The Hoff Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva skal jeg si? Resultatet var bra og alt det der, men kampen var jo et eneste stort gjesp. For øvrig så er Ronaldo tidenes sutreunge, herregud så provoserende. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ronaldo får ikke gjort så mye alene på topp når Bercelona presser nesten hele kampen, men det er kanskje smart å ha ham der. Tvinger Barcelona til å ligge igjen med flere. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://www.tv3.no/content/view/13897/1186/ Noen som vet alle svarene? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Defensivt er vi strålende, ikke en stor miss som jeg kan se. Med unntak av noen dårlige klareringer og VDS sine to ELENDIGE utspark. Ræva dommer som blåser for alt det ene minuttet og lar spillet gå i neste. Ødelegger spillet å får litt av æren for at Barca aldri ble særlig farlige, selv om alle frispark gikk i deres favør. Offensivt er det helt grusomt, Ronaldo er slapp og Rooney blir alt for langt bak. Scholes gjør en god jobb defensivt å er nok en av de beste idag sammen med forsvaret. Tevez og Park tar helt klart prisen for dagens dårligste. Skummelt resultat, men på festüng Trafford skal dette holde mot et Barca lag som virket shaky der bak. Er vel midtbanen deres som hindrer United i alt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Blir det feil å si at Eto'o reddet dere idag? Edit; Messi BB Endret 23. april 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner godt at Ronaldo blir frustrert når han gang på gang blir felt og fortjener straffe eller frispark og ikke får det. Det har skjedd mange ganger i år. Synd at dommerne ser seg blinde på det høyst utdaterte stempelet han har på seg som en "diver". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hehe Første mål på Old Trafford vinner.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner godt at Ronaldo blir frustrert når han gang på gang blir felt og fortjener straffe eller frispark og ikke får det. Det har skjedd mange ganger i år. Synd at dommerne ser seg blinde på det høyst utdaterte stempelet han har på seg som en "diver". Høyest utdatert? Den kan diskuteres. Javel han filmer ikke like mye som før men fortsatt en del over gjennomsnittet Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg synes Edwin gjorde en utrolig god jobb i dag med unntak av en eller to klareringer og utspark ellers så vil jeg si at han var en av våre definitivt beste. Jeg tror vi drar dette i land på Old Trafford. Jeg klandrer absolutt ikke Ronaldo for at han bommet på den straffen, det kan skje med den beste, og det gjorde det jo i dag. Nå må vi fokusere på Chelsea. Forøvrig ble jeg sjeleglad da jeg leste Edwins interview i United - supporteren der han forteller at han ikke kan se seg selv gå til Ajax før han legger opp, og antagelig avslutter karrieren i United. Han sa vel også at han har lyst til å vinne CL, FA cup og Ligacup før den tid. Lyder godt for oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner godt at Ronaldo blir frustrert når han gang på gang blir felt og fortjener straffe eller frispark og ikke får det. Det har skjedd mange ganger i år. Synd at dommerne ser seg blinde på det høyst utdaterte stempelet han har på seg som en "diver". Høyest utdatert? Den kan diskuteres. Javel han filmer ikke like mye som før men fortsatt en del over gjennomsnittet Løgn, og det vet du Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vil si utgangspunktet deres er skummelt, med tanke på bortemålsregelen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser den situasjonen der Rio sklir og meier ned Eto'o, priser gudene lykkelig for at han valgte å holde seg på beina, som førte til av Carrick fikk klarert til slutt.. Gleder meg vilt til mandag, for då sitter eg på flyet som skal ta meg til England og Old Trafford! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skjønner godt at Ronaldo blir frustrert når han gang på gang blir felt og fortjener straffe eller frispark og ikke får det. Det har skjedd mange ganger i år. Synd at dommerne ser seg blinde på det høyst utdaterte stempelet han har på seg som en "diver". Høyest utdatert? Den kan diskuteres. Javel han filmer ikke like mye som før men fortsatt en del over gjennomsnittet Løgn, og det vet du Jasså? Står fortsatt for det jeg sier og jeg ser mye av ham. Som jeg har sagt filmer han ikke like mye som før og ikke i like mye i veldig kliniske øyeblikk men kommer stadigvekk med små filmerier over alt på banen. Husker jo også tidligere i sesongen hvor han ikke fikk straffe en gang og folk sa han hadde sluttet å filme, så en eller to kamper senere filmer han seg til en straffe. De er vel ikke helt bra for å bygge opp tillit. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Holdt igjen 15 ekstra minutter på skolen, siden jeg prøvde å slå på kampen da det var undervisning. 0-0, brukbart av United. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Blir det feil å si at Eto'o reddet dere idag? Edit; Messi BB Messi? Xavi eller Toure var jo helt klart de beste idag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser du en gang kampene Jeg_ruler? eller sitter du å leser VG live? Fordi hvis du ser kampene så hadde du sett hvor mange ganger Ronaldo blir meid ned (se i dag f.eks). Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Løgn, og det vet du Såklart filmer Ronaldo mye mer en snittet. Det kan ikke diskuteres en gang. Hehe Første mål på Old Trafford vinner.. Blir nok det ja Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser du en gang kampene Jeg_ruler? eller sitter du å leser VG live? Fordi hvis du ser kampene så hadde du sett hvor mange ganger Ronaldo blir meid ned (se i dag f.eks). Selvfølgelig ser jeg kampene, ellers hadde jeg ikke uttalt meg om dem. Men jeg står for min mening, gidde ikke skrive det samme en gang til. Men er enig med Souness for en gangs skyld (han var gjest i studio på SKY, egentlig er han jævlig dum men her var jeg faktisk enig med ham) om at med en gang Ronaldo slutter med all (les: nesten all) filming og å slå oppgitt ut med armene så forbedrer han seg faktisk enda mer. Greit nok han ble snytt for litt her og der i dag det innrømmer jeg faktisk men å si at han ikke filmer mye lenger blir jo ikke helt riktig Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Messi hadde et par ballberøringer som var bra, men ble ikke til noe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Men er enig med Souness for en gangs skyld (han var gjest i studio på SKY, egentlig er han jævlig dum men her var jeg faktisk enig med ham) om at med en gang Ronaldo slutter med all (les: nesten all) filming og å slå oppgitt ut med armene så forbedrer han seg faktisk enda mer. Greit nok han ble snytt for litt her og der i dag det innrømmer jeg faktisk men å si at han ikke filmer mye lenger blir jo ikke helt riktig Å kalle alt han gjør direkte filming blir jo galt, er vel mer at han skaper seg for mye. Som regel blir han jo hektet å tatt, men han gjør litt mye ut av det meste. jeg er uansett enig med deg. Ronaldo er til tider veldig ille, men overser det når han også blir sparket ned bakfra utallige ganger uten at dommer gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå