Alastor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen tanker om første omgang:1. Ronaldo var GOD. Han bommet på straffe, ja. Men skaffet også det som burde vært en ny en hadde ikke dommeren driti seg ut. Han er en konstant trussel der oppe og Barcelona må til stadighet bøye regelverket for å stoppe han. 2. Messi var sykt rå. 3. Vi blir presset ALT for langt bak i starten av kampen, men vi kommer fint tilbake mot slutten. 4. Barcelona har et utrolig klart spillemessig overtak, men de skaper ikke akkurat mange sjanser. Fin fotball, men effektiv er den ikke. Nesten alle United kontringene var farligere enn angrepene til Barcelona selv om de eide ballen og hadde ballen på vår banehalvdel i sikkert 80% av kampen. Jeg er egentlig 100% enig i dette her. Derfor sier jeg ikke mer Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Helt enig. Det blir alt for feil å klage på at han ikke traff på den straffa, selvfølgelig er det surt å bomme på en slik sjangse, men han er ikke gud som Raste sier. Ronaldo ordner det for oss i andre omgang, ta det med ro Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har en god følse får andre omgangen og tror vi klarer å putte et mål får omgangen er over. Det hjelper nok når Anderson og Nani kommer inn for å leke sammen med litt slitne barcelona forsvarere... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Du har vel gudedyrket han mye mer enn meg, han er jo tross alt favorittspilleren din, han er ikke i nærheten av å være min. Han har reddet oss mange ganger ja, men når alt kommer til alt har ikke det noe å si når ligamesterskapet og CL-gullet skal deles ut, og vi sitter der med halen mellom bena. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ronaldo har ikke vært mye dårligere enn Messi denne omgangen, synd at resten av United ikke har vært like stabile som Touré, Deco og de andre på Barca. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er også sikker på at Ronaldo ordner for oss i 2.omg. Nå har vel SAF tatt hårføner på dem i pausen, så det blir nok bedre i 2.omg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 *gir NightKeeper en klem* Rolig nå. Ja, jævlig synd. Men alle kan gjøre feil. Beklager at jeg var litt krass, men å bomme straffespark i en så viktig kamp gjorde meg ikke akkurat glad, jeg skulle egentlig jobbe til 20.00 idag, men noen idioter kom og pantet 500 flasker 19.58 og det var en ekstra time med arbeid for meg, så dagen min har ikke vært så veldig bra, dessuten har jeg feber, så du kan tenke deg at humøret ikke er det beste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Du har vel gudedyrket han mye mer enn meg, han er jo tross alt favorittspilleren din, han er ikke i nærheten av å være min. Han har reddet oss mange ganger ja, men når alt kommer til alt har ikke det noe å si når ligamesterskapet og CL-gullet skal deles ut, og vi sitter der med halen mellom bena. Ja, men om han er favorittspilleren min eller ikke har vel absolutt ikke noe med saken å gjøre? Endret 23. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Du har vel gudedyrket han mye mer enn meg, han er jo tross alt favorittspilleren din, han er ikke i nærheten av å være min. Han har reddet oss mange ganger ja, men når alt kommer til alt har ikke det noe å si når ligamesterskapet og CL-gullet skal deles ut, og vi sitter der med halen mellom bena. Ja, men om han er favorittspilleren min eller ikke har vel absolutt ikke noe med saken å gjøre? Hvorfor prøver du å hevde at jeg tror han er gud da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fordi du forventer for mye av han, du kan ikke tro at han skal score på alle straffene han får Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Fordi du forventer for mye av han, du kan ikke tro at han skal score på alle straffene han får Jeg må da få lov å forvente at han skal sette en ferdigscoret straffe i en så viktig kamp vel!? Valdes hadde jo allerede kastet seg til den andre siden, og Ronaldo kan bare enkelt trille den i mål.? Nå lever vi farlig her. 1-0 er rett rundt døra. Sentre Carrick, jesus... Endret 23. april 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Du har vel gudedyrket han mye mer enn meg, han er jo tross alt favorittspilleren din, han er ikke i nærheten av å være min. Han har reddet oss mange ganger ja, men når alt kommer til alt har ikke det noe å si når ligamesterskapet og CL-gullet skal deles ut, og vi sitter der med halen mellom bena. Hva om vi hadde vert 10 poeng bak Chelsea og ute av CL da? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fy faen, Messi spiller vegg like enkelt som jeg puster. Jævlig farlig på venstresiden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er ikke alltid man får det til uansett. Carrick har vært god idag syns jeg, Ferdinand også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Du har vel gudedyrket han mye mer enn meg, han er jo tross alt favorittspilleren din, han er ikke i nærheten av å være min. Han har reddet oss mange ganger ja, men når alt kommer til alt har ikke det noe å si når ligamesterskapet og CL-gullet skal deles ut, og vi sitter der med halen mellom bena. Hva om vi hadde vert 10 poeng bak Chelsea og ute av CL da? Hva har det med saken å gjøre? Det er jo ikke relevant i det hele tatt. Ja, vi er i en bra situasjon nå, men det var vi ifjor og, og folk bablet i vei om Treble og alt som var. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Poenget er at det meget fort kunne vert resultatet uten Ronaldo. Dessuten har ikke jeg sagt noe treble Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Må si meg enig med NightKeeper, havner vi på andreplass og ryker ut mot Barca så betyr det lite hvordan ting var. Uansett, la oss fokusere all aggresjon på kampen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det betyr at vi var med helt til slutt ihvertfall Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Messi UT!!! wtf? Nettopp tilbake fra skade. Og en viss Bojan Krcic inn, ingenting å være glad over heller. Få ut Tevez btw, han har vært elendig idag, inn med Anderson, få litt tak i midtbanen og legg om til 4-5-1, noe som vi burde startet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå