Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde det vært en enklere kamp så hjadde jeg gjort som Samoe,men Chelsea-United\Liverpool? No way,ta heller me dama på pub`n

Lenke til kommentar
Imorgen sitter jeg på bussen når kampen er vil jeg tro :/ skal til dama, så må tåle det

Loser.

Fy faen som jeg gruer meg til kampen, dette blir årets svettetokt.

Men dere har i utgangspunktet ingenting å tape. Riktignok blir serieavslutningen vesentlig mer spennende med en Chelsea-seier i morgen, men West Ham og Wigan er overkommelig og lekende lett motstand, alt tatt i betraktning. Tror dere har sikret gullet uansett, jeg. :(

Lenke til kommentar
Imorgen sitter jeg på bussen når kampen er vil jeg tro :/ skal til dama, så må tåle det

Loser.

Fy faen som jeg gruer meg til kampen, dette blir årets svettetokt.

Men dere har i utgangspunktet ingenting å tape. Riktignok blir serieavslutningen vesentlig mer spennende med en Chelsea-seier i morgen, men West Ham og Wigan er overkommelig og lekende lett motstand, alt tatt i betraktning. Tror dere har sikret gullet uansett, jeg. :(

West Ham er harde da, vi har vel ikke slått de på et par år.

Lenke til kommentar
2007/2008	29.12.2007	 West Ham Utd	 2 - 1		 Man. Utd.	PREM 
2006/2007	Sun 13 May	Man. Utd.		0 - 1	West Ham Utd.	PREM
2006/2007	Sun 17 Dec	West Ham Utd.	 1 - 0		 Man. Utd.	PREM
2005/2006	Wed 29 Mar	Man. Utd.		1 - 0	West Ham Utd.	PREM
2005/2006	Sun 27 Nov	West Ham Utd.	 1 - 2		 Man. Utd.	PREM
2002/2003	Sun 26 Jan	 Man. Utd.		 6 - 0	 West Ham Utd.	FAC
2002/2003	Sat 14 Dec	 Man. Utd.		 3 - 0	 West Ham Utd.	PREM
2002/2003	Sun 17 Nov	West Ham Utd. 	1 - 1		 Man. Utd.	PREM

Denne kampen er langt fra sikker, Treblad. Du jinxer som bare det!

Jeg tror selvsagt vi kan klare det, men begge kampene kan bli svært vanskelig. Seier på brua hadde vært syyykt digg, gjerne 4-0 :D:p.

Goscinny ;

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Verken Wigan eller West Ham skal tas lett på. West Ham er trolig det minst forutsigbare laget i hele Premier League. Wigan har jo tatt poeng fra 3 av de 4 ''beste'' lagene i divisjonen. (Alle unntatt United.)

Untill now! ;)

Lenke til kommentar
Skal til bergen i morgen. Kor bør eg sjå kampen på pub?

Da i gangavstand fra bystasjonen. Kommer kvart over 1.

Alternativt en nøytral pub siden han ene er CFC-supporter.

fotballpuben som er nærmt kino, og scotsman er jo fin, der skal jeg være med pappa. scotsman ligger vel i torgallemenningen område veldig nærmt mcdonalds og dolly dimples :)

men ellers, fy faen som jeg gruer meg til kampen. får ikke sove i natt, jeg bare vet det, stress!

Lenke til kommentar
Huff, samme her. Jeg husker jeg tenkte endelig er det over etter barca kampen. Dette kan fort bli enda værre. Jeg kan komme til å få nervøst sammenbrudd.

ja tenkte det jeg og etter barca kampen, men hver kamp blir jo større og større nå.. jeg hadde tatt uavgjort borte mot chelsea nå med begge håndene mine, selvom jeg har jo veldig lyst å knuse hjemmerekorden til chelsea. vet ikke om jeg klarer å se slutten av kampen om det er 0-0 med 10-15 min igjen, blir bare altfor nervøs og begynner jo å skjelve som bare det. btw, håper at anderson er med i morgen da jeg tror scholes må spares til barca der han får mye mer rom på hjemmebane, mens anderson kan løpe forbi spillere i midtbanen i morgen som makelele. håper på dette:

VDS

Wes Rio Vida (nesten sikker på at han blir med nå) Evra

Ron Carrick Anderson Hazza Nani

Rooney

men man vet aldri om scholes blir med eller ikke, og om tevez kanskje starter som spiss (tviler på dette) så kan egentlig ikke tippe på hva det blir. alle sier at 1-1 er veldig aktuelt, men bare tenk om det er chelsea som leder 1-0 midt i kampen eller noe, blir helt sykt nervepirrende, derfor håper jeg seriøst på 0-0 akkurat nå og evt. bedre. jeg driter om kampen er kjedelig egentlig, nå er det business end av sesongen. uff, sykt hvor stor en kamp kan bli. bare å være fornøyd at vida er klar :roll:

Lenke til kommentar
Håper på Anderson-Carrick på midten i allefall. Ellers er det som hipp som happ.

så det betyr vel at du vil at tevez skal starte? litt usikker på akkurat det da vi bare trenger uavgjort menmen.

litt off topic nå men med på en kamp i fifa 08 ligaen raste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...