Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg gjette. 18 minus mål i straff? Banemanskapet må da gi spillerene mulighet til restitusjon.

I følge Manutd.com så er Vidic klar til Tirsdag. Det er ikke snakk om hjernerystelse dog han var sløv og måtte av. Rooney er mere tvilsom, men det er vist bare en trøkk mot et ben (hip bone), ikke noen skade utover at det er sårt.

Lenke til kommentar

Vidic fikk hjerne rystelse og måtte sy noen sting i leppen, imens Rooney fikk en smell rett ved hofte beinet.

Ferguson: ""Det tar en stund å få bukt med slike skader, for det er veldig smertefullt når det først skjer. Jeg har likevel håp om at han vil bli klar til tirsdagens kamp mot Barcelona."

Forresten så tapte Barca 0-2 for Derpotivo. Det er positivt! :)

Lenke til kommentar

Vidic fikk ikke hjernrytelse eller brudd. Han kom fra hotel rommet med en tann mindre, og noen sting i leppene.

"Det viser seg nå at det slett ikke var nesen som tok støyten av det ublide møtet med Drogbas kneskjell, men derimot munnpartiet. Det resulterte i at serberen nå har én tann mindre enn da han forlot hotellet i formiddag.

Ifølge Sir Alex måtte "Vida" sy noen sting bak leppen, men heldigvis er det ikke snakk om noen hjernerystelse, slik det til å begynne med var grunn til å frykte."

Barca sparte også noen spillere som Messi, Eto'o i Deportivo kampen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jepp, dem sparte noen av sine beste spillere igår.

Men faen, jeg irriterer meg enda over tapet igår. Ronaldo ble vel snytt for et straffespark også der Ballack var involvert i. Ronaldo var også onside i en situasjon også der det ble dømt offside.

Uansett, vi har gode muligheter enda. West Ham på OT, skal egentlig være enkel sak. Vi skal gruse det laget, samme mot Wigan.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jepp, dem sparte noen av sine beste spillere igår.

Men faen, jeg irriterer meg enda over tapet igår. Ronaldo ble vel snytt for et straffespark også der Ballack var involvert i. Ronaldo var også onside i en situasjon også der det ble dømt offside.

Uansett, vi har gode muligheter enda. West Ham på OT, skal egentlig være enkel sak. Vi skal gruse det laget, samme mot Wigan.

Det slipper ikke meg heller. Er så frustrert at jeg går på veggene. Det som irriterer meg mest er straffen Chelsea fikk og to redninger på strek mot slutten. Uflaks. Carrick handset men hadde handa intil kroppen mens Boro hadde en keeperredning av en utespiller og det ble ikke dømt på.

På en annen side så er det ingen tvil om at jeg hadde vert fornøyd med denne situasjonen før seriestart. Alt er fremdeles i våre hender. Vinner vi våre kamper så er det ingen som kan ta fra oss noe.

Skal flaksen utgjevne seg denne sesongen vinner vi resten med reserve laget.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må ta en lang joggetur senere ikveld, har faen meg så mye aggresivitet inni meg enda etter tapet.

Men som sagt, vi har forsatt dette i våre hender. Vinner vi de 2 kampene så er vi seriemestere, og vi kan ikke tape mot middels lag. Men først skal Barca knuses ;)

Lenke til kommentar

Vi har tapt før....... Men vi er i en god posisjon.

Jeg har god tro på at vi tar Barca. Jeg tror ikke de er av den kvaliteten de har vert før. Og da er det vel Chelsea igjen........men da spiller ikke Chelsea hjemme

Men seriekampene er mye viktigere.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Ikke Scholes? Er nesten enig med deg. Mulig Anderson bør starte.

Syns Carrick har vært god i det siste, med å rydde opp bak og slå fine pasniner. Anderson vil jeg ha istedenfor Scholes pga han er raskere og bedre offensivt. Vi skal angripe på Tirsdag, ikke legge oss bakover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...