-MK- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem spiller Chelsea mot? Svar lengre oppe ja. Newcastle og Bolton Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem spiller Chelsea mot? Svar lengre oppe ja. Newcastle og Bolton. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Etter den kampen her sitter jeg med en dårlig følelse med tanke på de tre siste kampene våre. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Eller 4. Hvis vi vinner mot Barca. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Surt tap, men god og helhjerta innsats gjennom store deler av kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 tre* Barca Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Manchester U-West Ham Wigan-Manchester U og Newcastle-Chelsea Chelsea-Bolton Den nest siste serierunden spiller vi først. Lurer på hva slags mentale følger det får. Den siste serierunden spilles samtidig. Nå vil jeg tro Chelski får en kraftig boost og de har virkelig sjansen til å vinne PL. Man Utd, derimot, vil nok være ganske nedbrutt. Håper bare Newcastle kan ta en seier mot dem, men det skal vel hardt gjøres. Bolton burde være grei match for dem. Når det gjelder våre to kamper, West Ham og Wigan, ser jeg dessverre fort for meg poengtap her . GO ON YOU REDS!!! Dette var noe inni granskauen dritt! Bajsedommer! Goscinny Endret 26. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Barca, Wigan og West Ham. Ettersom jeg har en dårlig følelse er jeg usikker på om vi slår Barca. Derfor 3 kamper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Mye av dette er SAF sin skyld. Fletch og Giggs skulle ha vært byttet ut med engang i 2.omg! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Om ligagullet ryker så skal faen meg SAF ta sin del av skylden. Faen meg ubrukelig innbytter i dag. Anderson ut?!? Men det er fortsatt fordel oss. Chelsea har en vanskelig kamp igjen, borte mot Magpies i form Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dere for håpe chelsea tar for lett på de siste kampene, og stiller et 50-60% lag og avgir poeng. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 haha, just som vi tok for "lett" på denne mener du? Greit å spare til CL, men å sette ut Ronaldo var helt på tryne. Giggs kan forresten legge opp. Spiller som en sekk med dritt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Anderson begynner å få dårlig moral hvis SAF bytter han ut som han bytter sokker. Helvette @$$.. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Mye av dette er SAF sin skyld. Fletch og Giggs skulle ha vært byttet ut med engang i 2.omg! Fletcher gjorde en god figur i dag. Giggs har vært en vandrene maskot utpå banene i hele år, men han spilte ikke så allerværst i dag, men han kunne likevel vært byttet ut syntes jeg. Det at Alex tar av Anderson derrimot er for meg helt uforstålig, er det virkelig bare jeg som ser hvor god denne karen er?! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jeg har verken ord eller tanker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Å ikke stille med Ronaldo er og stille med uten lag. Man ser jo at United er avvhengig av Ronaldo. Så stiller SAF med Giggs? Hvis vi taper gullet (noe jeg ikke tror vi gjør) så går jeg og henger meg langt langt inni skogen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) SUG FITTA DI DIN HOREDOMMER JÆVEL!!!!!!! Helt seriøst, slike poster bør ikke forekomme i et sivilisert forum. Jeg skjønner at dette gamet går på nervene men man bør moderere seg selv litt Vennligst unngå slike utbrudd ved senere kamper. Endret 26. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Anderson er nok skadet. Får isåfall håpe at skaden ikke er alvorlig. Samme gjelder vidic og rooney Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Anderson begynner å få dårlig moral hvis SAF bytter han ut som han bytter sokker. Helvette @$$.. Det var for å trygge bakover i dag, men jeg ser definitivt poenget ditt. Irriterende at vi ikke bare gikk for seieren i stede for å forsøke å safe inn det ene poenget. Anderson hadde blitt dødelig på kontringer og var imo laaaangt bedre enn Carrick, som spillte bøss i dag. Tror SAF har hatt alkohol i tyggisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå