Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikkje fatte og begripe at fabregas vant årets unge spiller. Han vinne årets spiller, og mest sansynleig blir han verden beste spiller. Men årets unge spiller i england får han ikkje. :p Men uansett gratulerer til fabregas, har hatt ein bra sesong

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Agbonlahor scårer mot Everton neste sesong også.... for oss

Han er ikke god nok.

11 mål for Villa denne sesongen, og flere av dem har kommet når han har spilt ving. Jeg har sett en del på han, og jeg er overbevist om at han hadde slått til i United. Han kan avslutte, og han er definitivt ikke en treg spiller.

Lenke til kommentar

håper seriøst at vidic starter men hvis rooney ikke er 100000 prosent klar så må han ikke starte. vi trenger alle til å være up for it i morgen og har heller lyst å se ronaldo på topp med tevez med 4 i midtbane hvis rooney ikke er helt klar til kampen. men ellers ja, tenker bare på kampen i morgen, og denne mandagen var nesten poengløst siden eneste vi gjør er å vente til i morgen. jeg frykter det verste, men er også positiv og sier 2-0; en fra Scholes (about motherfuckin time) og en fra Ronaldo :innocent:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hvordan kan årets spiller ikke bli årets unge spiller om han er nominert der? Det skjønner jeg ikke. Har Fabregas utmerket seg på en mer ungdomelig måte?

Kanskje de vekter alderen opp mot prestasjonene, at man får bonuspoeng for å være yngre. Må jo være noe sånt.

Lenke til kommentar
Hvordan kan årets spiller ikke bli årets unge spiller om han er nominert der? Det skjønner jeg ikke. Har Fabregas utmerket seg på en mer ungdomelig måte?

Kanskje de vekter alderen opp mot prestasjonene, at man får bonuspoeng for å være yngre. Må jo være noe sånt.

Evt er det bare litt ulogisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...