Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Usannsynlig at ade putter 5 på de siste kampene. Spillte mot Derby i dag og sånn som kampen utviklet seg hadde Ronaldo putta 10. Det ene målet hans var t.o.m soleklar offside. Nei, vedder balla mi på at Ronaldo vinner gullstøvelen. Tenker han freser inn et par mot West Ham og Wigan i tillegg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fy faen, vinner vi noen trofeer iår da? Jeg vil så jævlig vinne begge Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Enig, jeg lurer på om vi vinner noen trofeer i år. Tror dere det? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå er det en bitte liten helt usannsynlig mulighet for at Ronaldo scårer også da. Enig, jeg lurer på om vi vinner noen trofeer i år. Tror dere det? Ja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har det litt travelt så har ikke fått sjekket opp i dette, men det er i morgen kampen spilles sant? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja Surfing det er i morgen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja Surfing det er i morgen. Takker, da blir det å løpe hjem fra skolen for å rekke kampen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 faen klarer ikke sove pga. kampen i morgen. tenker bare på alle mulighetene og alle situasjonene blant annet, sykt spennende men skummelt. tror dere vi ser en noe overraskende med tanke på laget fra fergie? f.eks en fletcher eller en oshea? håper ikke det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ææ sorry tc47, jeg lovet jo å holde deg med selskap, men sovnet læll... Litt funny at du aldri klarer å sove kvelden før de store United kampene. Da prater vi hardcore supporter Nå er det ikke mange timene igjen folkens. Pizza og et par pils til matchen i kveld gitt. Blir kos som faen! United - Barca i den siste og avgjørende semifinalen. Første kamp endte 0-0. Nesten litt drømmescenario <3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg overlever nok ikke før kampen starter. Får putte i meg noe, så jeg ikke dør. Endret 29. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Usannsynlig at ade putter 5 på de siste kampene. Spillte mot Derby i dag og sånn som kampen utviklet seg hadde Ronaldo putta 10. Det ene målet hans var t.o.m soleklar offside. Og kva mål var det? Om du tenker på 2-5 så var ikkje Adebayor foran Clichy i det ballen vart spelt (dermed ikkje offside). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fabregas tror visst fortsatt på gull Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva har han røyka for noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Står på nettavisen med overskriften: Fabregas øyner håp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ææ sorry tc47, jeg lovet jo å holde deg med selskap, men sovnet læll... Litt funny at du aldri klarer å sove kvelden før de store United kampene. Da prater vi hardcore supporter Nå er det ikke mange timene igjen folkens. Pizza og et par pils til matchen i kveld gitt. Blir kos som faen! United - Barca i den siste og avgjørende semifinalen. Første kamp endte 0-0. Nesten litt drømmescenario <3 haha neida går bra.. ja ikke før store kamper, samme skjedde med arsenal borte første gang og nå på forrige fredag før chelsea. ikke lenge igjen nå nei, er drømmescenario men vanskelig utgangspunkt med tanke på bortemålsregelen. vi får håpe at vi holder nullen først og fremst, for da tar vi denne kampen lett (og at messi må ut med en liten strekk eller noe ) Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Av en eller annen grunn tror jeg Giggs kommer til og gjøre noe stort i denne kampen, kun en følelse jeg har hatt i dag. Kanskje det blir et avgjørende mål elns. Håper det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Av en eller annen grunn tror jeg Giggs kommer til og gjøre noe stort i denne kampen, kun en følelse jeg har hatt i dag. Kanskje det blir et avgjørende mål elns. Håper det har akkurat samme følelsen om Scholes i kveld, menmen, vi får se Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1795547.ece Chelsea burde få straff for det! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532214 Vedder på at det var noe rasistisk. Var jo Chelsea, så skulle ikke forundre meg en døyt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Burde bli fratatt plassen i PL! Jævla rasister er det fuckings laget der. Ikke mange timer igjen til kamp nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå