Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giggs var helt grei utpå der. Sammen med resten av laget. Synest ikke det er noen grunn til å skylde på noen bortsett fra taktikken.

Greit at du har en Giggs fetisj elns, men når skal du erkjenne at han ikke presterer lengre? Nei, han var ikke skyld i at det gikk som det gikk, men han gjør jo ikke noe annet enn å slå bort ballen heller. Vi skylder heller ikke på noen for tapet, men må få lov til å kritisere dem som ikke presterer godt nok.

Silvestre var forresten top-notch. Imo vår beste spiller.

Lenke til kommentar

Huff, fæl kamp i dag, ett par ting som gjorde at vi tapte:

- Byttene. De sugde, mildt sagt. Nani burde vært byttet ut først, da helst i første omgang. Han klarte fint å rote bort det meste av det vi hadde sjanse til å skape noe på. Giggs burde heller ikke ha spilt hele kampen. Anderson bør få spille lengre kamper, når han er i siget som han så og si var i dag så burde han få spille. Så også at noen klaget på Fletcher lengre oppe i tråden, han spilte da helt fint han, tok seg utrolig opp utover første omgangen, og leverte ingen direkte dårlig andre omgang. Silvestre som manglet kamptrening syns jeg var en av de bedre i dag, stoppet det han kunne stoppe på sin side. En tidlig skade på Vidic ødelagte også for Tevez i dag som lett kunne putta en i dag, siden det var viktig kamp.

- Chelsea-forsvaret. Stort sett bunnsolid med unntak av målet vårt, det var en kjempetabbe av Carvalho. Vi skapte så og si ingenting i første omgang, det tapte etter min mening kampen for oss. Tilogmed Shevchenko tok på seg defensiv jobbing i dag, og det resulterte i redning på strek.

De som klager på dommeren har ikke peiling, han gjorde ingen feil i dag. Om noe så er det linjedommeren sin feil, men jeg har ikke sett situasjonen i reprise fra en dugelig vinkel ennå så jeg kan ikke uttale meg. I dag var dommeren trolig banens beste.

Lenke til kommentar

Skal prøve å la vere å klage for mykje, mange andre som tar seg av det. Laguttaket: Hadde heilt klart helst sett Ronaldo frå start, men er ikkje av den oppfatning av at det nødvendigvis var laguttaket som gjer at vi taper kampen. Merk: vi scorar det eine målet før Ron kjem på bana. Det største problemet i første omgang, var etter mi meining ikkje at Chelsea var så forbanna gode, men at forsvarslinja og presset blir lagt altfor lavt, i tillegg til at vi aldri kjem oss ut av forsvar når vi klarerer ballen. Dermed kjem ballen like raskt tilbake som den vart spelt ut, og det er nesten uungåelig at det blir mål imot etter en slik omgang. Dårlig markering av Ballack, og kunne godt tenkt meg at nokon gikk tettare i Drogba før han slår innlegget. Synd at Vida må ut også, han har vore forferdelig uheldig i det siste, og det er klart at å ha han i midten bak der er ofte uvurderlig. Syns egentlig at Hargreaves gjer det bra på backen, og er usikker på om Brown hadde gjort det bedre.

Brown holdt forresten på å få meg til å gjere i buksa på tilbakespelet til VDS tidlig i kampen. Er uenig i vurderinga med å ta av Anderson, ikkje alt som stemmer, men han tar endel løp framover som ingen andre gjorde i dag, og eg trur han kunne skapt litt saman med Ron.

Andre omgang er heilt ok. Synd at vi får straffe imot der, men i den omgangen er vi i det minste omtrent jamngode med Chelsea og har nokre fine muligheiter til å score som blir klarert vekk frå streken. Vingspelet hevar seg frå første omgang, men det er mykje som kunne vore enda bedre, og per akkurat no håpar eg nesten Park startar på tirsdag.

Skal ikkje uttale meg om straffa, fekk ikkje sett situasjonen skikkelig og kan derfor ikkje seie om den var rett eller feil. Syns dommaren gjer nokre rare ting, der han ikkje dømmer for nokre ting som ser ganske klare ut, men gir gult kort i situasjonar som ikkje fortjener det.

