IcedInsanity Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 FY faen. Dommeren er en forpult jævel. Er det mulig å være så idiot!!!???? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Synd, det er leit å tape poeng så helt på slutten i en urettferdig situasjon Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Helt utrolig, Nå skal eg på trening om en time og KNUSE noe bein! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette vil telle positivt på oss L'pool fans, når har chelsea to ligaer og tenke på.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ufortjent! Men hva tenker SAF med? Starte med Giggs som er lam fra livet og ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er vel to onder at Chelsea vant(for Liverpool) Chelsea har nå to ting å tenke på,mens de fremdeles er uslålig på SB Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fy faen, nå er det lenge siden jeg har jublet skikkelig som United fan. Dommerne søg balle, det samme på Camp Nou. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir vanskeligere nå, men jeg anser oss fortsatt som favoritter. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir vanskeligere nå, men jeg anser oss fortsatt som favoritter. Nå må vi mest sansynlig vinne de to siste kampene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 United har vært sugent lag i de siste ukene, får uavgjort mot Boro der vi skal vinne. Så uavgjort mot Blackburn. Det skal ikke gå ann. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir vanskeligere nå, men jeg anser oss fortsatt som favoritter. Nå må vi mest sansynlig vinne de to siste kampene. Hvem skal dere spille mot? Tror dere ror dette i land. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Litt tur er det helt umulig å ha tydeligvis Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi er fortsatt favoritter, og når alt kommer til alt var det ikke et ufortjent tap i dag. Spørsmålet er om vi har nok rutine i laget til å vinne de to siste? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir vanskeligere nå, men jeg anser oss fortsatt som favoritter. Nå må vi mest sansynlig vinne de to siste kampene. Hvem skal dere spille mot? Tror dere ror dette i land. West Ham hjemme og Wigan borte Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir vanskeligere nå, men jeg anser oss fortsatt som favoritter. Nå må vi mest sansynlig vinne de to siste kampene. Hvem skal dere spille mot? Tror dere ror dette i land. West Ham hjemme og Wigan borte. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Chelski med dommerpanelet i spissen skal spille mot Magpies og Bolton, imens United skal spille mot West Ham og Wigan. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi er fortsatt favoritter, og når alt kommer til alt var det ikke et ufortjent tap i dag. Spørsmålet er om vi har nok rutine i laget til å vinne de to siste? Jeg synes det var litt ufortjent. Men det var på ingen måte noe ran. Med litt flaks hadde vi hatt 3-2, da chelsea hadde to redninger på strek. Men de fikk også et skudd i stanga i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 West Ham og Wigan neste for United Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Hvem spiller Chelsea mot? Svar lengre oppe ja. Endret 26. april 2008 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå