Essem Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg får frysninger fra nakken og langt ned i lilletåa hver gang jeg ser Solskjær-scoringen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor er det dere ser målene fra premier league online? Kunne tenkt meg å sett Carew's scoring i dag Var det Carew som satte den? Så nesten ut som det var Abo som scoret? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Agbonlahor scårer mot Everton neste sesong også.... for oss Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Agbonlahor scårer mot Everton neste sesong også.... for oss Han er ikke god nok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda, og han er britisk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor er det dere ser målene fra premier league online? Kunne tenkt meg å sett Carew's scoring i dag Var det Carew som satte den? Så nesten ut som det var Abo som scoret? Nei, Carew som scorer nr 2. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda, og han er britisk På hvilken måte er han god nok? Han er ikke god nok i Uniteds første11. Hvorfor ikke heller ta sjansen på Ashley Young som forresten nærmer seg 20 assists i år? Og ja, jeg vet at Agbonlahor er engelsk.... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan krangelen etter kampen på Stamford Bridge få konsekvenser for de to neste kampene våre? Jeg tviler på at det vil skje, men om det får konsekvenser for noen spillere, blir det vel Patrice Evra, Paul Scholes, John O’Shea, Gerard Pique og/eller Gary Neville. Jeg veit ikke hvordan straffer de/laget kan vente seg, men om de skulle bli nektet å starte i de to neste kampene, har vi jo folk i backup, men det er fortsatt kjipt om noe skulle skje. Utifra bildet under, ser det ut til at banemannskapet er verst: Goscinny Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joda, og han er britisk På hvilken måte er han god nok? Han er ikke god nok i Uniteds første11. Hvorfor ikke heller ta sjansen på Ashley Young som forresten nærmer seg 20 assists i år? Og ja, jeg vet at Agbonlahor er engelsk.... Rask. God avslutter. Kan være den boks spilleren vi leter etter. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan krangelen etter kampen på Stamford Bridge få konsekvenser for de to neste kampene våre? Jeg tviler på at det vil skje, men om det får konsekvenser for noen spillere, blir det vel Patrice Evra, Paul Scholes, John O’Shea, Gerard Pique og/eller Gary Neville. Jeg veit ikke hvordan straffer de/laget kan vente seg, men om de skulle bli nektet å starte i de to neste kampene, har vi jo folk i backup, men det er fortsatt kjipt om noe skulle skje. Utifra bildet under, ser det ut til at banemannskapet er verst: Goscinny På det bildet der ser det ut som Patrice Evra erter banemannskapet:P Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tviler sterkt på at det blir karantener, men noen bøter er mulig. Men jeg tvilte på at Rio fikk over 3 måneder også Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Klarer United å ro inn ligamesterskapet? Etter de siste møtene med West Ham lyder jo ikke dette bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Klarer United å ro inn ligamesterskapet? Etter de siste møtene med West Ham lyder jo ikke dette bra. West Ham hjemme skal ikke være noe problem. Jeg er klar over at de tre foregående møtene med Hammers har endt med tap, dog så var ikke kampen på Old Trafford ifjor viktig for oss, og da hadde også Hammers Tevez. Møtene på Upton Park de to siste sesongene har dog vært jævlige. Men håper og tror vi ikke roter bort dette, da er hele sesongen ødelagt for min del. Og vi bør jaggu ta Barca på tirsdag, Barca har ikke vært så dårlige på 5-6 år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Klarer United å ro inn ligamesterskapet? Etter de siste møtene med West Ham lyder jo ikke dette bra. Det er lov å håpe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Årets spiller igjen! Merkelig at han ikke fikk Årets unge spiller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "Pussig nok ble Ronalo nummer to i kåringen av Årets Unge Spiller, der var Arsenals Cesc Fabregas bedre." Fuck'n hell så latterlig, Fabregas har jo sugd i hele vår! Tror de fleste er enige om at at Ronaldo fortjente begge priser. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Morna Raste. Back in business nå igjen ser jeg! Gleder og gruer meg til i mårra. Blir en ekte blåmandag dette. Går bare rundt å tenker på morgendagen... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fikk løst opp utestengelsen onsdags kveld. Så jeg har vært her i noen dager Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 FA forfølger slagsmålet Håper det ikke blir noe som kan påvirke serieinnspurten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå