Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en følelse av at vi går på en smell i morra, for så å reise oss mesterlig mot West Ham og Wigan. Tror nok vi får en gratis seier mot Wigan om den må vinnes for ligagullets skyld. (Steve Bruce kan da ikke svikte United mot en trepoenger han strengt tatt ikke trenger? :roll: )

Tipper 1-2 mot Barcelona, 6-1 mot West Ham og 3-0 mot Wigan.

Jeg ser dog gjerne at jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Har en følelse av at vi går på en smell i morra, for så å reise oss mesterlig mot West Ham og Wigan. Tror nok vi får en gratis seier mot Wigan om den må vinnes for ligagullets skyld. (Steve Bruce kan da ikke svikte United mot en trepoenger han strengt tatt ikke trenger? :roll: )

Jeg tar den jeg

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke denne negative tankegangen, jeg tror united vinner imorgen sett bort ifra siste kamper, tidligere kamper er historie, se positivt på det, tenk positivt, å husk nå folkens... -veldi viktig, Nå har vi laaaaaaaaaangt over 70000 fans som støtter oss/united spillerne, å det er hjemmebane, jeg tipper 1-0 til United

Om Rooney er ute, ja da har vi Tevez å Ronaldo på topp, Vidic tror håper jeg er tilbake imorgen

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
Om Rooney ikke blir klar håper jeg vi stiller med 5 på midten. Scholes, Carrick, Anderson

Tipper vi starter med tre på midten uansett om Rooney blir klar eller ikke. Tror lagoppstillingen blir slik:

Van der Sar

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Scholes - Nani

Rooney

Dette vil selvsagt være en 4-5-1/4-3-1/4-1-4-1-formasjon. Med andre ord ikke så defensiv som den ser ut.

Håper Anderson starter, men det må bli på bekostning av Carrick eller Scholes og jeg tror ikke Ferguson vraker en av de.

Lenke til kommentar

Så ut som Rooney slo opp skaden han pådro seg mot Blackburn ? 4.5.1 i mårra, med litt offensivt krutt blir bra.

VDS

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo (offensiv tg) - Scholes (Ballfordeler) - Carrick (Def. Ballfordeler) - Anderson (offensiv tg) - Nani (offensiv tg)

Tevez

Evt ta ut en av de sentrale (Scholes eller Carrick og slenge inn Hazza på DM, bak de fire andre

Lenke til kommentar
4 mål bak Ronaldo i serien (Gullstøvelen regner jo ikke med cuper) etter at han fant målscoringsformen tilbake mot Derby i kveld når han scorte et hattrick. Forøvrig er han en av de morsomste å se feire.

han må ta igjen 4 mål da. På to kamper. Da må Ronaldo ut av startoppstillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...