Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 herregud så negativ folk er til CL da? CL er jo en utrolig viktig cup Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Espanyol, Den kampen kunne jeg gitt en arm for og sitt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 herregud så negativ folk er til CL da? CL er jo en utrolig viktig cup Det er viktig, men PL er det som virkelig teller. Ikke misforstå meg. Hadde vert fantastisk med CL men forhåpningene mine gikk i været før Blackburn kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 herregud så negativ folk er til CL da? CL er jo en utrolig viktig cup Ikke direkte negative, men tror at flesteparten heller vil vinne Premier League .. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er bare så skuffet over de siste kampene. Ikke over laget, men over all stang ut vi har hatt. Blir så oppgitt. Har scouserene rett? Er Gud Liverpool supporter? Og ja, jeg ofrer kampen i morgen glatt mot en seier i en av de siste PL kampene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi møter to lag da som kun spiller for æra, de har verken sjanse for å rykke ned eller få europacup plass, noe som er fint å ta med oss Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi møter to lag da som kun spiller for æra, de har verken sjanse for å rykke ned eller få europacup plass, noe som er fint å ta med oss joda, men hvem vil vel ikke vere syndebukken for at United ikke vant PL? skjønner at folk prioriterer PL, men noen ganger virker det som om dere driter i CL. Vi er tross alt på god veg/halvveges til finale(!) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi gjør det, og det er typisk oss å reise oss veldig etter Chelsea kampen. Spillerene var sinte på alt og alle (inkludert seg selv) og det tyder på tenning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror heller at Wigan og West Ham ser at United vinner enn kjøplaget Chelsea Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tøffeste hadde vært en Roma-esque kamp mot Barca i morgen. Da snakker vi selvsagt om hjemmekvarten fra i fjor. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tøffeste hadde vært en Roma-esque kamp mot Barca i morgen. Da snakker vi selvsagt om hjemmekvarten fra i fjor. 7-1 mot Barca Hadde vært litt gøy, men da skal Messi dø i natt isåfall Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg driter ikke i det, selv om det kanskje virker sånn for tiden. Hadde vert fantastisk å vinne CL. Jeg har også tro på at vi kan gjøre det. Barca er ikke for gode denne sesongen. Legger vi press på forsvaret så gjør de feil. De kan bli hardt for dem på Old Trafford. Liverpool uten Anfield har jeg tro på at vi tar. Chelsea er jeg mere usikker på, men de er ikke på brua i CL finalen. Og om uflaksen vår snur tror jeg ikke de har en sjangse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Chelski kommer jo på hjemmebane uansett, ettersom det er i Russland det spilles xP Innlegg 1000 ontopic for Sameboe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 grattis med gullkorn i post nr.1000 same haha i morgen er en kompis på plass i manchester for å se laget sitt for første gang live. Han er seff united supporter Håper og tror på en forrykende kamp i morgen, men ikke en 7-1 kamp som den jeg var på (A) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Tøffeste hadde vært en Roma-esque kamp mot Barca i morgen. Da snakker vi selvsagt om hjemmekvarten fra i fjor. 7-1 mot Barca Hadde vært litt gøy, men da skal Messi dø i natt isåfall faen jeg skal rapportere det, at du sier sånt! men seriøst, tror ikke det blir 7-1 men håper på 2-0 og kan se for meg at det skjer, har allerede tippet 2-0 med en long due scholes mål og ronaldo mål Endret 28. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nermer meg 1000 on topic jeg også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du er jo snart på 2000 ontopic du da Limbeck Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I'm guessing 2-1. 1-0 Tevez på hode 2-0 Ronaldo alene med keeper 2-1 Straffe Barca Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tellefeil fra Limbeck? hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå