Essem Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Aldri om Real får kjøpe Ronaldo. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet hvem som skal dømme på tirsdag? vil ikke ha en tullete pipeblåser som igjen kan påvirke resultatet i favør Motstanderen vår.. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vil se dette laget mot Barca på Tirsdag: -------------VDS--------------- Brown-Vidic-Ferdinand-Evra Ron-Carrick-Anderson-Nani ------Tevez--Rooney-------- ganske enig med deg der. Kanskje Hargreaves istede for Carrick.. carrick har vært god i det siste så det jo greit men hargreaves har litt mer rutine Man U vinner 1-0:D Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vi må ha mål nå så jeg ser helst at Hargreaves setter seg på benken egentlig. Welbeck spiller så vidt jeg vet Chauz både Høyre ving og Spiss. Jeg har også lyst til å se Febian Brandy, er det noen her som har sett han spille for Swansea denne sesongen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen som vet hvem som skal dømme på tirsdag? vil ikke ha en tullete pipeblåser som igjen kan påvirke resultatet i favør Motstanderen vår.. En gang må uflaksen ta slutt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Får da håpe det-.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det virker som om noen av spillerene heller vil ha CL enn PL denne sesongen. Anderson har uttalt at hver CL kamp er hans viktigste kamp i karrieren til nå. Ronaldo har bedt supporterene lage leven på Tirsdag. Er vel ikke overaskende med tanke på at de ikke er briter og CL sin media oppmerksomhet. Håper ikke det betyr en manglende motivasjon i de to siste PL kampene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ro ned Limbeck. Vi tar seriegullet, og sansynligvis CL Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ro ned Limbeck. Vi tar seriegullet, og sansynligvis CL Sannsynligvis CL? Tåler ikke en ny finalekamp mot Chelsea, de er ett mareritt å spille mot. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg synes dere er vel optimistiske nå. Først må vi vinne på tirsdag. Det er en lang vei igjen, og jeg er langt fra sikker på at vi kommer oss til Russland. Ender det uavgjort (unntatt 0-0), er vi ute. Scenario: Leder 1-0 etter 93 minutter. Straffespark eller vanvittig heldig scoring av Barca --> Man Utd ute av CL. Håper vi klarer dette, men det blir vanskelig! Goscinny Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Vi får håpe på Pool da ? Det er som å tro på julenissen. Endret 27. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vi må ha mål nå så jeg ser helst at Hargreaves setter seg på benken egentlig.Welbeck spiller så vidt jeg vet Chauz både Høyre ving og Spiss. Jeg har også lyst til å se Febian Brandy, er det noen her som har sett han spille for Swansea denne sesongen? Ferbian Brandy er et kjempetalen og har spilt 16 (?) kamper så langt for Swansea der han har scort fattige 2 mål. Jeg tror karrieren hans er preget av skaden han pådro seg i 2005-2006 sesongen da han brakk leggen sin. Er tross alt bare 19 år, og jeg tror han og Campbell kommer til å dominere en eller annen gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ro ned Limbeck. Vi tar seriegullet, og sansynligvis CL Ja, jeg bør roe meg ned .... .... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bajs. Jeg vil ha sort bortedrakt! Syns den vi har nå er nydelig, men jeg kunne ikke bestille den ettersom de bare har 3XL og 4XL igjen, elnz. SLuttet å produsere dem, altså. Hvit bortedrakt? Jeg syns ikke den hvite vi har nå er så veldig pen, iallfall ikke i forhold til den sorte og den røde. Seriøst? Jeg digger den hvite. En av de fineste draktene vi noen gang har hatt, synes jeg. Jeg liker hvite bortedrakter, men svarte er grei, de også. Derfor er jeg veldig fornøyd med årets drakter. Vi må ha mål nå så jeg ser helst at Hargreaves setter seg på benken egentlig. Vi må ha mål og derfor vil du at Hargreaves skal starte på benken? Jeg er fullt klar over at Hargreaves er en defensiv midtbanespiller og at det er han som liksom er den store ryddegutten vår, men så du kampen(e?) mot Roma, da var han mer offensiv en både Carrick/Anderson og Scholes. Fyren løp og løp og hadde sikkert flest innlegg av United-spillerne. Hargreaves er ikke en spiller som bare er med i det defensive, han tar offensive løp også. Og om han starter mot Barcelona får vi sikkert se noen av dem. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor er det dere ser målene fra premier league online? Kunne tenkt meg å sett Carew's scoring i dag Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor er det dere ser målene fra premier league online? Kunne tenkt meg å sett Carew's scoring i dag Registrer deg på Soccerpulse eller Goaltube, vet ikke med Goaltube men på Soccerpulse får du nesten se scoringene med en gang de er scoret. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Video Fin video om avgjørende United-mål de siste 15 årene for de som er interesserte. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Takker, de hadde den på goaltube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå