, noe som du sier der hadde vært tøft. Anderson, han må få en scoring før sesongen er omme Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Min drøm idag: ---------VDS---------- Brown-Pique-Rio-Evra Ron-Carrick-Hazza-Nani -----Anderson-Tevez---- Dette er vis Rooney og Vidic ikke får spille, og å se Anderson i spiss hadde vært gøy for oss og han vil jeg også tro Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 haha anderson som spiss? tviler og ingen scholes? det tviler jeg enda mer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Anderson spilte jo spiss eller O M i Porto, så kan jo prøve han der da. Men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Om Anderson skal være spiss så må det være sammen med en boks spiller. ikke med Tevez. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Om Anderson skal være spiss så må det være sammen med en boks spiller. ikke med Tevez. you speak true words my friend Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan går det med Saha foresten ? Hahaha Makan, går ikke ann å være så mye skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå