Sperzel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dommeren har visst begynt å ignorere Ronaldo, og tar det som en selvfølge at han kaster seg. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Endelig viser Ronaldo at han ikke bare spiller bra mot middelmådige lag! Ehh.... Han har spilt bra i store mesterskap, mot Roma, Liverpool, Arsenal, Lyon for å nevne noen. Det der er vel det dummeste jeg hører at Ronaldo ikke spiller bra mot store lag.... Jeg skulle skrevet "Endelig viser Ronaldo kritikerne at han ikke bare spiller bra mot middelmådige lag! " Endret 23. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Og når det kommer til filming så dette hele Barca minst like lett som Ronaldo. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg er tilbake Noen som har savnet meg ? Få innpå Nani kanskje i 2.omg, mot Park? Få litt fart på kantene. Endret 23. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det at Ronaldo brant straffespark ødela dagen for meg. Viktigheten med et bortemål i en CL-semi er så viktig at det ikke kan beskrives. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Snytt for straffe, huffameg Og få ut Park og hiv innpå Giggs eller Nani Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Inn med Nani ja. Syntes vi kom oss litt på slutten av 1. omgang, litt rot i starten, men vi får litt kontroll utover i omgangen. Detta kan vi faen meg klare!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen tanker om første omgang: 1. Ronaldo var GOD. Han bommet på straffe, ja. Men skaffet også det som burde vært en ny en hadde ikke dommeren driti seg ut. Han er en konstant trussel der oppe og Barcelona må til stadighet bøye regelverket for å stoppe han. 2. Messi var sykt rå. 3. Vi blir presset ALT for langt bak i starten av kampen, men vi kommer fint tilbake mot slutten. 4. Barcelona har et utrolig klart spillemessig overtak, men de skaper ikke akkurat mange sjanser. Fin fotball, men effektiv er den ikke. Nesten alle United kontringene var farligere enn angrepene til Barcelona selv om de eide ballen og hadde ballen på vår banehalvdel i sikkert 80% av kampen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bommet på straffe og greier. Det er jo nesten verre enn selvmål. Et selvmål ville vært betraktelig verre. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det at Ronaldo brant straffespark ødela dagen for meg. Viktigheten med et bortemål i en CL-semi er så viktig at det ikke kan beskrives. Jeg syntes det blir feil å klage på Ronaldo, det er nesten som å banne i kirka Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva forventer dere av Ron hver dag, han kan vel ikke sette alle straffer heller? Lenge siden han har gjort det. Tror Ronaldo putter 1 mål idag, det fortjener han syns jeg. Men få ut Park først, selv om han er en arbeidshest. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Veldig bra omgang synest jeg. Vi står kompakte bakover og jeg synest egentlig ikke Barca har vert farlige til tross for mye ballkontroll. Vi har vert nermest mål med en straffe og snytt for en straffe. Barca har fått mye av dommeren....... Endret 23. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Utilgivelig av Ronaldo å bomme på den straffen, helt utrolig, hvertfall når Valdes allerede har valgt side. Istedetfor å bare plassere den enkelt som han pleier å gjøre, så setter han den høyt. Fy faen er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Merkelig hvordan Barca ikke klarer å spille pasninger på egen banehalvdel uten at United snapper opp. Med en gang de kommer over midten spiller de 40-meters lissepasninger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva forventer dere av Ron hver dag, han kan vel ikke sette alle straffer heller? Lenge siden han har gjort det.Tror Ronaldo putter 1 mål idag, det fortjener han syns jeg. Men få ut Park først, selv om han er en arbeidshest. Som sagt: Ronaldo har vært god. Hadde det ikke vært for han hadde vi ikke fått det første straffesparket, og vi SKULLE fått et straffespark til takket være han. Og som sagt. Han er en konstant trussel der oppe, og Barcelona må lage frispark hver gang de vil stoppe han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Herregud, Nightkeeper. Han er ikke gud som folk flest tror. Er ikke lett å få den høye pipekonserten mot seg heller. Han har spilt best på United, men har ikke vært helt heldig. Hvor mye har ikke Ronaldo reddet oss i år? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bommet på straffe og greier. Det er jo nesten verre enn selvmål. Et selvmål ville vært betraktelig verre. Såklart, var bare meg som prøvde å være litt tidig, og var kanskje en skjult humor i at Riise scoret selvmål i går. Går ganske dårlig med sarkasme svart på hvitt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Utilgivelig.. nå syns jeg ærlig talt du tar veldig i.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 *gir NightKeeper en klem* Rolig nå. Ja, jævlig synd. Men alle kan gjøre feil. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Utilgivelig av Ronaldo å bomme på den straffen, helt utrolig, hvertfall når Valdes allerede har valgt side. Istedetfor å bare plassere den enkelt som han pleier å gjøre, så setter han den høyt. Fy faen er alt jeg har å si. ja helt utilgivelig du .... han er da bare et menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå