Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei, jeg vil ikke at Tevez skal starte. Men jeg ville at Anderson og Carrick startet i alle fall, eller var det samme faen. Samme om det var Hargreaves eller Scholes. Det var det jeg mente. Kan vi vente med Fifa til etter Senkveld ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei, jeg vil ikke at Tevez skal starte. Men jeg ville at Anderson og Carrick startet i alle fall, eller var det samme faen. Samme om det var Hargreaves eller Scholes. Det var det jeg mente. Kan vi vente med Fifa til etter Senkveld ? åja daså, enig. haha jaja, kurt nilsen er sjarmerende han Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nilsen er grei han, stemmer er god, men liker ikke musikken Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nilsen er grei han, stemmer er god, men liker ikke musikken haha nei musikken er ikke så deilig men stemme har han. men nok off topic, send PM når du er klar til fifa du. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Om vi vinner i morgen må Chelsea ta igjen 19 mål og vinne sine to siste kamper. Pluss at vi må tape våre to. Det har jeg ikke noe tro på. Men det er sant at vi ikke får pokalen i morgen om vi vinner. Dette er sesongens store kamp til nå. Er klar over at alle resultatene til nå er delaktig i situasjonen men vi har matchball i morgen. Med seier tar vi tittelen og pokalen over alle pokaler. Vi tar den da for andre år på rad og setter et ballegrep på verdens beste liga og beviser at fjoråret ikke var en tilfeldighet. Vi øker klubben attraksjon for spillere over hele verden som øker markedet for kjøp av de spillerene Fergie vil ha. Vi legger grunnlaget for et nytt år med fantastiske økonomiske resultat. Skade situasonen er bra og vi er i god form. Laguttak er vanskelig. Vi topper laget: Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs Rooney. Med Neville ute mener jeg at dette er det beste laget vi kan stille med. Brown får spille fordi han er den beste defangsivt i den posisjonen og kan demme opp for Cole og SWP Samarbeidet mellom Scholes og Carrick har vert veldig bra. Sammen får de Anderson som hvilte mot Barca og hever seg i store oppgjør. Giggs spiller først og fremst for rutine og balangse av midtbanen. Rooney er den beste spissen vi har og hever seg i store oppgjør. Ronaldo - Rio - Vidic - Evra - Sar er de beste i sine posisjoner. Og vi har alternativer på benken. Må vi ha mere tyngde i angrepet skal Nani og Tevez inn. Må vi trygge bakover har vi Hargreaves. Park er en spiller som kan komme inn å gjøre jobber både offangsivt og defangsivt. Vi er vel så klare som vi kan være. Dette blir en spenning uten like denne sesongen. (til nå) En situasjon som kan oppstå er uavgjort med kvarteret igjen å spille. Da er jeg veldig usikker på hva jeg hadde gjort. Angripe og øke sjangsen for en seier i en eller annen retning. Eller trygge inn en uavgjort som er et veldig bra resultat for oss. Endret 25. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 I følge United.no er Fletcher kampklar. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kribler i magen allerede. Om vi vinner i morgen er vi ikke bare mestere, men vi slår også Chelsea på Stamford Bridge. En prestasjon i seg selv. Jeg blir seriøst deprimert om vi taper i morgen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tør påstanden om at Chelsea på brua er det vanskeligste noe lag i noen liga kan møte i dag. De er nok favouritten. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 I følge United.no er Fletcher kampklar. Stemmer dette? Han var vel forsåvidt kampklar til CL-kampen mot Barca også. Litt skummelt å kaste ham utpå i et oppgjør som dette ... GRUER MEG!!! Før eller siden må noen ta denne sabla ikketapsrekka deres på Brua bort. Det irriterer meg noe sabla! Hadde vært perfekt å vinne på Brua og sikre PL samme dag! . Tviler på at det skjer, men det hadde vært fantastisk! Vi bør uansett være veldig fornøyde med uavgjort. Goscinny Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tør påstanden om at Chelsea på brua er det vanskeligste noe lag i noen liga kan møte i dag. De er nok favouritten. Synd men sant. Ser på denne Chelsea kampen som nesten dobbelt så vanskelig som Barca kampen tideligere i uken. Er veldig spent på taktikken i morgen, tipper United legger seg gaske lavt og satser på kontringer, i såfall håper jeg Nani starter i stede for Giggs, men hvis det skjer så mister Utd er viktig joker da... ellers er jeg spent på om Anderson starter, noe jeg håper han gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 ikke så lenge igjen nå nei, aldri vært så nervøs, dette var sykt. menmen, får vel ønske oss lykke til siden jeg skal ut og se kampen, snakkes etter kampen, fy faen vi må få med oss ett poeng eller mer, aldri vært så viktig. good luck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Årets kamp for min del. Fy faen, å jeg har en skikkelig dårlig følelse. Håper Scholes og Giggs spiller på gammel nivå, og Rooney er krigersk! Lagoppstilling: Sar Brown-Vidic-Rio-Brown Ronaldo-Scholes-Carrick-Hargreaves-Giggs Rooney. Jeg vil faktisk ha Hargreaves idag grunnet Chelseas mange skuddbein. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fy faen, nå begynner nervene mine å bli dårlige. Ikke så altfor lenge til kamp nå Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nervøs ja.. Nesten bra det vart alkohol i går, og at utsiktene for kvelden ser ut til å gå i alkohol, uansett resultat. Burde nesten tatt ei grønn ei for å roe nervane. Kaffi funkar dessverre litt motsatt. Sitter faen og skjelver og det er ikkje berre pga koffein. Uavgjort eller seier i dag, ville vere heilt fantastisk. Å ikkje tape på brua vil bety utrulig mykje, og eg er ganske sikker på at vi skal klare en seier på dei siste to kampane, dersom det må til. Men kampen i dag er eg rett og slett redd. Hadde vore mest praktisk å reise ut i skogen, langt frå folk og komme tilbake til kvelden eller noko sånt. Tenk så passande det hadde vore om Anderson kunne opna målkontoen i dag.. Trur vi kjører fem på midten i dag, men vil ha Roon meir offansiv enn han var mot Barca. Jobba veldig fint bakover, men fekk det vanskeligare med å komme med i spelet framover. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Gleder meg som faen! Tipper Chelsea starter noe ala dette: Petr Cech Ferreira - Ricardo Carvalho - John Terry - Ashley Cole Makelele Michael Essien - Michael Ballack Joe Cole - Salomon Kalou Didier Drogba Essien er tilbake, og Lampard spiller trolig ikke etter morens død. Endret 26. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Isåfall godt gjort med 12 spillere, United skal nok slite da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Årets kamp for min del. Fy faen, å jeg har en skikkelig dårlig følelse. Håper Scholes og Giggs spiller på gammel nivå, og Rooney er krigersk! Lagoppstilling: Sar Brown-Vidic-Rio-Brown Ronaldo-Scholes-Carrick-Hargreaves-Giggs Rooney. Jeg vil faktisk ha Hargreaves idag grunnet Chelseas mange skuddbein. Brown er så god at han har klonet seg ? Tipper at han telte Drogba som to spillere. Er så rastløs. Klarer ikke å sitte stille. Håper ikke spillerene er like nervøse som vi er, da hadde det gått virkelig galt. La oss håpe på en god dommer og at alvorlige skader ikke oppstår. Dette kan bli farlig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fy faen, jeg skjelver her jeg sitter. Har hatt jobb og treningsfri denne uka og har vært på fylla botimot hver kveld. Ikke har jeg spist sikkelig og kroner formen med at jeg ikke har sovet på halvannet døgn grunnet hardcore nerding på "captain youre country - Euro08" med gutta i hele går kveld. Kjenner at jeg skjelver på hånden og sliter (helt seriøst) med å skrive dette innlegget. Faenden i satan så nerver jeg har nå. Tror oppriktigtalt at jeg aldri har vært så nervøs før en fotballmatch i hele mitt liv. Men måtte bare ønske alle oss United fans skitt fiske. I'll tune into the motherfucking greatest senere i kveld. Hola... Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs Rooney. nja for all del det er et utrolig bra lag det der, ingen tvil om det. Men manu har vel vist ved noen kamper de har gått ut idenne formasjonen at de ikke kler 4-5-1. manu er best i en 4-4-2 eller 4-3-3 formasjon men det er langt ifra et dårlig lag du har satt opp der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå