Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Med vår flaks så skjer det nok noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå er det på tide at vår uflaks snur til flaks Btw, vi glemte å ta vår veddemålshelg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi tar et heftig veddemål i mårra. Håper forresten på en ny spiss til neste sesong, som kan danne en trio med Tevez og Rooney på topp. En sikkelig måltyv fremfor kvaliteter ellers foretrekkes denne gangen. Boks-spiller ala Nistelrooy = Jatakk! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kan ikkje fatte og begripe at fabregas vant årets unge spiller. Han vinne årets spiller, og mest sansynleig blir han verden beste spiller. Men årets unge spiller i england får han ikkje. Men uansett gratulerer til fabregas, har hatt ein bra sesong Endret 28. april 2008 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tipper Ronaldo ble litt for gammel. Det er vel avstemning det også og stemmer man Ronaldo som årets spiller så er det fort å ta en annen yngre spiller Jeg har litt lyst til å se antall stemmer jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ronaldo årets spiller igjen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ronaldo årets spiller igjen Old News Se siste siden før denne ;=) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ronaldo årets spiller igjen Old News Se siste siden før denne ;=) ahh, har ikke vert her på en hel skuledag :O Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er velfortjent, men jeg synes ikke han har vært helt på topp i det siste. Ville vært typisk om han sluknet nå som vi er inne i den avgjørende fasen av sesongen. Er veldig nervøs for morgendagens match mot Barca, og frykter egentlig det verste. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Både Rooney og Vida sto over trening idag, off, ble bare mer nærvøs jeg nå.. Fotball er helseskadelig:P Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Agbonlahor scårer mot Everton neste sesong også.... for oss Han er ikke god nok. 11 mål for Villa denne sesongen, og flere av dem har kommet når han har spilt ving. Jeg har sett en del på han, og jeg er overbevist om at han hadde slått til i United. Han kan avslutte, og han er definitivt ikke en treg spiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Faen å, Rooney og Vidic kanskje ute. Frykter mer og mer at dette går rett til helvete. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vidic kan være klar til morgendagens kamp, er større sjanse for at han spiller enn Rooney. Men synd med Rooney, vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi har jo alltids Tevez Men rooney vil bli savnet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) håper seriøst at vidic starter men hvis rooney ikke er 100000 prosent klar så må han ikke starte. vi trenger alle til å være up for it i morgen og har heller lyst å se ronaldo på topp med tevez med 4 i midtbane hvis rooney ikke er helt klar til kampen. men ellers ja, tenker bare på kampen i morgen, og denne mandagen var nesten poengløst siden eneste vi gjør er å vente til i morgen. jeg frykter det verste, men er også positiv og sier 2-0; en fra Scholes (about motherfuckin time) og en fra Ronaldo Endret 28. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tevez har ikke vært så god i de siste kampene syns jeg, gjør endel feil og avgjørelser. Er også litt mere ego enn før. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan kan årets spiller ikke bli årets unge spiller om han er nominert der? Det skjønner jeg ikke. Har Fabregas utmerket seg på en mer ungdomelig måte? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi kjører Wolff Eikrem mot Barca Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan kan årets spiller ikke bli årets unge spiller om han er nominert der? Det skjønner jeg ikke. Har Fabregas utmerket seg på en mer ungdomelig måte? Kanskje de vekter alderen opp mot prestasjonene, at man får bonuspoeng for å være yngre. Må jo være noe sånt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan kan årets spiller ikke bli årets unge spiller om han er nominert der? Det skjønner jeg ikke. Har Fabregas utmerket seg på en mer ungdomelig måte? Kanskje de vekter alderen opp mot prestasjonene, at man får bonuspoeng for å være yngre. Må jo være noe sånt. Evt er det bare litt ulogisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå