Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser du en gang kampene Jeg_ruler? eller sitter du å leser VG live? Fordi hvis du ser kampene så hadde du sett hvor mange ganger Ronaldo blir meid ned (se i dag f.eks).

Selvfølgelig ser jeg kampene, ellers hadde jeg ikke uttalt meg om dem. Men jeg står for min mening, gidde ikke skrive det samme en gang til.

Men er enig med Souness for en gangs skyld (han var gjest i studio på SKY, egentlig er han jævlig dum men her var jeg faktisk enig med ham) om at med en gang Ronaldo slutter med all (les: nesten all) filming og å slå oppgitt ut med armene så forbedrer han seg faktisk enda mer. Greit nok han ble snytt for litt her og der i dag det innrømmer jeg faktisk men å si at han ikke filmer mye lenger blir jo ikke helt riktig

Til Limbeck: Jeg driter nesten i om dere slo ut Roma, jeg ser Manu (gidd raste) nesten hver helg og må si at de spiller morsom fotball, sammen med Arsenal (Arsenal før jul, Manu etter) og er imponert over Ronaldo, han er vel den beste spilleren i sin posisjon, men det var ikke det som var diskusjonen her. Her var diskusjonen om han filmet for mye til at dommeren for et spesielt inntrykk av spilleren eller ikke.

Ikke vær så hårsår og for guds skyld ikke dra inn Roma i denne tråden. Er egentlig litt latterlig av deg

Så nå on topic: Få i gang diskusjonen igjen

Og jeg tror ikke noe av klagingen din har noe med Ronaldo sitt spill å gjøre.

Ikke vær så innbilsk, bare fordi jeg ikke heier på manu noe spesielt gjør ikke meg til en Ronaldo hater. Jeg vet at det er mange slike forlk men her forteller jeg deg det: Slik er jeg ikke

Edit: Greit moderator, så ikke at du hadde slettet det.

Du gjør en fin jobb

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Blir det feil å si at Eto'o reddet dere idag? :roll:

Edit; Messi BB :w00t:

Messi? Xavi eller Toure var jo helt klart de beste idag.

Hmm, synst Zambrotta var god idag og.

1. Xavi

2. Messi

3. Zambrotta

Ingen på United som utmerket seg noe stort idag.

Ikke? Rio, Brown og Evra? Sar? Vet ikke jeg, syns alle var strålende. Vant Barca en hodeduell i feltet? For den saks skyld kom de noen gang gjennom på midten?

Lenke til kommentar
Blir det feil å si at Eto'o reddet dere idag? :roll:

Edit; Messi BB :w00t:

Messi? Xavi eller Toure var jo helt klart de beste idag.

Hmm, synst Zambrotta var god idag og.

1. Xavi

2. Messi

3. Zambrotta

Ingen på United som utmerket seg noe stort idag.

Ikke? Rio, Brown og Evra? Sar? Vet ikke jeg, syns alle var strålende. Vant Barca en hodeduell i feltet? For den saks skyld kom de noen gang gjennom på midten?

Sant, synest hele forsvarsrekken og den defangsive midtbanen var på høyde med de 3 nevnte. Barca hadde jo ikke en farlig avslutning på mål.

Lenke til kommentar

Var en grei kamp i dag. Ble litt skuffet av straffe missen, men sånt skjer. Synes de spilte bra i dag, men var litt tamme fremover. Hadde vært bedre med Anderson enn Giggs på slutten det. Ikke att jeg synes Giggs er dårlig el noe, men mener Anderson er farligere med farten sin og passningene. Barcelona spilte som forventet egentlig. hadde mye ball, men lite sjangser.

Mange som sier Ronaldo filmer mye inne her nå, men han er da ikke noe værre en Torrez, Drogba og de fleste som spiller i land som Portugal, Spania og Italia. Han var kriminel før, men har blitt mye bedre. Synes selv han er i overkant iverig noen ganger og tror han hadde fått mer respekt og flere frispark om han ikke ble så hissig hver gang. Hadde han reist seg fort opp og bare fortsatt oftere så hadde det blitt bedre.

Synes Rio og Evra var de beste i dag. Midtbanen var god bakover, men veldig mye dårlige passninger når de hadde muligheten.

Lenke til kommentar

Rart du ikke nevner Owen, han var jo ikke så verst han heller. Men ja United var gode defansift i dag, men verken rio, brown, evra eller sar umerket seg som enkeltspillere idag imo.

Holy craaap, på tide å legge seg. Kan krangle mer i morgen :)

Lenke til kommentar

jeg syns det er rart at noen folk sier at Carrick var banens beste, han var egentlig grunnen til at vi ikke fikk spillet i gang i dag (selvom han var viktig i et par situasjoner defensivt), menmen.. synes scholes var viktig i dag, hvor mange ganger var han den personen som fikk ballen etter at forsvaret ryddet opp? han var alltid der, sykt. men ellers var rio bare helt 100% on the mark today, blir bare imponert over han hver gang og nå forventer jo så utrolig mye av han :) håper seriøst vidic er tilbake til lørdag/tirsdag fordi det er veldig viktig å holde nullen i de neste to kampene.

forresten taklingen av abidal på ronaldo var jo HELT klar straffe den og. tar jo ronaldo ned og ballen etter, med to fot til og med. synd at ronaldo bommer på straffe i dag, og tror faktisk det kan være noe vi ser tilbake på og angrer på det siden barca må realistisk sett bare score først også er de gjennom.. litt skummelt, men så lenge vi ikke taper på brua så er jeg fornøyd med bare PL i år, selvom en finale i CL hadde vært fantastisk det :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvor mange lag får mere enn en straffe på Nou Camp ? :)

Går vi ut så er det fordi vi ikke vinner hjemme. Vi kan godt scåre 2-3 mål om spillet stemmer. Barca kunne ha fått straffe dem også.

Jeg synest den i første var klarest. Snakk om å ta mannen og ikke ballen.

Lenke til kommentar
Hvor mange lag får mere enn en straffe på Nou Camp ? :)

Går vi ut så er det fordi vi ikke vinner hjemme. Vi kan godt scåre 2-3 mål om spillet stemmer. Barca kunne ha fått straffe dem også.

Jeg synest den i første var klarest. Snakk om å ta mannen og ikke ballen.

jeg synest det og, men gidder ikke snakke om det en gang for var jo nesten samme som pompey kampen da det sto 0-0 i FA cup kvartfinalen og det gjorde så vondt den dagen å ikke få straffe, og nå som det er faktisk helt samme som skjer er det nesten som at jeg vil bare glemme at det skjedde.

EDIT: åja glemte å si at Xavi var seriøst helt syk i dag, BB for meg

EDIT igjen: ble så glad av å lese dette at jeg faktisk glemte i to sekunder at vi ikke vant, håper noen andre på forumet også synes at han var så god som jeg syns.

Ferguson praised midfield Paul Scholes' contribution in his 100th appearance in the Champions League.

"His reading of the play outside the box was terrific," said Ferguson. "His interceptions were marvellous and he never gave the ball away."

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hadde vært bedre med Anderson enn Giggs på slutten det. Ikke att jeg synes Giggs er dårlig el noe, men mener Anderson er farligere med farten sin og passningene.

Anderson bedre pasninger? Hvor mange assists har ikke Giggs gitt i år egentlig?

Helt grei kamp. Ingenting å si på dommeren egentlig. Barcelona var latterlig dårlige, vi la oss bakpå.

Lenke til kommentar
Hadde vært bedre med Anderson enn Giggs på slutten det. Ikke att jeg synes Giggs er dårlig el noe, men mener Anderson er farligere med farten sin og passningene.

Helt grei kamp. Ingenting å si på dommeren egentlig. Barcelona var latterlig dårlige, vi la oss bakpå.

Giggs har flere assister enn Carrick f.eks, vil du da si at Giggs har bedre pasninger enn Carrick? Nei, det vil du ikke. Slik er det med Anderson og, han har en mye bedre pasningsfot enn Giggs, men som regel har vinger flere assist enn sentrale midtbanespillere. I United er det Rooney som topper assistligaen.

Lenke til kommentar

Giggs er bedre defangsivt enn Anderson. Hadde vi vert interesert i å angripe hadde nok Anderson spilt.

Lenke til kommentar

Giggs er bedre defangsivt enn Anderson. Hadde vi vert interesert i å angripe hadde nok Anderson spilt.

akkurat, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Hvis du har spilt/spiller fotball vet du hvor enkelt det er å gå ned når du blir tatt i beina eller i kroppen. Ronaldo er riktig nok sterk i kroppen, men han er ingen Rooney. Han ble stoppet nesten hver eneste gang ved å bli felt, og forsvarerne til Barcelona fikk ikke mye i mot seg. Han snur seg rundt, og ser på dommeren hver gang han blir felt ja, men det er kanskje ikke så rart når han blir felt like mye som han blir. Dommere har jo nå valgt den "sikre" veien ved å ikke dømme like mye i favør til han fordi han har filmet en god del tidligere. Dermed virker det også som forsvarere har merket dette, og gir han litt ekstra.

Jeg tror ikke det er jeg som har sett det med United-øyne, men du som har sett det med Anti-United øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...