Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke Anderson var på sitt beste i dag,, men det hadde vært bedre å ta ut noen andre. Synes det virker som han er litt lei fordi han veit han alltid blir byttet ut. Merkelig å starte med dette laget i en sånn kamp. Kunne jo vært ferdig med ligan nå. Og att dommer'n klarer å blåse straffe dor noe som så klart gikk i beinet er jo bare så typisk denne sesongen. Chelsea var på sitt årsbeste i dag, men veit United kunne vinnet med skikkelig lag og linjedommere som ikke var blinde. Var nesten sånn att jeg knuste tv'n i sta. Dette ødela hele helgen. Har en vond følelse av att det blir ingenting i år, men håper så klart att jeg tar veldig veldig veldig feil

Lenke til kommentar
Carrick kunne gått ut istedenfor ja.

Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer...

Ta deg en kald dusj a mate. Skjønner at du blir sint, men den må du bite i deg.

danielzu: Skjønner at du koser deg, men hva med å se på ditt eget lag i stede? Dere spiller kamp mot Birmingham atm, om du ikke visste det.

Lenke til kommentar

Fått roet meg litt nå. Er så frustrert.

Igjen, vi gjør egentlig en god kamp, men jeg synest det er en taktisk bomert å prøve å holde Chelsea til uavgjort fra start på brua. Dette er ikke Barca.

Vi burde angrepet mer og stilt med Ronaldo fra start. Det er ikke spillerene som spiller dårlig, men taktikken som er feil.

Forsvaret gjør hva de kan. Midtbanen (inkludert Giggs) gjør hva de kan.

Med Ronaldo på banen så ble angrepet tyngre og vi spiller bedre. Men det vil seg liksom ikke.

Jeg må påstå at vi har uflaks.

Vidic skadet og to redninger på strek mot slutten. Det er pinadø helt umulig at vi kan ha litt flaks denne sesongen.

Vi må gå ut ifra at vi må vinne våre to siste kamper. Det kan vi såklart gjøre, men det blir vanskelig. Håper kanskje Newcastle kan gjøre noe

Lenke til kommentar
Carrick kunne gått ut istedenfor ja.

Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer...

Ta deg en kald dusj a mate. Skjønner at du blir sint, men den må du bite i deg.

danielzu: Skjønner at du koser deg, men hva med å se på ditt eget lag i stede? Dere spiller kamp mot Birmingham atm, om du ikke visste det.

Okay, nå er det ikke sånn at jeg har mislikt han og kommer til å gjøre det mer, men jeg er frustrert over valgene hans inni mellom. Silvestre har ikke fått god nok match trening, Ronaldo spares, Scholes er ikke med på benken engang, Evra er ikke med på benken engang, imens jeg frykter at moralene til stortalentene Pique og Anderson er ødelagt.

Men alt i alt en dum uttalelse.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet bilder på straffesituasjonen? Tror innerst inne at den var grei, men likevel er det typisk vår uflaks. Jeg kødder ikke, vi har nesten aldri flaks lengre. Kan vi ikke bryte oss inn hos pool å stjele lykkepulveret dems? Er så forbanna irriterende at vi er så ueffektive til tider. Riktignok hadde vi lite krutt i dag, men sånn generellt bommer vi på alt for mye. Jeg så fletchers heading i mål :(

Raste: Chill. Vi tar PL. Imo fortsatt stor fordel for oss. Møter to bøsse lag. West ham på Old Trafford blir walk in the park og vi vinner mot Wigan om vi må. Vi kan enda avgjøre dette selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...