GLN Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis du har spilt/spiller fotball vet du hvor enkelt det er å gå ned når du blir tatt i beina eller i kroppen. Ronaldo er riktig nok sterk i kroppen, men han er ingen Rooney. Han ble stoppet nesten hver eneste gang ved å bli felt, og forsvarerne til Barcelona fikk ikke mye i mot seg. Han snur seg rundt, og ser på dommeren hver gang han blir felt ja, men det er kanskje ikke så rart når han blir felt like mye som han blir. Dommere har jo nå valgt den "sikre" veien ved å ikke dømme like mye i favør til han fordi han har filmet en god del tidligere. Dermed virker det også som forsvarere har merket dette, og gir han litt ekstra. Jeg tror ikke det er jeg som har sett det med United-øyne, men du som har sett det med Anti-United øyne. Skal man blåse for hver eneste duell som du nevner, der det er stor fart, og litt knuffing så kan vi slutte å kalle det fotball. Noen dommere legger lista høyt, og noen lavt. Dessverre har Ronaldo fått et lite rykte for filming, og for derfor ikke så lett frispark som andre, og det har litt med viljen å gjøre også. vil du falle, så faller du, vil du prøve alt du det du har å vinne ballen igjen, ja så faller du ikke. Men som kommentatorene sier, dommerene har bare 1/10 sekund på å avgjøre, og i de fleste ganger ser de ikke situasjonen så godt, mens vi foran TV'skjermene for se det 3-4 ganger i reprise og slow motion, ikke rart vi reagerer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da har jeg slettet en halv side med metadiskusjon rundt hvilken tråd det diskuteres mest om filming i. Diskuter emnet..og gjør det seriøst nå da . *Sukk*. Ronaldo ble kanskje tatt av barca ved den feilpasningen i går. MEN - det er kjedelig at han snur seg og ser mot dommeren FØR han har falt ferdig... Takling nummer to, i annen omgang - den føler jeg dommeren godt kunne blåst på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ja var til og med to fot av abidal, synd at dommeren var litt pussy som ikke kunne gi to straffer til bortelaget på nou camp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da har jeg vært med i NM i timing og jeg vant Hvordan noen klarer å planlegge en tur til Kjøben når det er serie finale mellom chelsea og United er for meg et mysterium. Men jeg får se om jeg klarer å holde resultatet ute av hode fra lørdagen til jeg kommer hjem igjen så blir jeg både happy og fylleskjuk på en gang Det blir minst uavgjort og da er serien i boks håper jeg. Hei Skål!!! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ser ut som om Vidic blir klar til kamp i morra Vidic set to return Det tror jeg kan gi oss en booost, med det vanlige forsvaret tror jeg vi kan holde et mye bedre press og skape sjangser. Forskjellig fra hva vi klarte mot Barca. Hvis vi vinner i morra, er vi seriemestere da? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Ser ut som om Vidic blir klar til kamp i morra Vidic set to return Det tror jeg kan gi oss en booost, med det vanlige forsvaret tror jeg vi kan holde et mye bedre press og skape sjangser. Forskjellig fra hva vi klarte mot Barca. Hvis vi vinner i morra, er vi seriemestere da? Ja Manchester United 38 28 5 5 83-27 89 Chelsea 38 24 11 3 63-24 83 Liverpool 38 20 8 10 57-27 68 Endret 25. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er kanskje like greit å ikkje sjå kampen direkte? Eg har planane klare for å ligge i fosterstilling under dyna med kamp på dataen, for å unngå å måtte kommunisere med andre personar og så vidare. ikkje trygt å vere supporter. Hadde høgare puls ti min før kampstart onsdag enn etter å ha gått kjapt opp fem etasjer i blokka på veg heim. Og det var til ein kamp, som for meg ikkje heilt kan måle seg med det som kjem i morgon. Skuffelsen dersom vi taper vil nok vere ganske stor. ikkje fordi eg forventar at vi skal vinne kvar einaste kamp, men rett og slett fordi det betyr at vi har press på oss i enda nokre kampar, at eg vil sitte igjen med enda mindre negler på fingrane og mest trulig litt meir frynsete nervar. Hadde også vore deilig å sikre seriemesterskapet, eller i det minste halde på tre poengs ledelsen, sånn at vi kan konse mest mulig mot tirsdagens Cl-kamp. Herrefred så nervøs eg er. Lenge sidan eg har kjent det i magen opptil fleire dagar før kamp. Laget mot Chelsea blir spennande. Trur kanskje Anderson er tiltenkt ei rolle ettersom han ikkje var på bana på onsdag. Kan også tenkast at Nani får prøve seg, men er litt usikker. Mitt forslag akkurat no ville sett noko sånt ut. Vds Brown- Rio-Vida-Evra (Hazza på høgre dersom Vida fortsatt er ute) Ron-Carrick-Hazza-Anderson-Nani. Roon Muligens Scholes innpå der, men er litt usikker. Trur vi kan trenge farta til Anderson framover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi er ikke seriemestere imorgen uansett om vi vinner, men vi er nærmere. Tabellen: 1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 54 81 2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 36 78 3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 37 74 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi er ikke seriemestere imorgen uansett om vi vinner, men vi er nærmere. Tabellen: 1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 54 81 2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 36 78 3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 37 74 woot, hvorfor sa tabellen jeg fant noe helt annet :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis du ser nærme, så ser du at det er spilt 38 kamper noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Håper Nani starter i morra. Har ikke vært så mye fart i Giggs i det siste, syntes heller ikke Park var så veldig bra mot Barca heller. Han er god til å jobbe, men jeg vi se en teknikker på venstrekanten i morra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis du ser nærme, så ser du at det er spilt 38 kamper noe som ikke stemmer. Samt at Liverpool er på tredjeplass, noe de nok blir ett stykke unna i år. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da har jeg vært med i NM i timing og jeg vant Hvordan noen klarer å planlegge en tur til Kjøben når det er serie finale mellom chelsea og United er for meg et mysterium. Men jeg får se om jeg klarer å holde resultatet ute av hode fra lørdagen til jeg kommer hjem igjen så blir jeg både happy og fylleskjuk på en gang Det blir minst uavgjort og da er serien i boks håper jeg. Hei Skål!!! Hvorfor får du ikke sett den? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Han skal på grisefylla i kjøben? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Han skal på grisefylla i kjøben? Det vi alle burde ha gjort.. nærvøsitet foran kamper som dette er farli:P Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Pirja: Tabellen din er for fjorårets sesong. Skal si du følger med Vinner vi i morgen har vi sekspoengsledelse med to kamper igjen, right? Om vi taper de to neste, og Chelsea vinner sine, har vi like mange poeng. Skal noe til for at Chelsea tar igjen vår supre målforskjell ... Blir ikke dette riktig? Goscinny Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi er ikke seriemestere imorgen uansett om vi vinner, men vi er nærmere. Tabellen: 1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 54 81 2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 36 78 3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 37 74 Om vi vinner i morgen er vi selvsagt ligamestere. Hvordan Chelsea skal klare å score minst 19 mål og samtidig holde nullen på to kamper forstår jeg ikke? Så, kanskje du kan forklare meg, Raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Pirja: Tabellen din er for fjorårets sesong. Skal si du følger med Vinner vi i morgen har vi sekspoengsledelse med to kamper igjen, right? Om vi taper de to neste, og Chelsea vinner sine, har vi like mange poeng. Skal noe til for at Chelsea tar igjen vår supre målforskjell ... Blir ikke dette riktig? Goscinny Det stemmer! Vi har vel så og si vunnet imorgen hvis vi vinner. West-Ham kampen blir avgjørende, da kan vi feire Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er ikkje verre enn at vi uansett ikkje vil få utdelt ligagull i morgon sjølv om vi vinner. Pga teoretisk muligheit, så er vi ikkje seriemesterar anna enn i praksis før sjølv teoretiske muligheiter er sikra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi er ikke seriemestere imorgen uansett om vi vinner, men vi er nærmere. Tabellen: 1 Man Utd 35 25 6 4 73-19 54 81 2 Chelsea 35 23 9 3 60-24 36 78 3 Arsenal 35 21 11 3 66-29 37 74 Om vi vinner i morgen er vi selvsagt ligamestere. Hvordan Chelsea skal klare å score minst 19 mål og samtidig holde nullen på to kamper forstår jeg ikke? Så, kanskje du kan forklare meg, Raste? Vi er ikke seriemestere før det blir ordentlig avgjort. Selv om vi har målforskjell med 19 mål, så blir det ikke ordentlig avgjort før neste kamp evt. Men vi kan vel trygt kalle oss seriemestere da, hvis ikke Chelsea greier å slå et lag 19-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå