Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

En del av brukerne her inne ser ut til å ha en over gjennomsnittet interesse for det kvinnelige kjønnsorgan, eller så skjønner de ikke helt betydningen av navnet på dette og burde ta seksualundervisningen på nytt.

Et titalls innlegg med upassende språkbruk (og ikke noe eller lite annet fornuftig) er slettet, og advarsler utdelt til de verste tilfellene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Carrick kunne gått ut istedenfor ja.

Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer...

Ja faen ass. Mannen som har bringet oss tonnevis med pokaler og en ufattelig suksess de siste 20 åra. Faen som jeg hater den mannen. Kan ikke drive på sånn asse. :ermm:

Lenke til kommentar

Det innlegget hadde jeg ikke lest. Men når jeg leste innlegget ditt ble jeg litt provosert. Å mislike Ferguson i en United tråd er som å banne i kirka. Den mannen har bringet oss så jævlig mye suksess og vært en god trener siden før de fleste som henger her inne ble født, og er det fortsatt. Derfor ble jeg litt provosert når jeg ser du skrev at du "begynte å mislike han mer og mer". Hadde ikke blitt like irritert dersom jeg så ditt oppklarende innlegg.

Lenke til kommentar

Det var en kommentar som kom i kampens hete, og jeg digger hva han gjør. F. eks mot Arsenal i FA Cupen så start elleveren tvilsom ut, men så beviste Fergie hva han holdt på med i verdens klasse. Hans lojalitet, han er en av få som bruker tid på å skrive autografer til fansen og får spillerne til å bli disiplinert. Hvordan hadde Ronaldo hadde vært uten ham..? En snobb riking? En av grunnene til salget av Beckham var dette med disiplin, han var mer modell enn fotball spiller.

Men kort sagt; dumt sagt og han er en av verdens beste managere.

Lenke til kommentar
Etter endt trening eller konkurranse bør en alltid nedvarme. Kroppen skal sakte tilbake i hviletilstand, det vil sige ned i omdreininger etter belastningen. Nedvarmingen forkorter restitusjonstiden, dermed blir en fortere frisk til en ny trening eller konkurranse. Dessuten forebygger nedvarmingen muskelømhet og utviklingen av belastningsskader.

Eksempel på nedvarming i orientering:

- Rolig løp (5-15 min.)

- Evt. tøyning av de mest belastede muskelgruppene, spesielt om en har ømme muskler (se seinere avsnitt om tøyning).

Innen nedvarmingen påbegynnes, bør en skifte klær på overkroppen fra ytterst til innerst. Dette skyldes at en fort blir kald etter tøff trening eller konkurranse, og på denne måte senkes risikoen for forkjølelse og sykdom. Nedvarmingsperiode settes i forhold til trenings- / konkurransetid og intensitet. Jo lengere og tøffere trening, jo lengere tid trenger en på nedvarmingen.

Hvis det stemmer håper jeg inderlig at United nedvarmer etter hver trening og kamp :)

Endret av -MK-
Lenke til kommentar

Det var jo det jeg postet da utenom det bildet til høyre :p

Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe den drakten da jeg har hjemmedrakten fra før.

Står mellom endel valg som skal være bakpå drakta :p

Har Raste bakpå hjemmetrøya, og det er elsk:D

Står mellom disse:

Vidic, Carrick, Anderson, Ronaldo, Rooney, Ferdinand

Veldig mange valg! :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Frustrerende kveld. Var så vondt etter kampen. Føler det er en høyere makt som absolutt ikke vil at vi skal klare dette. Jeg skjønner Fergie. Det er en del avgjørelser som har gått i mot oss i det siste. Men men

Det jeg synest er mest frustrerende er rett og slett uflaksen. Det vil seg bare ikke. Spurs borte er den eneste gangen (som jeg husker) vi har hatt flaks. Ballen spretter bare ikke vår vei. 50/50 situasjon blir dømt straffe på. To redninger på streken og Ronaldo blir igjen brøytet ned uten at vi får noe.

Ikke noe lag vinner ligaen uten å ha flaks........ Når kommer flaksen vår?

Nå er det West Ham. På tide vi slår dem igjen. Håper også på at formsterke Newcastle kan gjøre noe.

Bra jeg skal på jobb i morgen. Jeg hadde sikkert ikke giddet å stå opp om jeg ikke hadde noe å gjøre.

ps. godt ikke jeg er den eneste som synest Giggs sin kritikk er ufortjent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...