Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manchester U-West Ham

Wigan-Manchester U

og

Newcastle-Chelsea

Chelsea-Bolton

Den nest siste serierunden spiller vi først. Lurer på hva slags mentale følger det får. Den siste serierunden spilles samtidig. Nå vil jeg tro Chelski får en kraftig boost og de har virkelig sjansen til å vinne PL. Man Utd, derimot, vil nok være ganske nedbrutt. Håper bare Newcastle kan ta en seier mot dem, men det skal vel hardt gjøres. Bolton burde være grei match for dem. Når det gjelder våre to kamper, West Ham og Wigan, ser jeg dessverre fort for meg poengtap her :(.

GO ON YOU REDS!!!

Dette var noe inni granskauen dritt! Bajsedommer!

Goscinny :wallbash:

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Mye av dette er SAF sin skyld. Fletch og Giggs skulle ha vært byttet ut med engang i 2.omg!

Fletcher gjorde en god figur i dag. Giggs har vært en vandrene maskot utpå banene i hele år, men han spilte ikke så allerværst i dag, men han kunne likevel vært byttet ut syntes jeg. Det at Alex tar av Anderson derrimot er for meg helt uforstålig, er det virkelig bare jeg som ser hvor god denne karen er?!

Lenke til kommentar
SUG FITTA DI DIN HOREDOMMER JÆVEL!!!!!!!

Helt seriøst, slike poster bør ikke forekomme i et sivilisert forum. Jeg skjønner at dette gamet går på nervene men man bør moderere seg selv litt ;)

Vennligst unngå slike utbrudd ved senere kamper.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Anderson begynner å få dårlig moral hvis SAF bytter han ut som han bytter sokker. Helvette @$$..

Det var for å trygge bakover i dag, men jeg ser definitivt poenget ditt. Irriterende at vi ikke bare gikk for seieren i stede for å forsøke å safe inn det ene poenget. Anderson hadde blitt dødelig på kontringer og var imo laaaangt bedre enn Carrick, som spillte bøss i dag.

Tror SAF har hatt alkohol i tyggisen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...