Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal i allefall ha den hvite, kommer vel til å kjøpe den i sommer eller når sesongen starter når jeg skal på OT ;)

Syns den hvite var grei jeg, må ikke klage for mye :p

Jeg liker heller ikke de hvite spesielt. Kanskje vi skulle satsa på å bruke den gamle Newton Heath-drakta som bortedrakt igjen? ^^

Som denne? :p

Ser for meg Ronaldo med den. :lol:

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Det hadde vært litt stilig. Brukte ikke vi sånne på 90 tallet en gang? Tror jeg husker å ha sett United spille med slike i Cantona videoen jeg har.

Jeg trooor du blander med Leeds sine gule bortedrakter? (Jeg kan ta feil.)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg mener jeg sa Veloso og Moutinho var ønskelig, ikke at vi trengte dem.

Av spillere vi trenger må forsvaret styrkes, og vi må få inn ett ungt talent(17-20) blandt spissene.Bojan er drømmen der, men han er vel 0% tilgjengelig kjenner jeg Barca rett.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Ja, vi brukte den originale Newton Heath-drakta (gull og grønn) som bortedrakt et år på 90-tallet. Det var vel i '96, da Newton Heath/Man. United hadde 100-års jubileum.

I 1996? Man Utd ble da stiftet i 1878 under navnet Newton Heath, og skiftet navn til Manchester United i 1902 ...

Mener å ha sett den drakten i bruk jeg også, men veit ikke når ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Sorry. Jeg må ha mikset sammen datoen for stiftelsen med en annen, for jeg mener å huske at Newton Heath-drakta ble brukt i anledning etter eller annet jubileum.

Jeg har forøvrig lagt til et bilde av drakta i det forrige innlegget mitt.

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar
Ja, vi brukte den originale Newton Heath-drakta (gull og grønn) som bortedrakt et år på 90-tallet. Det var vel i '96, da Newton Heath/Man. United hadde 100-års jubileum.

I 1996? Man Utd ble da stiftet i 1878 under navnet Newton Heath, og skiftet navn til Manchester United i 1902 ...

Mener å ha sett den drakten i bruk jeg også, men veit ikke når ...

Goscinny ;)

Newton Heath Lancashire & Yorkshire Railway Football Club

Lenke til kommentar
Laget droppet L&YRFC i 1982(?) og ble bare kalt Newton Heath etter dette.

Når de droppet L&YRFC og bare brukte FC, er egentlig ganske uinteressant, men at de gjorde dette i 1982 var en litt vel drøy påstand. :p Ifølge wikipedia skjedde dette i 1890.

However, the idea of inter-town football had caught on, and in 1889, a group of twelve clubs, Newton Heath among them, formed the Football Alliance. They finished eighth.

The next year, Newton Heath began to sever their railway ties, dropping "LYR" from their official name. However, strong connections remained intact, although they no longer were sponsored by the company, most of their players were still LYR employees.

On topic: I hvilken posisjon spiller Welbeck best? Han er jo, iallfall på FM, AMRL(C?) i tillegg til spiss ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...