Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan krangelen etter kampen på Stamford Bridge få konsekvenser for de to neste kampene våre?

Jeg tviler på at det vil skje, men om det får konsekvenser for noen spillere, blir det vel Patrice Evra, Paul Scholes, John O’Shea, Gerard Pique og/eller Gary Neville. Jeg veit ikke hvordan straffer de/laget kan vente seg, men om de skulle bli nektet å starte i de to neste kampene, har vi jo folk i backup, men det er fortsatt kjipt om noe skulle skje.

Utifra bildet under, ser det ut til at banemannskapet er verst:

nfi_3226_060225600_1209300613.jpg

Goscinny :hmm:

Lenke til kommentar
Joda, og han er britisk

På hvilken måte er han god nok? Han er ikke god nok i Uniteds første11. Hvorfor ikke heller ta sjansen på Ashley Young som forresten nærmer seg 20 assists i år?

Og ja, jeg vet at Agbonlahor er engelsk....

Rask. God avslutter. Kan være den boks spilleren vi leter etter.

Lenke til kommentar
Kan krangelen etter kampen på Stamford Bridge få konsekvenser for de to neste kampene våre?

Jeg tviler på at det vil skje, men om det får konsekvenser for noen spillere, blir det vel Patrice Evra, Paul Scholes, John O’Shea, Gerard Pique og/eller Gary Neville. Jeg veit ikke hvordan straffer de/laget kan vente seg, men om de skulle bli nektet å starte i de to neste kampene, har vi jo folk i backup, men det er fortsatt kjipt om noe skulle skje.

Utifra bildet under, ser det ut til at banemannskapet er verst:

nfi_3226_060225600_1209300613.jpg

Goscinny :hmm:

På det bildet der ser det ut som Patrice Evra erter banemannskapet:P

Lenke til kommentar
Klarer United å ro inn ligamesterskapet? Etter de siste møtene med West Ham lyder jo ikke dette bra. :)

West Ham hjemme skal ikke være noe problem. Jeg er klar over at de tre foregående møtene med Hammers har endt med tap, dog så var ikke kampen på Old Trafford ifjor viktig for oss, og da hadde også Hammers Tevez. Møtene på Upton Park de to siste sesongene har dog vært jævlige. Men håper og tror vi ikke roter bort dette, da er hele sesongen ødelagt for min del.

Og vi bør jaggu ta Barca på tirsdag, Barca har ikke vært så dårlige på 5-6 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...