Reagerer på enkelte kommentarar ang SAF her. Langt frå fornøgd med måten laget går ut på, og vi har berre oss sjølv å takke for at vi ikkje gjer det bedre i denne kampen. Men vi har fortsatt alle muligheiter til å vinne PL, det er berre oss sjølv det står på, og vi har eit godt utgangspunkt til å komme til finale i Cl. Då er det små grunnar til å begynne å klage på ein manager som i tillegg har leda denne klubben til så mykje stort tidligare.

Hadde heilt klart helst sett at serien var i boks etter i dag, men slik gikk det ikkje, det er lite å gjere med det i ettertid og no er det berre å gi jernet i dei tre eller fire siste kampane vi har igjen i år. Det er maks fire kampar og det er lite vits å ha krefter igjen etterpå. Det er berre å gjere vårt slik som vi kan, så kan Chelsea gjere kva f dei vil.

Som vanlig fantastisk atmosfære på brua hørtes det ut til. United-fansen lot seg i det minste høre, før Chelsea endelig lagde litt lyd etter å få andremålet. Litt klaging blir det, men det blir over en motspelar. Eg håper så inderlig at Drogba går til Inter eller noko sånt (om Jose ender opp der) for større tulling skal du leite lenge etter i engelsk fotball. Det han gjer mot motspelarar er en ting, men sånn som han holder på mot medspelarar blir berre for dumt.

Det her blei muligens den lengste posten til no frå mi side. Det er meir som vil ut, men får prøve å holde det på eit litt saklig nivå.

Konklusjon: Sjølvsagt skuffa over resultatet, men mest skuffa over måten vi går ut på i første omgang. Det meste kunne sett mykje lysare ut, og eg trur ingen hadde klaga noko særlig over laguttaket dersom vi hadde gått ut på ein litt skikkelig måte, for å angripe, for då trur eg vi hadde hatt bedre forutsetningar for å holde Chelsea i første omgang. I andre spelar vi greit, får høgre press, fleire ballgjenvinningar og klarer å holde meir på ballen. Litt dårlig presisjon gjennom heile kampen, men også det litt bedre i andre. Roon scorar noko som sjølvsagt er positivt. Alt er opp til oss. Come on you reds, lets keep that red banner flying high!

Lenke til kommentar
Du står ikke opp for å se en så viktig kamp ?

Scholes, Ronaldo, Evra og Tevez startet ikke. Vidic ble skadet tidlig og ergo hadde vi et noe amputert lag.

Kan minne om tidsforskjellene, kampen begynte 6 timer ''tidligere'' her en det den gjør i Norge.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar

jeg sier bare: di som klager på Ronaldo å filming.... Dere burde skamme dere, å Aldri Aldri vise dere ute lenger, *Dro..HOST..gba*!!!!!

å jeg visste ikke at det var lov med fribryting på fotball banen........................................................

Jeg sier ikke mer om denne kampen

Lenke til kommentar

Fordi det er mote. Hakkekyllingen Giggs er han her. Jeg må si at i dag var Nani dårlig, han gjorde alt for mange feil valg, men man kan ikke bare klandre han. Det var feil lag å starte med i dag rett og slett. Hvor lenge er det siden Ronaldo scorte på frispark forresten? Så ut som Hargreaves og Ronaldo kranglet like mye som Drogba og Ballack om det ene frisparket. Vi var ræva offensivt, og ble tatt off - guard av et Chelsea lag som spilte sitt livs offensive kamp.

Lenke til kommentar
2-2--- Trøst deg med den.

Liverpool spiller emd C-laget btw ;)

C-laget deres består av bl.a. Reina, Riise, Hyypiá, Skrtel, Pennant, Lucas, Benayoun og Crouch? Jeg vil heller kalle det et redusert førstelag ...

Dagen delvis ødelagt, er skikkelig deppa ... :(

Goscinny ;(

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...