Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sier det samme jeg ass. Venter et mål fra Ron snart i de siste min Skjer ikke for alt i verden. 2 min igjen. Nope, skjer ikke det nå dessverre. Syns Hargreaves sugde baller som back i 1.omg, ble litt bedre i 2.omg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Et helt nydelig reultat. Nå kan vi slå dem hjemme. Vi er nermest seieren Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Disiplinert og velgjennomført bortekamp. Imponerende at vi ikke gjør flere feil med tanke på det konstante presset vi blir utsatt for av Barcelona. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Må vel si meg fornøyd, litt surt å ikke få meg seg ett bortemål, menmen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Deprimerende å se kampen i dag. Håper vi tar på oss lekebuksene på Old Trafford. Hva er det med United og CL-semier? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dagens spiller: Michael Carrick - pågrunn av oppryddinga på den sjansen på starten av 2. omgang Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Godt fornøyd med kampen idag, var nervepirrende på slutten. Men vil si vi har best utgangspunkt nå, gleder meg til tirsdag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Storfornøyd med dette resultatet jeg! Vertfall ut i fra hvordan kampen utartet seg. Nå er det bare å glede seg til Barca kommer til OT. Da skal vi ta dem! Men først skal vi gruse Chelsea på brua! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Syns det var en bra kamp med tanke på at Barca presset oss i store deler av kampen. Hadde likevel gjort seg om Ronaldo hadde satt den straffa etter 1,5 min.... Men det er et godt utganspunkt før hjemmekampen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Strålende resultat ja . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er bare litt skuffet over at Ronaldo ikke satte straffen nå, men folk putter ikke på alle straffer som sagt. Hadde vært digg med et bortemålsscoring og. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fair enough resultat. Barca hadde ballen mest men kom ikke til noen de store sjansene. Typisk barca egentlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nå skal det restitueres. Det er i helga det gjelder. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dagens spiller: Michael Carrick - pågrunn av oppryddinga på den sjansen på starten av 2. omgang Helt enig. Han gjør mange bra småting defensivt gjennom store deler av kampen også. Ferdinand var også god i dag. Viste løpsstyrken sin da han ikke ble passert av Eto i løpsdueller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bra resultat ja. Men jeg må nesten spy under hver eneste CL kamp jeg ser på TV3/viasat. Neste kamp blir på mute eller skysports, jeg orker ikke stokke og davidsen mer, makan til tragiske kommentatorer skal du lete lenge etter. Ser ut som Ronaldo har sett et par vidioer for mye av Drogba. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Joda bra resultat.. man blir jo svett av å se slike kamper huff . Man Utd blir å spille på en helt annen måte hjemme enn det d gjorde idag. Barcelona borte uansett form er vanskelig. Tenker på neste kamp allerede (Chelsea).. blir mange godkamper fremover nå.. Endret 23. april 2008 av Spykar Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser ut som Ronaldo har sett et par vidioer for mye av Drogba. Fordi? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bare å se fremmover til helga nå, for håpe at Vidic blir frisk. Hadde han spilt i dag trur jeg vi kunne hatt mye mer press på midtbanen, men er fornøyd med resultate. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Resultatet er bra, men vi skaper så utrolig lite. Ingen så ut til å virkelig være motivert til å dra hjem med mål i bøtta etter at Ronaldo brente straffen. Vi har det beste utgangspunktet. Sånn som Barca spiller tror jeg at vi, med den rette innstillinga, kan dra med oss en komfortabel seier til finalen i Moskva. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser ut som Ronaldo har sett et par vidioer for mye av Drogba. Fordi? Faller for lett, og kaster rundt med armene etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå