Ol'H Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 N'Castle har nada å spille for, tipper en brakseier til Chelsea. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ikke Scholes? Er nesten enig med deg. Mulig Anderson bør starte. Syns Carrick har vært god i det siste, med å rydde opp bak og slå fine pasniner. Anderson vil jeg ha istedenfor Scholes pga han er raskere og bedre offensivt. Vi skal angripe på Tirsdag, ikke legge oss bakover Carrick skal starte. Veldig stabilt god i mange kamper nå. Jeg ser på Scholes som en bedre ballvinner enn Anderson så vi er kanskje litt mere avhengige av å presse Barca bakover på banen med høyt press med Anderson i stedet for Scholes. Men jeg er med jeg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 N'Castle har nada å spille for, tipper en brakseier til Chelsea. De er litt i form da. Lov å håpe. Bolton kan være i en vinn eller forsvinn situasjon i siste kamp. De kommer ganske sikkert til å spille skittent og kjempe for livet. Men de skal på brua. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vi får håpe på det beste, hjelper ikke å være negative for da går det galt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når blir nye drakter presentert? Goscinny Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vil se dette laget mot Barca på Tirsdag: -------------VDS--------------- Brown-Vidic-Ferdinand-Evra Ron-Carrick-Anderson-Nani ------Tevez--Rooney-------- jeg er 100% sikker at scholes starter selvom jeg er faktisk litt enig med deg at anderson kunne vært viktig mot barca. hvis vi skal 4-4-2 og ikke 4-5-1, så starter carrick og scholes, ingen tvil. menmen, uansett, så tror jeg vi vinner 2-0 eller 2-1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Håper på Keeper: VDS Forsvar: Brown-Vidic-Ferdinand-Evra Midtbane: Ron - Carrick - Fletcher - Nani Spiss: Tevez - Rooney Tror Keeper: VDS Forsvar: Hargreaves, Brown, Ferdinand, Evra Midtbane: Park - Scholes - Carrick - Nani Spiss: Ronaldo - Tevez Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når blir nye drakter presentert? Goscinny Stiller meg bak det spørsmålet. I tillegg må det bare sies at Veloso eller Moutinho i United-drakta neste sesong er svært ønskelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Håper på Keeper: VDS Forsvar: Brown-Vidic-Ferdinand-Evra Midtbane: Ron - Carrick - Fletcher - Nani Spiss: Tevez - Rooney Tror Keeper: VDS Forsvar: Hargreaves, Brown, Ferdinand, Evra Midtbane: Park - Scholes - Carrick - Nani Spiss: Ronaldo - Tevez vida skal starte kampen, jeg vet jo ikke 100% men er nesten sikker nå. og dessverre starter ikke fletcher, når vi har scholes (nemlig han jeg tror starter) og anderson som har mer kvalitet i pasningene sine. men ellers er jeg faktisk redd at rooney ikke starter og at park blir med selvom jeg tror park er bedre på bortebane siden der må man jobbe mer defensivt, men her skal vi ha spillere som er ivrige å løpe frem og skape mål, noe som park ikke er så flink til. Endret 27. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når blir nye drakter presentert? Goscinny Var det ikke slik at United skulle bruke de samme draktene både i 07-08 og 08-09 sesongene? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når blir nye drakter presentert? Goscinny Stiller meg bak det spørsmålet. I tillegg må det bare sies at Veloso eller Moutinho i United-drakta neste sesong er svært ønskelig. Hvorfor det? Vi er jo dekket på sentralen som det er, og vi må da ha en liten tro på vårt eget akademi også? To sentrale midtbanespillere til når vi Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson og Fletcher? Nei takk sier jeg der. Possebon virker jo lovende for oss så jeg vil i alle fall ikke gå til innkjøp av en sentral midtbane så vidt han ikke er under 18. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Så lenge vi ikke selger noen sentrale spillere er det eneste vi trenger å handle til neste år en ny spiss. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Var det ikke slik at United skulle bruke de samme draktene både i 07-08 og 08-09 sesongene? Jeg tror vi skal beholde hjemmedrakten, men ifølge en kundebehandler hos MUSCSB skal vi få ny bortedrakt ... Goscinny Endret 27. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hadde ikke hatt noe imot en potet til heller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hjemmedrakten skal vi beholde 1 sesong til, bortedrakten skal skiftes. Neste sesong blir det hvit bortedrakt! Ikke offisielt enda, men vi får satse på det Endret 27. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Så lenge vi ikke selger noen sentrale spillere er det eneste vi trenger å handle til neste år en ny spiss. Syns nå vi trenger en høyreback også... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Brown har bevist at han duger på høyrebacken i tillegg har vi et lovende talent i unge Danny Simpson, samt at Gaz kanskje returnerer til backen og vi vet at Hargreaves kan spille dere samt at O'shea også kan gjøre det. 5 stykker som kan spille høyreback duger for meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Brown har bevist at han duger på høyrebacken i tillegg har vi et lovende talent i unge Danny Simpson, samt at Gaz kanskje returnerer til backen og vi vet at Hargreaves kan spille dere samt at O'shea også kan gjøre det. 5 stykker som kan spille høyreback duger for meg. helt enig, latterlig å bruke mer penger på det nå.. men som noen sa tidligere, vi trenger en spiss siden vi ikke har en på topp som kan score når du gir han ballen i offsensive posisjoner som f.eks Van Nistelrooy gjorde for oss. men jeg kan se for meg at spillestilen blir litt mer kjedelig kanskje men er utrolig viktig å ha en "downright" og "out and out" målscorer spiss. Huntelaar hadde vært helt greit å ha i mine øyne Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hargreaves er ingen høyreback. Han var god som back i første omg i går, men i 2. så ble han helt usynlig. Ville gjerne ha sett Dani Alves på backplassen med United trøye. Vi må ha en ordentlig klasse back, som er god offensivt og defensivt. En lik Evra. Brown har vært god i år, men sliter med offensivitet og innleggende. Men vi trenger først en spiss! Saha må bli solgt fort som svint. Makan at det går ann å bli skadet så mye. Endret 27. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hjemmedrakten skal vi beholde 1 sesong til, bortedrakten skal skiftes.Neste sesong blir det hvit bortedrakt! Ikke offisielt enda, men vi får satse på det Bajs. Jeg vil ha sort bortedrakt! Syns den vi har nå er nydelig, men jeg kunne ikke bestille den ettersom de bare har 3XL og 4XL igjen, elnz. SLuttet å produsere dem, altså. Hvit bortedrakt? Jeg syns ikke den hvite vi har nå er så veldig pen, iallfall ikke i forhold til den sorte og den røde. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå