Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens spiller: Michael Carrick - pågrunn av oppryddinga på den sjansen på starten av 2. omgang

Helt enig. Han gjør mange bra småting defensivt gjennom store deler av kampen også. Ferdinand var også god i dag. Viste løpsstyrken sin da han ikke ble passert av Eto i løpsdueller.

Lenke til kommentar

Bra resultat ja.

Men jeg må nesten spy under hver eneste CL kamp jeg ser på TV3/viasat. Neste kamp blir på mute eller skysports, jeg orker ikke stokke og davidsen mer, makan til tragiske kommentatorer skal du lete lenge etter.

Ser ut som Ronaldo har sett et par vidioer for mye av Drogba.

Lenke til kommentar

Joda bra resultat.. man blir jo svett av å se slike kamper huff :p. Man Utd blir å spille på en helt annen måte hjemme enn det d gjorde idag. Barcelona borte uansett form er vanskelig. Tenker på neste kamp allerede (Chelsea).. blir mange godkamper fremover nå..

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Resultatet er bra, men vi skaper så utrolig lite. Ingen så ut til å virkelig være motivert til å dra hjem med mål i bøtta etter at Ronaldo brente straffen.

Vi har det beste utgangspunktet. Sånn som Barca spiller tror jeg at vi, med den rette innstillinga, kan dra med oss en komfortabel seier til finalen i Moskva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...