ErlendRU Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er jo en avstemning da. Er vel lett å velge noen andre når man allerede har valgt Ronaldo. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er jo en avstemning da. Er vel lett å velge noen andre når man allerede har valgt Ronaldo. Tankegangen er da fortsatt ulogisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) "Jeg og banan har en diskusjon her. Han sier jeg kun skriver sammendrag av hva andre sier for å presentere som mitt eget. I tillegg mener han at jeg sier "enig" alltid, uten å ha noe konstruktivt å komme med." Så jeg spør dere, utenom Nightkeeper. Er jeg sånn? På forhånd takk Endret 28. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jada, nå har jeg og Fakey en liten diskusjon på msn. Han kom fram med at jeg har kun innlegg som står " Enig" "Enig" og "enig" Så da ville jeg spørre dere om dette er sant? Skriver jeg kun innlegg som står kun "Enig" ? På forhånd takk Ja, enig. Han skrev forresten dette: "det eneste Raste gjør er å skrive sammendrag av hva alle sier og presentere det som det er hans eget på diskusjon, i tillegg til å si "enig" "enig" "enig" Så her vrir du om. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Solskjær kampen klar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heey! En egen Solskjær-kamp. Det er tøft Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Meget bra, Solskjær fortjener helt klart en sånn kamp etter lang og tro tjeneste... Får satse på at det er noen kanaler (som jeg har) som sender kampen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "Jeg og banan har en diskusjon her. Han sier jeg kun skriver sammendrag av hva andre sier for å presentere som mitt eget. I tillegg mener han at jeg sier "enig" alltid, uten å ha noe konstruktivt å komme med."Så jeg spør dere, utenom Nightkeeper. Er jeg sånn? På forhånd takk Ja, det er akkurat slik du er. Solskjær kampen klar Faen altså, jeg har så vanvittig lyst til å se den kampen live! Bare tanken på å se Cantona på Old Trafford gir meg nesten frysninger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok, da kan jeg bare slutte å skrive her da! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok, da kan jeg bare slutte å skrive her da! Det er helt sant ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok, da kan jeg bare slutte å skrive her da! Det er helt sant ja. Ta det litt pent med gutten da Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok, da kan jeg bare slutte å skrive her da! Ikke hør på dem Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ok, da kan jeg bare slutte å skrive her da! Det er helt sant ja. hæ? det er bare dumt, alle her på forumet skriver om forskjellige ting og det gjør Raste og. som for eksempel hvem som skal starte kamp og hvordan giggs ikke "gjør det så bra" (pent sagt ) osv. så først og fremst er det ikke sant også er dere litt frekke som sier det i det hele tatt. men hvis vi dropper det, så må jeg bare si at jeg er kjempe glad å se at solskjær kampen er klar Endret 28. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Raste skriver så variert som det kan får blitt. Nå må slappe av med personangrep her... Gidder ikke rapportere, det var sikkert ikke så alvorlig ment Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "Jeg og banan har en diskusjon her. Han sier jeg kun skriver sammendrag av hva andre sier for å presentere som mitt eget. I tillegg mener han at jeg sier "enig" alltid, uten å ha noe konstruktivt å komme med."Så jeg spør dere, utenom Nightkeeper. Er jeg sånn? På forhånd takk Du er jo uenig med meg hele tiden Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532214 Vedder på at det var noe rasistisk. Var jo Chelsea, så skulle ikke forundre meg en døyt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fergie: vi har fortsatt to ligakamper igjen å spille, og vinner vi de to, er vi mestere. Premier League består av 38 kamper, og kun 36 av dem er spilt." Nei, hadde den bestått av 36 kamper hadde vi vert mestere nå http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532214 Vedder på at det var noe rasistisk. Var jo Chelsea, så skulle ikke forundre meg en døyt. Jeg tenker det samme selv. Evra er ikke så lett å erte på seg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg begynner å bli spent. Noen som blir med på countdown? (snart) Kun 23 timer igjen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det bestemt hvem som skal spille for ManU i den æreskampen for solskjær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå