_Paulsen_ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Må jo ikke glemme at Chelsea også skal møte Arsenal og Liverpool, så det er likt for begge lagene egentlig Det er fortsatt for mange kamper igjen til å si noe om hvem som vinner ligaen. Per dags dato har United det beste utgangspunktet, så enkelt kan det faktisk være. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Må jo ikke glemme at Chelsea også skal møte Arsenal og Liverpool, så det er likt for begge lagene egentlig Det er fortsatt for mange kamper igjen til å si noe om hvem som vinner ligaen. Per dags dato har United det beste utgangspunktet, så enkelt kan det faktisk være. 7624492[/snapback] Jepp, men så er det sånn at Man Utd har 4 poeng mer enn Chelsea. Så ja, United har det beste utgangspunktet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Som Liverpool supporter fryder man seg jo litt når United avgir poeng, på samme måte som dere fryder dere når Liverpool gjør det. Men ta det nå med ro, dere har ikke tapt forspranget til Chelsea. Dere har faktisk økt det med et poeng, for Chelsea kommer til å tape i dag... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sånn som Chelsea lekker bak om dagen så skal man ikke se bort i fra det, blir tap eller uavgjort i dag så vi er fremdeles 6 eller 7 poeng foran etter kveldens kamp, tror og håper jeg... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Tja, Villa er jo i elendig form for tida. Trur det blir uavgjort i beste fall for Villa. Endret 2. januar 2007 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Solskjær og Henke Solskjær og Henke på topp mot Aston Villa nå på søndag. Gleder meg til å se hvordan det går. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dagens kamp innebærer selvfølgelig tre poeng for Chelsea, til tross for bortebane. Villa er i elendig form, samt at laget mangler sin viktigste spiller, Garreth Barry pga. karantene... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dagens kamp innebærer selvfølgelig tre poeng for Chelsea, til tross for bortebane. Villa er i elendig form, samt at laget mangler sin viktigste spiller, Garreth Barry pga. karantene... 7626309[/snapback] Hva sa du forno? Kun minutter igjen, og vi er 6 poeng foran. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror jeg kan takke Chelsea for å gi oss tilbake forspranget vi hadde. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dette ser ut til å gå bra, men avskriver ikke Chelsea før kampen er blåst. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 VGLive er helt vondt å se på, skvetter ved hver refresh, Chelsea har en stygg uvane å score på overtid Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 grattis folkens! *sprette champagnen* Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Arsenal eide Charlton og Chelsea klarte bare avgjort. Der får ManU en flott forsprang Jeg heier på Arsenal av mitt hele hjerte, men Foretrekker at Manu vinner serien enn Chelsea som kan ikke noe annet enn å jukse Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 VGLive er helt vondt å se på, skvetter ved hver refresh, Chelsea har en stygg uvane å score på overtid 7629537[/snapback] Samme her, men jammen gikk det bra! 6-poengsledelsen er opprettholdt! Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Sånn går det når Chelsea ikke setter sjansene sine... Lampard står på tre meter og skyter over...feks :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 TAKK VILLA! Dette satte jeg stor pris på nå. Må feires med en pris () Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 veldig betryggende at Chelsea suger lut for tida, får bare håpe vi gruser Villa på søndag Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 TAKK VILLA! Dette satte jeg stor pris på nå. Må feires med en pris () 7629580[/snapback] Ditto Sånn, nå var vi tilbake til der vi var for et par dager siden. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 søren!! jobber på søndag... *trist* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Men søndagskampen mot Villa er ikke PL-kamp? Edit: fant det ut nå, ManU spiller mot Villa to helger på rad. Endret 2. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå