Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Carrick kunne gått ut istedenfor ja. Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer... Endret 26. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
96tark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ja,ja Gratulerer Chelsea Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så stiller SAF med Giggs? Hvis vi taper gullet (noe jeg ikke tror vi gjør) så går jeg og henger meg langt langt inni skogen. Bokmerker meg denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Chelsea ER som sagt uslålig på Brua,til onsdagen ivertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 forskell på å knuse seier og vinne seier Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Synes ikke Anderson var på sitt beste i dag,, men det hadde vært bedre å ta ut noen andre. Synes det virker som han er litt lei fordi han veit han alltid blir byttet ut. Merkelig å starte med dette laget i en sånn kamp. Kunne jo vært ferdig med ligan nå. Og att dommer'n klarer å blåse straffe dor noe som så klart gikk i beinet er jo bare så typisk denne sesongen. Chelsea var på sitt årsbeste i dag, men veit United kunne vinnet med skikkelig lag og linjedommere som ikke var blinde. Var nesten sånn att jeg knuste tv'n i sta. Dette ødela hele helgen. Har en vond følelse av att det blir ingenting i år, men håper så klart att jeg tar veldig veldig veldig feil Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har en følelse på at finalen i Moskva står mellom Chelski og Barca der Chelsea vinner 1-0. Satser på at vi vinner Mikke-mus cup eller'no. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Carrick kunne gått ut istedenfor ja. Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer... Ta deg en kald dusj a mate. Skjønner at du blir sint, men den må du bite i deg. danielzu: Skjønner at du koser deg, men hva med å se på ditt eget lag i stede? Dere spiller kamp mot Birmingham atm, om du ikke visste det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fått roet meg litt nå. Er så frustrert. Igjen, vi gjør egentlig en god kamp, men jeg synest det er en taktisk bomert å prøve å holde Chelsea til uavgjort fra start på brua. Dette er ikke Barca. Vi burde angrepet mer og stilt med Ronaldo fra start. Det er ikke spillerene som spiller dårlig, men taktikken som er feil. Forsvaret gjør hva de kan. Midtbanen (inkludert Giggs) gjør hva de kan. Med Ronaldo på banen så ble angrepet tyngre og vi spiller bedre. Men det vil seg liksom ikke. Jeg må påstå at vi har uflaks. Vidic skadet og to redninger på strek mot slutten. Det er pinadø helt umulig at vi kan ha litt flaks denne sesongen. Vi må gå ut ifra at vi må vinne våre to siste kamper. Det kan vi såklart gjøre, men det blir vanskelig. Håper kanskje Newcastle kan gjøre noe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Faen, tenk om vi taper alt i år? Faen, jeg er så pissforbannet at det ikke går ann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gleden me lap-top er at man kan se på tv OG bruke Pc`n om man må Har både skjerf og øl i stua jeg. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Carrick kunne gått ut istedenfor ja. Pique kunne ihvertfall vært på benken. Hargreaves glemte å sikre bakrom ved det ene målet. Faen jeg begynner å mislike SAF mer og mer... Ta deg en kald dusj a mate. Skjønner at du blir sint, men den må du bite i deg. danielzu: Skjønner at du koser deg, men hva med å se på ditt eget lag i stede? Dere spiller kamp mot Birmingham atm, om du ikke visste det. Okay, nå er det ikke sånn at jeg har mislikt han og kommer til å gjøre det mer, men jeg er frustrert over valgene hans inni mellom. Silvestre har ikke fått god nok match trening, Ronaldo spares, Scholes er ikke med på benken engang, Evra er ikke med på benken engang, imens jeg frykter at moralene til stortalentene Pique og Anderson er ødelagt. Men alt i alt en dum uttalelse. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvordan gikk det med Vidic etter sykehus besøket? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen som har funnet bilder på straffesituasjonen? Tror innerst inne at den var grei, men likevel er det typisk vår uflaks. Jeg kødder ikke, vi har nesten aldri flaks lengre. Kan vi ikke bryte oss inn hos pool å stjele lykkepulveret dems? Er så forbanna irriterende at vi er så ueffektive til tider. Riktignok hadde vi lite krutt i dag, men sånn generellt bommer vi på alt for mye. Jeg så fletchers heading i mål Raste: Chill. Vi tar PL. Imo fortsatt stor fordel for oss. Møter to bøsse lag. West ham på Old Trafford blir walk in the park og vi vinner mot Wigan om vi må. Vi kan enda avgjøre dette selv. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gleden me lap-top er at man kan se på tv OG bruke Pc`n om man må Har både skjerf og øl i stua jeg. Så du sitter foran en lap-top med øl? Nice. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har både skjerf og øl i stua jeg. Skal du ha premie for det? Tror nok at Giggs er i sine siste sesonger nå. Han burde jo ha blitt benket ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nå er det bare å se frem til West ham kampen. Den må vinnes. CL gir jeg faen i. Ihvertfall i dag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvilkene lag skal Chelsea møte de 2 siste kampene? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ja, nå gir jeg egentlig blaffen i CL. Serien betyr så mye mer for meg, ihvertfall. Så mot W H må vi vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå