Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Usannsynlig at ade putter 5 på de siste kampene. Spillte mot Derby i dag og sånn som kampen utviklet seg hadde Ronaldo putta 10. Det ene målet hans var t.o.m soleklar offside. Nei, vedder balla mi på at Ronaldo vinner gullstøvelen. Tenker han freser inn et par mot West Ham og Wigan i tillegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faen klarer ikke sove pga. kampen i morgen. tenker bare på alle mulighetene og alle situasjonene blant annet, sykt spennende men skummelt. tror dere vi ser en noe overraskende med tanke på laget fra fergie? f.eks en fletcher eller en oshea? håper ikke det :wow:

Lenke til kommentar

ææ sorry tc47, jeg lovet jo å holde deg med selskap, men sovnet læll... Litt funny at du aldri klarer å sove kvelden før de store United kampene. Da prater vi hardcore supporter :thumbup:

Nå er det ikke mange timene igjen folkens. Pizza og et par pils til matchen i kveld gitt. Blir kos som faen!

United - Barca i den siste og avgjørende semifinalen. Første kamp endte 0-0. Nesten litt drømmescenario <3

Lenke til kommentar
Usannsynlig at ade putter 5 på de siste kampene. Spillte mot Derby i dag og sånn som kampen utviklet seg hadde Ronaldo putta 10. Det ene målet hans var t.o.m soleklar offside.

Og kva mål var det? Om du tenker på 2-5 så var ikkje Adebayor foran Clichy i det ballen vart spelt (dermed ikkje offside).

Lenke til kommentar
ææ sorry tc47, jeg lovet jo å holde deg med selskap, men sovnet læll... Litt funny at du aldri klarer å sove kvelden før de store United kampene. Da prater vi hardcore supporter :thumbup:

Nå er det ikke mange timene igjen folkens. Pizza og et par pils til matchen i kveld gitt. Blir kos som faen!

United - Barca i den siste og avgjørende semifinalen. Første kamp endte 0-0. Nesten litt drømmescenario <3

haha neida går bra.. ja ikke før store kamper, samme skjedde med arsenal borte første gang og nå på forrige fredag før chelsea. ikke lenge igjen nå nei, er drømmescenario men vanskelig utgangspunkt med tanke på bortemålsregelen. vi får håpe at vi holder nullen først og fremst, for da tar vi denne kampen lett :) (og at messi må ut med en liten strekk eller noe :whistle: )

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn tror jeg Giggs kommer til og gjøre noe stort i denne kampen, kun en følelse jeg har hatt i dag. Kanskje det blir et avgjørende mål elns. Håper det

har akkurat samme følelsen om Scholes i kveld, menmen, vi får se :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...